![]() |
Test NAT po 50 tys. km
8 Załącznik(ów)
Panowie i Panie,
Magazyn motociclismo.es wypuścił opis testu CRF1000L po 50 tys. km. Moto rozebrali, sprawdzili to i tamto i cos tam napisali. Niech ktos kumaty w hiszpanskim to przetlumaczy. Sorki za niewielką rozdzielczość zdjęć ale tylko takie znalazłem. |
No co tu pacczać silnik dotarty:D
|
Chyba nie wypadło to tak źle skoro widzę, że NAT na 8 miejscu pośród ich wszystkich testów 50k km.
KTM 1190 Adv na miejscu 23, a R1200GS na 34. |
Ncek za road kingiem? Nie zgadzam się na to!!! :)
|
Cytat:
|
|
Co to jest 50 tys. km? Widziałem Africi po 80/100 tys km na serwisie w Romie, większość usterek to rozwalona automatyczna skrzynia biegów, w kilku urwało pół silnika, zatarte panewki na wale. To z tych poważniejszych, nie ma tego jakoś specjalnie dużo, nikt z tych usterek nie pisze doktowaru ani nie szuka na siłę przyczyn, jebło i koniec, wina po stronie użytkownika.
Żadne testy nie są obiektywne, przynajmniej te z motociclismo.it |
Zatarte panewki? To bez oleju jeździli?
|
może oem olej 10W30 ma tak zbawienny wpływ na żywotność silnika, skoro większość to DCT... zresztą tryb D tej skrzyni to nic innego jak katowanie silnika .... ostatnio się zastanawiałem czy konstrukcja skrzyni mechanicznie wyklucza możliwość jednoczesnego załączenia dwóch różnych biegów, bo co innego może ją rozwalić.
widać dość spore ślady na panewkach więc coś nie halo jest, |
Cytat:
Na angielskim forum NC jest kurier motocyklowy którego eNCek ma przebieg ok. 250 tys mil (czyli ok 400 tys. km). Nie pamietam czy ma DCT czy manual ale tak pisal w pazdzierniku 2017: Cytat:
|
Cytat:
|
Taka jest idea dwusprzeglowki, na jednej skrzyni, zasprzeglonej zapiety jest konkretny bieg, a na drugiej, wysprzeglonej, inny, dobrany przez automatyke w zależności od aktualnych warunków:albo wyższy albo niższy.
Czyli jedziesz na dwójce i przyspieszasz, na drugiej zapieta jest trójka. Zwalniasz - jedynka. Sent from my G8441 using Tapatalk |
Nie wiem po wuja takie testy. Varahannes pynkął 200 tysi i jedzie dalej. Bez rozbierania ;).
|
Cytat:
Piszę o tym co widzę na serwisie i co opowiadają mi mechanicy. Jest w Romie AT z przebiegiem ponad 200 tys. i nic sie przy niej poważnego nie działo, jak widać da się normalnie jeździć i na czas serwisować Ps. Jeśli zamieszczasz jakaś informację na forum to pisz w języku jakim się tu posługujemy. |
z googla na szybko wpis Radarmana poniżej.
a po co się robi takie testy??? no po co... żeby nawinąć makaron na uszy potencjalnym kupcom i tyle. każdy kto ma coś między tymi uszami /a takich jest tu wielu/ wie, że to o kant dupy rozbić. co to jest 50tys km dla współczesnej maszyny... tekst kuriera UK: zastąpił BMW z NC i jedną z największych różnic, które znalazłem były koszty bieżące - paliwo było o 30% niższe, obsługa o 25% mniej. Opony zostały wymienione w podobnych odstępach 10K z tyłu 20K z przodu. W dłuższej perspektywie na autostradzie od 3500 do 4000 rpm (75ish) otrzymuję 70mpg łatwe Zainstalowałem większy ekran i osłony (i założę mufki w zimie) Zarówno BMW, walczył po sprzęgu ~ 70 km mil, napęd końcowy i elektryka. Największy przebieg, jaki miałem BMW, wynosił ~ 120 kilometrów, a następnie został utrzymany. Szkoda, bo były bardzo wygodne. Napęd lub łańcuch wału? - Posiadam olejarkę łańcuchową na NC i TBH, łańcuch rzadko dotyka się inaczej niż wtedy, gdy kończy się jego żywotność ~ 25K. Najlepsze w kwestii Hondy i 3 lat i 175 km / min, jakie miałem, jest jej niezawodność. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.