![]() |
Ja i moja AT
Cześć wszystkim,
chciałem się przywitać i tak trochę tutaj poopowiadać o AT z racji tego że różne rzeczy się słyszy o niej a że to konkurencja lepsza , lżejsza mocniejsza etc. Każdy ma swojego faworyta. to może od początku... w 2016 odbyłem swoją pierwsza podróż motocyklową do Włoch na Hornecie, no i tak to się zaczęło. Wróciłem to już zastanawiałem się co w ogłoszeniu napisze ... Sprzedałem od ręki. zaczęły się poszukiwania godnego następcy : Super tenerka, KTM, Ducati, AT Jeżdziłem : Tenerką , Ducati, Do KTMa nie doszedłem a na At tylko.... siedziałem w salonie. Mam 168Cm wzrostu, jednak przy pierwszym podejsciu : OD RAZU WIEDZIAŁEM ŻE ONA CI MOJA !!! kolega z hondy podpowiedział mi : Łukasz bierz DCT .... mówię automat ?weź bez jaj ...!! mówi bierz !! Wziąłem . kupiłem ją w 2017 roku nowego w salonie : gmole , ameliniowe kufry i obniżona kanapa do kurdupla jak ja :) teraz mamy 2019 rok : a ja mam nalatane 26.000 tyś po całej europie Austria, Szwajcaria , Włochy , Francja, Hiszpania, Portugalia, Albania, Serbia, Macedonia, Chorwacja, Bośnia , Wegry no i Polska. więc chyba już mogę coś powiedzieć o jeździe tym sprzętem : Technicznie: - łańcuch bez naciągania od nowości ani razu : 24.000tyś - klocki tył : od nowości 24.000 tyś - klocki przód : od nowości : 26.000 tyś - wystarczy jeszcze na jakies 4-5 tyś - silnik : jeżdżony na trybie S2 - zarówno autostrada jak i miasto ( uważam że jest najodpowiedniejszy - Alpy i podjazdy górskie : tryb S3 - tryb D - na autostrady OK , i to by było na tyle co do tego trybu.... Prowadzenie: - bez kufrów : dla mnie rewelacja : w ogóle nie czujesz tego 242 KG DCT - Z kuframi : przy Ameliniowych kufrach jak dobrze rozmieścisz masę prowadzi się równie dobrze co bez nich : miałem przykład w Barcelonie w korku gdzie trzeba było z kuframi pomiędzy 3-ma pasami wybierać i przebijać się pomiędzy autami. SUPER !!!! byłem pod wrażeniem . - Winkle - motocykl jest tak dobrze zbalansowany że wchodzenie nawet przy dużych prędkościach w zakręty to dla niego MAŁY MIKI. Hamulce / Opony: - Przód bardzo dobry - trzeba się tylko przyzwyczaić do nurkowania. Ale Ok - opony Fabryczne : 16.000 tyś - ale nie wybrał bym ich sam. Trailsmart : opony OK , ale też bym ich drugi raz nie założył 9.000 tyś Brigesstone A41- teraz mam ... zobaczymy (znam gościa co zrobił 17.tys) Meritum : Jestem bardzo zadowolony z Mojej AT !! w 95% jestem pewien że kolejna to też będzie AT obowiązkowo z DCT pozdrawiam wszystkich forumowiczów i zyczę przyczepności !! https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net...b7&oe=5D543CCE |
Chyba kolego nie ten dział troszkę;)
|
a bo to człowiek w tych działach się ...... zatracić może :)
|
przeniosłem
|
No i git. Dopisz skąd jesteś (w opisie), poznaj ludzi z okolicy i w offa z nią!:)
Nie ma to jak udany zakup. |
Cytat:
pozdrawiam |
Afri, to jest po prostu męska decyzja. Nie nerwowe przeglądanie forum czy kupić i co, ale najpierw ślub z Wybranką, a potem forum.
Zazdroszczę Twojego banana na gębie w tak pięknych okolicznościach przyrody, i tego..., i niepowtarzalnej Bieszczadzkiej Przystani Motocyklowej. Zazdrość pozytywna, zmuszająca do podążania w jedynie słusznym kierunku spełniającym marzenia. LWG!!! |
Cytat:
dzięki !!!! Co do przystani bieszczadzkiej : w związku z tym że coś mało takich miejsc dla motocyklistów w polskich górach .... mam plan by stworzyć coś podobnego a dokładnie : Babiogórska Przystań Motocyklowa - Zawoja Plan jak na razie piętrzy i tworzy się w mojej głowie ale by nie być gołosłownym .... działka już jest :) |
Fotka z Przystani :-)
Ile masz wzrostu że obniżona kanapa? |
Cytat:
|
Cytat:
|
Jeśli się nie mylę to bieszczadzka przystań była do sprzedania jakiś czas temu, więc nie szukaj innego tylko kup to co istnieje.
|
Cytat:
https://gratka.pl/nieruchomosci/loka...rta-archiwalna |
Wydaje Ci się, że Marek wycenił na zbyt wiele? To jest wspaniałe miejsce na ostatnie 1/3 życia dla kogoś kto kocha motocykle.
|
Potem było 1,9 mln i też brak chętnych. Na ostatnie 1/3 życia kochając motocykle wybrałbym inne miejsce.
|
taaa, na takiej np Korsyce dało by się za 1,9 mln dożyć mimo, że drogo:)
|
z ust mi wyjąłeś Muszel :D
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
|
A jak tam Twoja przystań?
|
Witam was kolejny raz,
mamy rok 2020 a ja chciałem jak w pierwotnym poście podzielić się z wami doświadczeniami z kolejnej wyprawy na drugi koniec europy moją Afi Crf1000L DCT rok 2019 padło na GRECJĘ. Tak więc : węgry, rumunia , bułgaria, albania , włochy , austria , czechy -- razem jakies 6000tyś km w 2 tygodnie. Co do sprzętu : na chwilę obecną mam coś ok 38 tyś nalatane. nie było ani razu problemów zarówno z silnikiem jak i innymi pierdołami jak elektryka czy napęd. przed wyjazdem wymieniłem cały napęd - DID Płyny - wszystkie + filtry i zrobiłem cały duzy serwis w Hondzie. to że sprzęt jest zacny - to już wiem ale teraz wracając do nowych KAPCI Jak już wspomniałem założyłem A41 Battlax od Brigestona. i muszę powiedzieć jedno --- na transforgarskiej w Rumunii zamknąłem oponę . to jest niesamowite jak ona trzyma w zakręcie jak i na mokrej nawierzchni. Kolejny zestaw który na tern rok będę montował jak się domyślacie ... również będzie A41 ( już zakupione) ale to dopiero przed samym urlopem ......Lipiec Norwegia :):) Polecam oponki bo na prawdę uważam je za bardzo ale to bardzo udane. pozdrawiam |
Ichnie asfalty zżerają opony na śniadanie. Tutaj bym rozważył twardszą mieszankę.
|
u mnie oponki raczej i tak na dłużej niż sezon nie dojeżdżą ... ale na Norwegię się mega cieszę !!!!!
|
Cytat:
|
Nie jestem najlepszym doradcą bo byłem raz, dawno temu. Dubel pewnie będzie wiedział najlepiej.
|
Ja bym polecił ....A41 tylko AX......... to by ci się sprawdziło
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.