![]()  | 
	
		
 ATAS 2021 DCT - jazda testowa 
		
		
		Czesc 
	Chcialem zapytac a jednoczesnie podzielic sie wrazeniami. Dostalem na 3h z salonu nowa ATAS DCT z aktywnym zawieszeniem. Pelne wyposazenie. Obecnie mam motocykl z 4 cylindrami (sportowy turystyk). Moje wrazenia: PLUSY: - pozycja - mega wygodna - ochrona przed wiatrem - jest dobrze :) - DCT - super - zawieszenie - super - niestety nie wiem czy to przez ES czy zwykloe podobnie? - latwosc manewrowania - jak rowerem :) MINUSY: - najwiekszy to kultura pracy silnika - na poczatku na D jadac jak wrzucil na 2 bieg przy niskich obrotach to mowie kurka cos chyba sie zaraz urwie, albo cos juz jest urwane ze takie wibracje mega - no ale mowie przeciez to nowe moto... - no i zrozumialem ze 2 cylindry chyba taka maja - no tu jest naprawde bardzo bardzo slabo w porownaniu z rzedową 4. - wysoki moto - trzeba bardziej uwazac - ja mam 177cm i bylo ok, ale wsiadanie pasazera i przepychanie motocykla to naprawde trzeba uwazac aby nie obalic sie No i po krotce to wszystko. Tak czy tak wiem ze to moje nastepne moto - do tej kultury pracy silnika da sie przyzwyczaic. Celuje jednak w zwykla wersje gdyz ATAS cenowo zabija ;) Dodatkowo w rocznikach od 2020 wysokosc siedzenia ATAS ma taka sama jak AT (850), natomiast w 2018-2019 ATAS to tylko dla wysokich bo ma na 900. Byc moze macie tez kilka uwag do dodania - mysle ze sie moze przydac i mnie i innym zastanawiajacym sie nad zakupem.  | 
		
 Na D na tym moto to się nie jeździ. Tylko któryś z trybów S, to po pierwsze. Po drugie trudno, żeby 2 cylindry miały lepsza kulturę pracy niż 4. Za ten brak kultury pracy co niektórzy to moto kochają 😉 
	 | 
		
 tak tak, na S tez jezdzilem :) 
	Choc nie do konca rozmiem jak mozna kochac za slaba kulture pracy ;) Suma sumarum moto jest super - plusy sprawiaja ze o minusach sie zapomina i je akceptuje ;)  | 
		
 Do ATAS 2018-2019 można dokupić obniżoną akcesoryjną kanapę. 
	 | 
		
 Do 2020/2021 też można kupić obniżaną jeśli potrzeba. 
	 | 
		
 Po dobrym R4 to na wszystkim innym jest bieda :D 
	 | 
		
 z tym szarpaniem to nie jest wina silnika a krojenia jego pracy normami emisji spalin. Poczciwa CRF 2016 tylko z modułem rapid bike chodzi idealnie nic nie szarpie.  
	Tryb D ? jak czytam nadal do D..py :(  | 
		
 Jak dla mnie to D jest do pomiarów emisji:D 
	S1 mi pasuje najbardziej, S2 trochę za wysokie obroty trzyma w codziennej jeździe - moim zdaniem. Jak trzeba to guziczek. Wibracje, w sumie miłe, są do 3.5 k rpm - potem jest czysta przyjemność :D Tak jest cholera wysoka i ciężka - jak się wleje pełny kocioł to …rwa uważać trza. Bardzo wolna jazda wymaga dobrego skilla, najlepiej mieć z 190 i dobrze umięśnione nogi :D ja nie mam więc do przepychania się po mieście myśle o drugim moto. Wszystkie te wady nikną jak się przyspieszy, mam 180 cm / 98 kg i wyważenie tej Afry jest zajeb… przechodzi z winkla w winkiel leciutko, pewnie, precyzyjnie. Wybacza hamowanie w zakrętach - nie prostuje, naprawdę dobre heble i zawiasy miód - nawet spora dziura na winklu nie straszna. Założyłem opony czysto na asfalt i prowadzi się jeszcze pewniej i precyzyjniej. :at: Off to nie dla mnie.  | 
		
 Tak z ciekawości. Heble w modelu 1100 różnią się od tych w 1000? 
	 | 
		
 Cytat: 
	
 Na papierze (tarcze, tłoczki,…) to nie wiem, ale w użyciu nie widziałem różnicy w hamowaniu. Na moje potrzeby obie były spoko. Za to ABS w 1100 był „mądrzejszy” - np. na szutrze pozwalał na większe uślizgi i przez to lepsze hamowanie. To nie były jakieś gigantyczne różnice.  | 
		
 @Emek z katalogu części wychodzi, że w CRF1000 i CRF1100 (wersja z dętkami) są te same tarcze, klocki i zaciski, natomiast w CRF1100 (koła bezdętkowe) klocki są takie same, tarcze i zaciski inne. Spowodowane jest to tym, że w wersji bezdętkowej jest inna piasta i obręcz a to wymusiło zastosowanie tarczy z innym odsadzeniem. Średnica tarcz pozostała bez zmian. 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:14. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.