![]() |
Crf1000 dct czerwone kolano wydechu.
1 Załącznik(ów)
Wczoraj po montażu halogenów zrobiłem mały test jak działają, tak 2 km.
Po powrocie sprawdzam jeszcze jak się trzymają i widzę że prawy kolektor się świeci. Zauważyłem ostatnio że wydech zaczął się grzać (charakterystyczne pykanie po zgaszeniu)lecz jeździłem zawsze w dzień i nie zwróciłem uwagi na kolektory. Skrzynia też jakby zaczęła poszarpywać przy zmianie biegów. Moto mam od miesiąca i przez pierwsze 500km nie było problemów. Przebieg to 15800. Co może być przyczyną? |
Jedna świeca może nie działać.
|
sprawdź zawory zwłaszcza wydechowy.
pozdrawiam Marcin Jan |
Dzięki za sugestie, będę informować jak sprawa idzie. Muszę tylko znaleźć trochę czasu.
Pozdrawiam |
Zacznij od świec na tym czerwonym kolanku, tam są dwie na cylinder któraś nie działa.
|
Świeca nie wygląda najgorzej, tak czy inaczej jadą nowe. Padła fajka 255k, druga 6,55k. Stosował ktoś może inne fajki, te nie są zbytnio dostępne? Jaki jest moment dokręcania świec?
|
no ciekaw jestem wyniku tego postępowania i trzymam kciuki za szybkie ozdrowienie.
|
nie rozumiem co to znaczy 255 k 6.5 k?
pozdrawiam Marcin Jan |
oporność fajki w kOhmach
|
Cytat:
Chodziło mi o rezystancję 255kOm. Powinno być 5kOm. Cytat:
|
Nie znam momentu, dokręcam oryginalnym kluczem z moto na max. z wyczuciem.
|
1 Załącznik(ów)
Cytat:
najpierw ręką do pierwszego oporu i jak nie idzie dalej to już kluczem odpowiednio: z uszczelnieniem stożkowym bodajże 15-20stopni nowe i używane a uszczelka kompresyjna 1/2 - 3/4 obrotu nowe i około 30 stopni używane. Różnice są również w zależności od średnicy gwintu więc warto zapoznać się dla pewności z poniższą tabelą od matjasa :D Lepiej nie dokręcić niż dokręcić za mocno - powiadam Wam. m |
1 Załącznik(ów)
Pytam gdyż miałem juz kiedyś cieplo jak mi sie urwała w V-strom 650.
Tam to dostępem to była bajka, na szczescie gwint odkrecilem palcami. w crf niestety cięzko podejrzeć otwór na swiece a dopiero bawic się w wyciągania. Klucz leży wiec łatwiej będzie tak dokrecić, przydją świece to sie sprawdzi i myślę że będzie git. |
Eee to jakaś podróba była, prędzej puści gwint w głowicy. Ale ja się tam nie znam bo nie pamiętam już kiedy ostatnio jakiś gwint zepsułem. :D
ps. Z tego co pamiętam nową świcę dokręca się tak Matjas pisał następnie luzuje i dokręca właściwym momentem [ tj. nie zbadanym :D] |
1 Załącznik(ów)
|
2 Załącznik(ów)
Złożyłem dziś machinę (nowe fajki oraz świece). Efekt odczuwalny ale nie wiem czy juz się do niej przyzwyczailem czy słabo idzie. Zrobione ok 30km na 2 razy. Po powrocie nie widać aby sie któreś kolano grzało bardziej. Podczas schodzenia z obrotów mam strzały w wydech, jest to normalne czy dalej coś mam do roboty? Nie są jakieś mega głośne tylko takie "popierdywanie".
|
Moim zdaniem jak rury świecą wieczorem to mieszanka jest uboga (zasysa lewe) strzały by to potwierdzały.
W CRF to wszystko możliwe..... |
Cytat:
|
Popierdywanie jest chyba normalne, jak jeździłem testówką to tak robiła (i to nyło fajne:)). W ogóle wydech to wielki plus tego moto. Niech się użytkownicy CRF wypowiedzą.
|
Nie pamiętam żeby mi 1000 papierdywala... 1100 to tak... Może po zmianie świec musi się komputer przestawić bo pewnie odczyty z czujników są inne...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
U mnie są strzały przy schodzeniu z obrotów i zamkniętej przepustnicy. Normalka i bardzo to lubię:)
|
No i przy dynamicznej redukcji - w DCT wymuszonej (przyciskiem) i na mocnym dohamowaniu. Od kiedy mam komin Remusa to często tak sobie hobbystycznie strzelam 💥💨😎
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.