![]() |
Regulacja tylnego zawiasu
Męczyłem się i męczyłem. Waliłem, stukałem i nic. Nie mogę ruszyć śruby na tylnym amorze. Chodzi mi o tą kontrę powyżej śruby regulacyjnej. Macie na to jakieś sposoby?
|
Ja mam sposób troszkę płynu hamulcowego i klucz hakowy+młotek.
|
Bo to bardziej sposobem niż siłą :) jak mam amor w rece to tera moge rękoma tym kręcić. Aha i kręce oboma tymi pierscieniami zakontrowanymi. Ale fakt ze klucz pazurokowy to by się przydał. Było na forum od czego pasuje
|
Artu, ja mam klucz u siebie, ale zwykle [czyli pewnie ze dwa razy] latwiej jest przecinakiem i mlotkiem.
Wszystkie te akcesoria dostepne u mnie. Pozdro! |
No właśnie. Problem że młotek i przecinak już uruchomione były. Teraz tylko płyn hamulcowy pozostaje wylać na to i czekać na rezultaty. W sensie użyć młotka raz jeszcze po uprzednim nasmarowaniu:)
|
Może na początek mniej radykalna chemia czyli wd40.. :) musi w końcu puścić, jak nie, cza wymontować
|
WD40 już było. Niestety bez rezultatów. Wymontować? Niechętnie.
(idę już chyba spać bo rano pod kontraktem na schodach to niezdrowo kimać;)) |
Cytat:
|
Wymontowanie amora 15 minut a przy okazji przejrzysz łożyska w pro-linku.
Rambo pewnie i WD40 dałoby rade, albo nawet i bez niczego by się obyło ale miałem pod ręką to kroplę zapuściłem :D klucz hakowy mam od CB750 SF długości 5cm to bez młotka nie obeszło :D |
No początki są trudne :p Ale też zalecam Artu, by sobie to ładnie wymontował. Posprawdzał co mu koledzy tam mądrze podpowiadają i wtedy rozkręcić. Wyczyścić gwint na amorze i te kontry i powinno :Thumbs_Up: chodzić potem jak po maśle, czyli kluczyk pazurkowy i leciutko się kręci w jedną i drugą ( na centralce tak jest, ale bez może będzie ciężko) całość razem bez rozkontrowywania :)
|
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.