![]() |
CRF1000 IN OFFROAD!! - czyli temat jak się.tym da cisnąć :D
hehe a tak na serio.. to mało tego w sieci.. większość ludzi z tego co widzę oblepia kuferkami, tymi z plastiku jeszcze zakłada wielkie szyby i kolebie się.autostradami... a to taki wdzieczny sprzęt do poniewierki...
dlatego też zakładam temat na filmy na foty na własne i innych popisy.. CRF1000 in offroad! na początek dobry filmik od gościa co ma jakieś ADHD i zupełnie nie rozumie że da się.na tym połamać.. https://www.youtube.com/watch?v=oqctqd5UPno |
Tem film przeczy prześmiewcom, że tylko małym sprzętem można, albo że nowa Africa to ma marne plastiki hehe
|
to na pewno ten sam motocykl na wszystkich ujęciach
|
Cytat:
|
To że ciężkim się da to oczywiste ale trzeba mieć trochę umiejętności co by rzadko z gleby sprzęt podnosić:)
|
Trzeba mieć też trochę odwagi... 5,10 gość wylatuje z winka ja bym się chyba posrał...
|
Na razie kuferki i szyby, za kilka lat jak będzie można za dyszkę kupić i części pełno, będzie powszechnie katowana :)
|
Dobry kolo! Chapeau bas!
Na innym filmie dłuższa scena wywrotki z filmu wstawionego przez Exa i widać, że złamał lewy podnóżek. Mada, zaproponuj mu Twój patent ;) |
Mada, teraz już wiesz na kim się Marcin wzorował zakładając taki tłumik. Do takiej jazdy brzmi świetnie.
Jest nad czym pracować :) |
pytanie do tych co już nie jedno błoto widzieli czy to co ten gość robi to jest talent wrodzony czy umiejętności ew. w jakich proporcjach :)
|
Czasami wystarczy się nie bać :D
Pamiętam jak po pierwszym solidniejszym jebnięciu na jakiś czas przeszła mi ochota do wygłupów, ale zanim to nastąpiło to czułem się naprawdę pewnie. Może tutaj jest podobnie :D m |
Ten koleś jeździ od 40 lat. Nie raz leżał i niejedno miał połamane. Ewidentnie nie czuje strachu przed glebą.
|
Cytat:
ale jedo trzeba mu oddać.. nie czuje zupełnie strachu.. :D i pakuje się.w każde gówno.. jest tam jedna fajna scenka.. jak na podjeździe mija kolejno 4 liście które nie dały rady i leżą po bokach :D. a gość jedzie do końca :D |
Po przesiadce z xrv która robiła taś taś taś i na trakcji można było praktycznie wszędzie wyjechać, miałem duże problemu na KTM z tym że on robi BRAAA BRAAA od razu na zajebanie i nie da się nim pykać co w takich trudnych warunkach bardzo pomaga.
KTM tzreba było iść zawsze na przepadło, mocą i prędkością. XRV z kolei brakowało czasem mocy. CRF dalej robi taś taś i ma niesamowitą mechaniczną trakcje, klei się do podłoża a jak trzeba to moc też się znajdzie, nie jest taka spektakularna jak w KTM ale nigdzie nie brakuje, no może w kopnym piachu mogło by być jej więcej. Ogólnie NAT jeżdzi się bardzo łatwo zarówno w offie jak i po asfalcie. |
Apropos ostatnich naszych dyskusji o zawieszeniu ;)
Wycinka z filmu: https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ac29ff36b4.jpg |
zebatki 15/42 a jak jest w ori?
wydech miał najlepszy, musiał podejrzeć u mnie ;) |
Cytat:
Mada, jesteś moim guru. Poprawiłeś mi humor. I teraz zastanawiam się jak robiły/robią moje motocykle. |
tiger robie zium zium ziuuuuum, a 701 nie wiem, bo nie jeździłem:(
|
Cytat:
Dobre podsumowanie, Mada. Sent from my G8441 using Tapatalk |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.