![]() |
Pierburg - zamienik pompy
Cytat:
Jest cos takiego w Afri?? |
Cytat:
|
Może nie działać, bo to pompa jak na mój gust jest "przelewowa" z układem zwrotnym paliwa. Pompa w AT jest ciśnieniowa - pracuje tylko do dobijania ciśnienia w układzie paliwowym, mam na myśli ciśnienie paliwa a nie kompresję jakąś.
Tak więc jak ktoś podepnie zwrotny przelew paliwa to pompa się nada, jeśli nie ... bogaty człowiek, bo paliwo jak już "wypłynie z baku" to już nie wróci. Tak ja przynajmniej to rozumiem :) |
Cytat:
|
tu mam coś ciekawego:
http://www.andreeweb.de/Motorrader/E...pumpe_der.html + http://www.andreeweb.de/Motorrader/N...urg_pumpe.html i powinno być git! :Thumbs_Up: |
To po to nasi dziadkowie walczyli z faszyzmem a potem z rusycyfikacją by teraz przyszło kupować nam pompy od gebelsów?
A teraz świat schodzi na ewropę i język królowej. A co do tematu to wynika z pisma obrazkowego i części pisanej (nie wszystko zakumałem) , że bedzię dzialac po dodaniu przekaznika , zmianie wtyku i kilu innych robotach ślusarsko - elektrycznych. Tyle czy warto? Bo pompa nowa niewiele droższa od tej, a czas i mordowanie sie z materia myśle że tez sie liczą |
Warto bo ten Pierburg będzie żył o wiele dłużej niż oryginał.Pompy te są bez problemu dostępne w Polsce i jest to o wiele lepsza opcja niż pompy FACET które przy Pierburg-u są jak maluch przy Mercedesie.
|
Cytat:
|
A co sądzicie o tym żeby:
jeden kranik traktować jako dolot do pompy a drugi jako powrót nadmiaru z pompy? Można dać jakiś odcinek mniejszej średnicy żeby jakieś ciśnienie w układzie utrzymać. Pompa powinna mnieć mniejszy wysiłek i będzie chłodzona paliwem non stop. |
Generalnie powinno zdać egzamin, pozostaje tylko kwestia doboru średnicy powrotu, ale wydajności są na tyle duże że powinno wystarczyć na gaźniki.
Pozostaje spróbować. |
Jeszcze myślałem o czasówce, ale myśle że takie przerywanie pracy mogłoby więcej zaszkodzić niż pomóc, w końcu w autach pompy chodzą non stop i auta po 250 tysi robią na 1 pompce.
|
ktoś lata na tym Pietburgu?
|
Cytat:
http://www.autosklep.istore.pl/sklep...,277355,0.html Przekaźnik jest potrzebny, co by ją rozłączyło po zgaszeniu sprzęta, bo by napitalała cały czas. Kolega Maciek kupił AT od szwaba na tej pompie. Jeździ już 2 rok. Problemów nie stwierdzono. A jako że nie stwierdzono poszedłem na skróty i zakupiłem to samo. W moim przypadku na początku przelewało paliwo z gaźników, ale Izi się na nie odlał i przelewanie ustąpiło (w pompie oczywiście). Pompa jest zamontowana prowizorycznie na 2 trytki na ramie, a że działa i prowizorki są skuteczne to nie tykam (po co coś zje...ć jak funkcjonuje). |
potwierdzam że po wielu browarach i innych takich nawet cięższych trunkach, udało się zamontować coś takiego
http://www.autosklep.istore.pl/sklep...,277355,0.html królikiem doświadczalnym była AT Movistara, ale wcześniej żeby to zamontowac ze schematu gebelsów, zajrzeliśmy do AT Macka, coby się zbytni nie narobić, okazało sie że tam jakieś przekaźniki z Saba pomontowane są (Saab takie auto :)), no to zrobiłem po swojemu, stan na dzisiaj, mam nadzieję że dwie AT wrócą o własnych siłach do domu, chociaż na to się nie zanosi, a i piwo sie już kończy |
Ja latam na Pierburgu :) I działa bez problemów.Przejechała do tej pory ok.10 tyś.Jeden warunek to ma być oryginał bo wcześniej testowałem takie które wyglądają identycznie i niby parametry te same ale jedna przelewała gaźniki na wolnych a druga ryczała podczas pracy tak ,że zagłuszała silnik.
|
Nie wiem czy dobrze kumam, ta pompka ma w sobie wyłącznik ciśnieniowy? Jak jest ciśnienie (brak ujścia) to przerywa prace?:confused:
|
Nie ma.
|
:Dtu znalazłem opis obrazkowy w którym miejscu ma być pompa:haha2:
http://www.andreeweb.de/Motorrader/E...pumpe_der.html a tu jak sobie założyć przekażnik :D http://www.andreeweb.de/Motorrader/N...urg_pumpe.html jeszcze tylko jakiś geniusz musi zapłacić za pompe;) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.