![]() |
Czy membrany się różnia? (gaźnik P i T cylindra)
Witam, czytałem wątek o gaźnikach. Była tam uwaga aby uważać i nie pomylić membran w gaźnikach. Jeżeli membrany się różnią to jak je rozpoznać która jest do jakiego gaźnika?
|
sprawdz czy mają inny numer katalogowy. (tak samo sprzęzyny) To chyba bedzie odpowiedz.
|
Membrany sa identyczne, różne są iglicach, jest przód i tył, natomiast szklanka i membrana jest taka sama
|
Dokładnie. Membrany są te same, to iglice mają różne numery katalogowe. Po zamontowaniu odwrotnie AT nie jedzie szybciej jak 110 i to na trójce :).
|
Numery numerami ale jak sie kapnąć mając to w rękach, wymiarami się różni?
(to AT ma iść ponad 110 na 3ce?) |
Jak polecisz 120 to znaczy że dobrze złożone ;).
Niestety nie pamiętam jak je odróżnić... |
Cytat:
|
Dynojety do 04 były takie same, tylko dysze sie rozniły... samborowe iglice wyglądały identycznie...
|
Podos a dynojety to są te membranki małe wielkości 20 groszy z boków gaźników? (nie wiem za bardzo jakie zadanie spełniają).
Ja miałem na myśli membrany duże z e szklankami i iglicami. Pozdrawiam! |
Dynojet to dysze i iglice, a ta mała membranka to zawór air-cut.
|
Czyli jeżeli dobrze kombinuje może być różnica dyszy/gniazda które przytyka iglica ?
(sorki za lamerskie pytania ale gaźniki to dla mnie jeszcze troche tajemnicze urządzonko) |
Mają zapewne inną geometrię. Zakładam teoretycznie, że do tylnego cylindra podawana jest większa ilość paliwa.
|
też sądzę że do tyłu idzie bogatsza mieszanka, więc i dysza troszkę większa i iglica trochę cieńsza - ale tylko teoretycznie - bez adwokata więcej nie powiem :)
|
W katalogu części membrany mają ten sam numer. Iglice wraz z dyszami są zaznaczone jako przód i tył. Więc logicznie rozumując membrany są takie same, róne są iglice i dysze. Jednakoż jak to ma się do ich wymiarów trudno stwierdzić.
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.