![]()  | 
	
		
 CBR I VFR - ring otwarty, czyli co lepsze/inne? [wydzielone ze ogłoszenia o sprzedaży VFR] 
		
		
		VFR dla mnie jest motocyklem na którym Honda pokazała to co najlepsze. 
	V4 na kołach zębatych jest kwintesencją. Zawsze chciałem VFR 800 non-VTEC. Nawet byłem bliski zamiany na taki za moje VARADERO Wtedy coś nie pyknęło ale przejechałem się tym prawie całą trasę w jedną stronę z Żywca w Bieszczady a kolega moim Varadero. Byłem połamany jak z tego po pół dnia zsiadłem, za to kolega nie chciał oddać mi Varadero. Mimo to twierdzę że jak chodzi o prowadzenie,moc,doznania dźwiękowe... Motocykl jest super!  | 
		
 szkoda, ze nie można i się już nie powinno :D 
	nie jeździłem na VFR750 ale kiedyś miałem okazję na CBR600F2 - jechała tam gdzie patrzyłem ale jajotłuk okropny. życzę udanej sprzedaży. piękny motocykl. m  | 
		
 Matjas gdzie tam do CBR porównywać. Moim zdaniem nie ta liga. VFR to typowo turystyczny, dający odpocząć nadgarstkom sprzęt. Poza tym V4 na kołach zębatych i monowahacz, to takie smaczki nie do podrobienia. 
	 | 
		
 Matjas vfr jest w innej lidze niż cbr.  
	Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk  | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Ale się pałujecie z tym majstersztykiem. Nie napisałem słowa o silniku tylko o tym jak lekko się ten motocykl prowadził. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 F2 waży 210kg tyle co VFR 
	 | 
		
 Kontynuujcie, bardzo proszę :) 
	Wydzieliłem z wątku o sprzedaży, gdyż pilnujemy, aby te wątki nie były zawalane dyskusjami innymi niż sprzedaż / kupno.  | 
		
 Cytat: 
	
 Masa - suchy 208 / gotowy do drogi 234 Vfr 750 masa własna(gotowy do drogi) 226kg.. CBR 600 F2 (PC25) Masa suchy 182 kg, Waga z płynami, 208 kg.  | 
		
 Miałem vfr 800 Rc46 .Przejechałem nią 35 tys.km. Sporo z 3 kuframi i plecakiem. Alpy/Grecja/Korsyka mogę wypowiadać się o nim w samych superlatywach . Motocykl jak na tamte czasy (a nawet na te) technicznie bardzo dopracowany.  
	Jak bym miał jednym słowem opisać VFR to : Jakość w każdym elemencie -prowadzenie -hamulce -światła -wykonanie Motocykl naprawdę wygodny nawet dla wysokiego. Do czego można się przyczepić... -sporo pali -bardzo nagrzewa się rama(w ciepłych krajach to w szortach kiepsko) -moto wybredne co do modelu opon miałem też CBR F3....IMO na siłe można te 2 motocykle porównywać ale to naciągany temat.  | 
		
 Mialem vfr 750   wiec jestem fanem tego modelu.  Na cbr 600 F4 zrobilem z 1000 km. To jednak zupelnie inaczej ....  
	Dowod na jakosc i mozliwosci radochy z jazdy jest taki , że chce VFR na drugie moto :)  | 
		
 Wiadomo że trzeba pilnować ori reglera, mocno się nagrzewa. Kiedyś zapaliła mi się od tego VFR, a druga sprawa to pompa, w której wypada profilaktycznie wymieniać styki (jak w afryce). 
	Rama się nagrzewa, wiadomo V4 i tylne cylindry robią swoje.  | 
		
 Mam vfr800 fi, zajebiste moto. Do tego pięknie wykonane, dziś sobie polatałem nią po mieście, sama przyjemność. 
	 | 
		
 Czy jest Ktoś ,z okolic Wro,co pozwoliłby chociaż przysiąść sie do VFRki ? 
	Zawsze mi się podobała ...  | 
		
 A ja siadałem i jeździłem u Tomka i na tą Łukasza i na nowszą z 2001r. Zawsze mi się podobała ale zabrakło odwagi aby sięgać gdzieś tam, daleko do przodu do manetek :) 
	To jednak totalnie inna bajka i pozycja niż VStromy czy trampki. Ale jak to się prowadzi i skręca to byłem w szoku. i jak się rozkręca powyżej 5 tys :Thumbs_Up: Miałem Fazera 600, ale to na tle VFR to inna liga. Taki sympatyczny motorek ale V4 to inna bajka. Może kiedyś, może jednak?  | 
		
 Ja wczoraj swoją wyciagnąłem po zimie - od listopada nie ruszana. Zapaliła na dotyk :). 
	Mała rundka w koło domu - jak to jedzie :)  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:21. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.