Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   CRF 1000 L (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Ile waży NAT (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=33107)

madafakinges 28.09.2018 23:00

Ile waży NAT
 
Zważylem 2017r wydech akrap, stelaże h&b, gmole środkowe OM, płyta pod silnik SW, Barkbustery, moje wzmocnienie podnóżka, podwyższenie przedniego błotnika poszerzone podnóżki blacha ravkinga.
Pełen bak,zestaw kluczy, lusterka skladane,grzanetki Oxford, Motooiler.opony mitas mc23 grube dentki.

Ile obstawiacie?

rumpel 28.09.2018 23:02

223kg

motif 28.09.2018 23:05

239 kg

madafakinges 28.09.2018 23:05

Śnisz fabryka podaje 232

Marek_CBRXX 28.09.2018 23:08

Dawaj...

nabrU 28.09.2018 23:08

W granicach 250kg

madafakinges 28.09.2018 23:09

253kg:vis:

motomysz 28.09.2018 23:28

Normalnie klotz..��

kristoch 28.09.2018 23:29

NAT waży tyle ile się na nią załaduje. Podobnie jest ze spalaniem. To powszechnie znane fakty.

matjas 28.09.2018 23:33

Weźcie popatrzcie na xtz1200 i od razu poczujecie się na dyecie;)

madafakinges 28.09.2018 23:33

Cwiara:D

Pocieszające jest to że rozkład masy 50/50% co do 0,5kg:D

Można odchudzić;
wywalić ABS/TC 4kg, zostawić jedną tarczę myślę ze 4-5kg, osłona silnika oryginał waży 900g- SW 3,5kg carbonowa 800g, podnóżki pasażera 1,4kg, stelaże tylne, gmole(łącznie z 10kg), komplet kluczy, zwykłe dętki(hd waży 1,5kg zwykła 600g), tytanowy wydech -5kg,zestaw kluczy, lekkie kute koła z cienszymi obręczami i małe rzeczy w stylu obciąć tylni plastik/błotnik itp.
Można zejść 30kg jak nic... a jak się jeżdzi na rezerwie to jeszcze 10kg;)

matjas 28.09.2018 23:44

To jak z rowerami... od pewnego momentu każdy gram in - jest jak z
Platyny.
Lekki motocykl po prostu trza kupić ale wyczeczkowy to on nie będzie. 230kg to nie jest zła masa.

M

kristoch 28.09.2018 23:44

Akumulator 2kg jeszcze

dzinks 29.09.2018 00:34

Mada, że ci się chciało to wszystko ściągać i ważyć 😀

ivenhoe 29.09.2018 01:46

cholera to ATAS będzie ważyć tyle pewnie co Super Tenere... :vis:

madafakinges 29.09.2018 07:54

W automacie na pewno. A teraz w drugą stronę;
stelaż pod givi z płytą 2.5kg, zwmocnienie stelaża navi, batzen, halogeny, górne i dolne gmole, podwyzszenie kierownicy, osłony chłodnicy, osłony lampy, centralka, płyta na centralke kufry aluminiowe... Do tego motozy które ważą z 5kg wiecej, no i DCT i mamy pod 300kg:dizzy:

bicio 29.09.2018 16:14

Cytat:

Napisał madafakinges (Post 603004)
Cwiara:D

Pocieszające jest to że rozkład masy 50/50% co do 0,5kg:D

Interesujące, czyli teoretycznie łatwiej podnieść przednie koło z miejsca niż w lc8.

radiolog 29.09.2018 17:07

Mnie te 300 absolutnie nie przeszkadza

czaja 29.09.2018 17:23

Cytat:

Napisał bicio (Post 603094)
Interesujące, czyli teoretycznie łatwiej podnieść przednie koło z miejsca niż w lc8.

Niekoniecznie.
Mój post z orangepower:
"Ja miałem odwrotne odczucia tzn, kat ma lżejszy przód od afry. Dużo lżej mi się go prowadzi. Dzisiaj było ważenie i myślę, że wychodzi podobnie.
Pacjenci:
RD07a, 1996r, seria,z dodatków: grzane manetki, gmole sw- motech. Zrobione od tankowania 150km( pewnie -8 litrów), schowek pod kanapą pusty, z tyłu trochę niższa guma(130/80) wychodzi teoretycznie 8mm niżej od oryginału.
990S, 2007r, gmole, stelaże bocznych kufrów, grzane manetki, w schowku narzędzia, akrapy, alarm(zamontowany na przodzie), od tankowania 130km spokojnej jazdy( ok -8.5litry) tylna guma 140/80( 7mm wyżej od 150/70 licząc teoretycznie).
Wyniki : Afryka koło przednie 112 kg, tylne 116kg
KTM przód 115kg , tył 117kg"
Ważyłem na wadze łazienkowej.
Jedno koło na wagę pod drugie podstawka na wys wagi.

bicio 29.09.2018 20:13

Cytat:

