![]() |
Szyba NAT
Zakładałem reflektor i myślałem że se szybę odkrece, a co w mechanika się pobawie.
Przy zakładaniu te dwie dolne gumki nakrętki wpadły do środka! Na szczęście miałem na zapasie bo trzeba całe plastiki rozbierać... A to już przerabialem przy zakładaniu gniazdka zapalniczki i nie mam 2 godziny czasu na to. Uważajcie na to G! Oj chyba KTM 790 będzie na radarze. Sent from my SM-G930F using Tapatalk |
Odkręcałem szybę 6-7 może 8 razy... gumki mi nie wypadły przypadek?
Boczki ściągałem 4 razy samo ściągnięcie max 5min poskładanie wszytskiego 3min. i to z piwkiem w ręku. Ja nie wiem jaki wy problem z tym macie... a i nie połamałem żadnego zaczepu... |
Ja podobnie ,wymieniałem ori szybę na Puig-a ,później spawałem stelaż i jeszcze ze cztery -pięć razy demontowałem szybę .... i ani razu nie miałem problemu ze ....spadającymi gumkami ;) .
Jedyne co to uwaliłem zaczepy od plastików( prawy i lewy) ,te na samym przodzie tuż przy reflektorze . |
U mnie podobnie, ściągałem szybę już ze 3 razy i nic nigdzie nie wpadło - w tym raz do montażu wspornika dla szyby (koleś z Włoch, polecam - ułamek ceny kanadyjskiej i skandynawskiej).
No ale przecież jak się stało to się stało. Co do boczków to rzeczywiście robi się dłużej jak trzeba wypiąć gmole - a u mnie trzeba - i to hooyowe turatechy zafajdane (bleeee). Co do samych gumek można kupić uniwersalne. Coś koło 40 zł za woreczek z kilkoma innymi zamiennikami do montowania szyb. |
Przepraszam Koledzy jeśli w nieodpowiednim miejscu. Czy do szyby w ATAS powinienem od razu kupić wzmocnienie nie czekając na pęknięcie stelaża? Thx
|
Pęknięcia stelaża nie powoduje szyba tylko zamontowana na nim ciężką nawigacja+jazda z nią po wertepach
|
Mam pytanie. W jakim celu po tylkokroć trzeba sciągać szybę lub boczki w NAT, skoro to takie upierdliwe i grozi nieodhaczeniem się ws, ystkich części? Serio pytam, jest to wymagane przy obsłudze moto, czy to jakieś kaprysy, tuningi itp?
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka |
Cytat:
Za to jak mam pytanie, czy do wyciągnięcia przednich kierunków też trzeba rozlożyć caly przód? |
Żeby gumki nie wpadały jest prosty patent: wkęcać od samego początku śrubki, już w gumkę , nie wciskać. Sama dojdzie do nakrętki i po sprawie. Nie kumam jak je tam wciskacie.
|
Dziękuję mada. Zakładam zatem, że shitphone nie będzie nadmiernym obciążeniem dla stelaża. Pzdr
|
Cytat:
Sent from my SM-G930F using Tapatalk |
Ave,
apropos stelaża - planuję zamontować na nim navi TT 550, ale slyszałem że ma tendencję do łamania sie w takim wypadku. Czy ktoś się orientuje, czy są jakieś wzmocnienia? |
Mam tam też TT'a - zamontował handlarz. Nic się nie dzieje.
Tylko zamontowana jest na zasadzie wyrzucenia całego mocowania i przykręcenia blaszki bezpośrednio do nawigacji. Może na tym polega rozwiązanie tego problemu, bo nie ma dźwigni. Mimo wszystko, jeśli jednak chcesz to istnieje wzmocnienie, ale kosztuje jakieś dziwne pieniądze. Dlatego Myku znalazł gdzieś na fejsie magika w Rumunii, który w miarę dobrych pieniądzach i solidnie robi takie wzmocnienia. Szukaj, było na forum albo zapytaj kolegi Myku. |
No właśnie sie ostatnio zaopatrzyłem w ATAS i chciałbym tam zamocować, ale z "dźwignią" (GIVI ma takie ustrojstwo) i nie wiem jak będzie z wytrzymałoscia stelaża.
W poprzedniej NAT miałem RAM na kierownicy i trochę mi przeszkadzało, więc teraz chciałbym cos nad "zegarem". |
a propo szyb.. do NAT .. ma ktoś do czynienia z niskimi szybami od Touratecha..? lub tymi średnimi..?
|
Przymierzałem się się do nich bo są najładniejsza, ale cena mnie odstraszyła....
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.