![]() |
Gmole wyprostowanie nóg
Cześć,
mam takie dziwne pytanie czy ktoś może się podzielić wiedzą o które z popularnych i polecanych gmoli najwygodniej będzie oprzeć i lekko wyprostować nogi na przelotach? Czasem konstrukcja gmoli przy okazji pozwala na oparcie nóg. Dla przykładu podam że w cbf1000 givi umożliwiały to natomiast givi w versysie nie było takiej możliwości aby na coś położyć nogę. Wiem że można kupić takie advenczerowe podnóżki ale nie oto chodzi. |
Hasło klucz to spacerówki.
Lekceważąco do tego podchodziłem aż w ub roku zrobiłem około 5+ tys w 6 dni i KAŻDA możliwość zmiany pozycji była na cenę złota. |
miałem takie coś zamontowane
alliexpress |
Miałeś i już nie masz? Dlaczego?
|
Na gmolach z Merty opieram idealnie piszczel. Nie jest tak ze całkowicie swobodnie leżą, ale nie muszę tyle siły wkładać w ich kontrole, wiec odpoczywają. Często korzystam przy długich przelotach.
|
Cytat:
|
miałem spacerówki zamontowane, na 80kkm użyłem 2-3 razy :)
|
Głowy bym nie zawracał ale od roku przyplątała się chondromalacja rzepki i wyprost kolana jest pożądany. W końcu nie da się cały czas na stojaka lecieć :)
pozdrawiam Marcin Jan |
Wydaje mi się, wracając do Twojego pytania z pierwszego postu, że na gmolach Heeda ( mam takie) można te chińczyki założyć. Sam bym se chyba takie przysposobił.
|
Też się zacząłem zastanawiać...
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka |
Tyle, że wolałbym kupić polskie a nie widziałem podobnych.
|
A ja chciałem kupić jakieś rometowskie itd ale ten patent mi podoba sie bo nie będę wiercił w gmolach.
A teraz dziadki... Jeszcze tylko zamówię lisia kitę. Mam tylko problem jak zamocować frędzle do kierownicy bo mam hębary :) |
Rusek woła z garażu;)
|
1 Załącznik(ów)
Cytat:
|
Otototo można zrobić komuś w brew
Zamiast na rękę ;) |
Cytat:
|
Cytat:
Co do tych spacerówek to czuć było na nich wibracje od silnika gdy opierałem butem. Jednakże z uwagi na kształt gmoli i miejsce montażu najwygodniej było mi oprzeć łydką i wówczas wibracji nie było tak czuć. |
Próbowałem mocować spacerówki od armatury do gmoli Henryego w Trampku i byly dwa problemy:
a) za cienka rurka aby dobrze zacisnąć i żeby nie opadały (obracały się na rurce) w trakcie dłuższej jazdy b) źle wspołpracowały z podłożem podczas oczywistych dla Trampka vel Ęduro gleb Oglądam na 5-calowym ekraniku telefonu wiec malo widać, ale dwie śruby dociskowe raczej dobrze rokują. Są wersje czarne? |
ja kupuje te chinczyki. podoba mi się to.
|
Ja czasem wyciągam kulasy i opieram na moich Hepco & Becker. Jakoś megawygodnie może i nie jest, ale się da i kolana odpoczywają.
|
Matjas, namówiłeś choć robię to ze wstrętem:(
|
Jakbym żonę słyszał :) :) :)
|
Tak są czarne
Tu fotki do moich https://www.dropbox.com/sh/lgo4ozo3e...WhujqC7-a?dl=0 Problem jaki miałem to długość śrub dociskowych. Orginalne nie mieściły się pomiędzy gmolem a obudową altka. pozdrawiam Marcin Jan |
Jak som czarne to jeszcze lepiej. Muszę zajść do garage i spytać królowej czy się aby nie obrazi:)
|
Cytat:
|
Na zdjęciach widać że montowałem w różnych pozycjach do przetestowania która najwygodniejsza. Wygrała ta najniżej przy altku.
pozdrawiam Marcin Jan |
|
To te z Ali?
|
Cytat:
nie ja kupiłem te https://allegro.pl/oferta/podnozki-s...OTNjYjJjMjU%3D |
Jeśli dobrze widzę, to takie same (jak pokazał Mariusz) są na ali:
48$ (śjakieś 180PLN, stówka taniej) - https://www.aliexpress.com/item/4000...archweb201603_ Tak sobie nad nimi myślę, wydają się być lepsze niż te pierwsze z uwagi na to, że mają więcej regulacji oraz gumę. Na fotkach wygląda jakby mogły obracać się na śrubie (+ plus obejma na gmolu). @Mariusz jak je oceniasz? Dobrze widzę, że masz gmole Heed bunkier? (mam właśnie takie gmole, ale są one trochę niesymetryczne. A wkurzałoby mnie nierówne położenie podnóżków względem siebie). Jeśli tak, to czy możesz zrobić w wolnej chwili fotki z boku motocykla? |
1 Załącznik(ów)
Osobiście jestem zadowolony , duża możliwość regulacji są stabilne i ładnie komponują z gmole a jak nakręcisz ponad 300 km to są zbawienne :)
zdjęcia z boczku https://images89.fotosik.pl/492/081e2de50ab9c28emed.jpg https://images89.fotosik.pl/492/f6fc4b57af03bea9med.jpg Załącznik 106132 |
Dzięki :-) Chyba zamówię je...
|
Ponad 300 km mówisz.
To muszę mieć. :) |
2 Załącznik(ów)
co prawda temat bardziej dotyczy CRF
ale w mojej siódemce zrobiłem tak, podnóżek stosowany do MZ-ki: wady: chwila zabawy,szlifierka,migomat,czarny spray,no może nie wyglądają bajerancko zalety: działają kilka lat,przy glebie składają się tak samo, kosztują 30 pln (para) |
Ja wyciągam kopyta na najlepszych gmolach od Polskiego producenta.
Opcja trzecia. Ale ja mam RD04 nie wiem czy jest do CRFy takie cudo. http://africatwin.com.pl/showthread....ighlight=henry |
Mam w trampku (a nawet w dwóch) gmole od Henrego i jest rewelacja! Mam te ze skrzydełkami u góry. Kopyta elegancko wyciągam i leżą sobie wygodnie. Przy mocnym szlifie asfaltowym też się doskonale sprawdziły. Polecam z całych sił.
|
A zupełnie nie gną Ci sie gmole od Henrego? Bo u mnie po dwóch poważnych szlifach (po jednym na stronę,) gmole ze skrzydełkami w XL600V zbliżyły się do boczkow na grubość lakieru. Rozginałem je między drzewami pieciotonowymi sciągaczami/pasami do ładunków (takimi którymi laweciarze mocują samochody) i pomogło na tyle że mogęc zdjąć boczki ale nie wróciło do pierwotnego kształtu.
|
No ale chyba o to chodzi w gmolach, żeby przyjęły energię uderzenia jak będzie duża, ta energia. Po glebach w terenie nic się z gmolami nie dzieje, po tym konkretnym asfaltowym wymieniłem jeden gmol, ale noga ocalała i to mnie bardzo cieszy.
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.