Napisał czaja (Post 603102)
Niekoniecznie.
Mój post z orangepower:
"Ja miałem odwrotne odczucia tzn, kat ma lżejszy przód od afry. Dużo lżej mi się go prowadzi. Dzisiaj było ważenie i myślę, że wychodzi podobnie.
Pacjenci:
RD07a, 1996r, seria,z dodatków: grzane manetki, gmole sw- motech. Zrobione od tankowania 150km( pewnie -8 litrów), schowek pod kanapą pusty, z tyłu trochę niższa guma(130/80) wychodzi teoretycznie 8mm niżej od oryginału.
990S, 2007r, gmole, stelaże bocznych kufrów, grzane manetki, w schowku narzędzia, akrapy, alarm(zamontowany na przodzie), od tankowania 130km spokojnej jazdy( ok -8.5litry) tylna guma 140/80( 7mm wyżej od 150/70 licząc teoretycznie).
Wyniki : Afryka koło przednie 112 kg, tylne 116kg
KTM przód 115kg , tył 117kg"
Ważyłem na wadze łazienkowej.
Jedno koło na wagę pod drugie podstawka na wys wagi.

Ok, i jest jasność. Ciekawe bo za każdym razem jak się przesiadam z liścia na LC8 to mam wrażenie ze tam 70% masy jest na przednim kole :D

madafakinges 29.09.2018 20:18

A KTM pełny czy pusty?

czaja 29.09.2018 23:02

Ktm miał brak paliwa w ilości ok 6kg.
Teraz nie ma gmoli i alarmu to z pełnym bakiem będzie podobnie.
Znajdę chwilę to go jeszcze postawię na wagę.

Ważenie było ponad 3 lata temu, z rozpędu wrzuciłem też ttr600 i ona miała większość masy na tylnym kole.

radiolog 05.10.2018 09:47

Taki zestaw ponoć 309 kghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ed044608f9.jpg

siwy 05.10.2018 10:05

Wow, co na ma na tych gmolach, stację meteorologiczną ?

operator99 05.10.2018 10:07

celownik laserowy ;)

Lucky Luke 05.10.2018 10:49

halogeny + kamera

ex1 05.10.2018 11:21

noo właśnie... wiekszość ludzi przesadza z doposażeniem, bagażami i gadzetami.. a prawda jest taka że mniej znaczy lepiej.... a już napewno w Terenie.. :)

Pamietam jak Kolega wymiotował ze zmęczenia..przy 5tej próbie podnoszenia załadowanego kloca w cieżkim terenie... miał ze 20kg za dużo bagażu i przynajmniej drugie tyle w doposażeniu stałym ... czy aby napewno to wszytko jest nam potrzebne..?
Na ostatnim naszym wyjeździe.. kolega miał na gs800 podobny zestaw toreb. całość na pusto ze stelażami i nakładkami ważył ok 20 kg..!! (Tam są stelaże, nakładki metalowe na stelaże, nakładki plastikowe na nakładki metalowe i dopiero Torby.) do tego zapakowane po dach.. skończyło się wnoszeniem na plecach bagażu. bo podjazd był nie do zrobienia...

Mniej znaczy lepiej.. :)

siwy 05.10.2018 13:04

Ja odkręciłem ostatnio sety pasażera. Niebezpiecznie wystają a przypomniałem sobie że ja nie wożę pasażerów ;)

ivenhoe 05.10.2018 13:55

Cytat:

Napisał siwy (Post 604191)
Niebezpiecznie wystają a przypomniałem sobie że ja nie wożę pasażerów ;)

do czasu jak spotkasz laskę na drodze...

https://www.visordown.com/sites/defa...mage/48034.jpg

siwy 05.10.2018 13:59

Cytat:

Napisał ivenhoe (Post 604203)
do czasu jak spotkasz laskę na drodze...

https://www.visordown.com/sites/defa...mage/48034.jpg

https://cdn1.bikebandit-images.com/b...assenger-3.jpg

ivenhoe 05.10.2018 14:09

:D nawet lepiej....

ex1 05.10.2018 14:17

Cytat:

Napisał siwy (Post 604191)
Ja odkręciłem ostatnio sety pasażera. Niebezpiecznie wystają a przypomniałem sobie że ja nie wożę pasażerów ;)

sety pasażera to jakaś pomyłka.. zdjąłem zaraz po pierwszej szramie na nodze.. :D

dzinks 05.10.2018 14:37

Cytat:

Napisał siwy (Post 604204)

Teraz już wiem dlaczego ściągacie tylne sety ;-)

ivenhoe 05.10.2018 16:20

można by się zastanowic jeszcze nad sciagnieciem tylniego siedzenia, też waży trochę...

https://cdn4.lostateminor.com/wp-con...the-world3.jpg

radiolog 08.10.2018 13:55

No minimalnie odchudziłem swoją, zacząlem od wywalenia centralki 😁
I dodałem aku lito polimerowe 3kg w dół hehe


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.