![]() |
Przeszczep zawiasu 250mm
Nowe kompletne przednie lagi od adventure sports ze skokiem 250mm
2800zł za sztukę. Z tyłu inny jest kiwak i dzięki niemu jest zwiększony skok do 240mm koszt 1400zł Amortyzator też ma inny numer, ale skok pozostał taki sam chyba 104mm? Myślę że po prostu jest twardszy(sprężyna ma inny kolor). cena amortyzatora 3000zł Jakby ktoś planował dźwignąć swoją NAT |
Super , nic tylko dźwigać... :hehehe:
|
Jest to w chuj, ale myślę że jak za nowe kompletne lagi czy amortyzatory to ceny lepsze, niż jakbyś miał kupić lagi w ktm
|
Nowych całych lag to mi nawet nie przyszło do głowy sprawdzać.... szczerze mówiąc.
|
Do 950 4300zł za sztukę :D
5600 za dwie to nienajgorzej, stare sprzedasz za 2500 i git. |
To są ceny przed rabatem więc jeszcze coś można urwać z tego, więc nie najgorzej.
W przyszłą zimę będzie co robić. |
Trzeba będzie pomyśleć czy pchać się w oryginalne lagi (na prawdę jest lepsza anoda?) i kiwak + sprężyna np. Hyperpro = ok. 7400 (katalogowo, bez rabatów), czy jednak akcesoryjny zawias próbować upolować...
Trzeba pojeździć ATASem...i poczekać na opinie beta testerów ;) |
Ja mam z tyłu regulowaną długość amora wiec luz. Liczę że za niedługo andreani wypuści cadriże dla AS i wtedy sprzedam moje i wstawie sobie wyższe.
|
Po co ci taka wysoka ? Prześwit nie przydaje się chyba w afryce tak często jak niski środek ciężkości.
|
1 Załącznik(ów)
Załącznik 78649
Na Rumunii pare razy by się przydało więcej prześwitu, oprócz tego notorycznie szoruję podnóżkami o asfalt, po drugie przy moich gabarytach lepiej bym się czół na wyższym moto, tak jak jepiej się czułem po podwyższeniu LC8. A prowadzenie się specjalnie nie zmieniło. |
stopka centralna którą niedawno kupiłeś pójdzie w odstawkę :)
|
Mada, czy mi się zdaje, czy coś urwałeś? Takie dwa niezaizolowane zielone kable wiszą nad czarnymi przewodami. ;)
|
Czujnik stopki bocznej... taka sama pierwsza awaria w lc8 była też ze skokiem 230... poźniej po podniesieniu nie byłoby takiej opcji.
Co do stopki to nie wiem czy w ogóle będę zakładał, na razie sobie leży. Może się okazać że teraz na andreanim będzie tak fajnie że nie będę chciał zmieniać... ale wiem że będę musiał coś kombinować.... |
A czemu nie dacie zawiasu np do Sancheza i zrobi Wam co będziecie chcieć?
|
tzn. co?
|
7 Załącznik(ów)
Dostałem paczkę z napisem genuine honda otwieram a tam:umowa:
Kompletne lagi od ATAS Załącznik 78981 Załącznik 78982 Różnica jest nie tylko w skoku. Powieszchnia po której pracuje uszczelniacz w zwykłem ma 222mm w AS 255mm:D Oprócz tego nowe górne tuby są grubsze nad uszczelniaczem. Załącznik 78983 Załącznik 78984 Stare mają 50,5mm nowe 55,5mm Oczywiście anoda też jest nowa. Załącznik 78985 Załącznik 78986 Załącznik 78987 Poza tym wszystko pasuje P&P. Nie jeździłęm ale od razu czuć że są dużo sztywniejsze. Z tyłu mam wilbersa z regulowaną wysokością, więc na razie podkręce go żeby wyrównać. Niby 2,5cm ale w rzeczywistości różnica jest B.duża. ps yebać biede |
Napisz jak wrażenie z jazdy, jestem ciekaw czy zmiana jest value for money...
|
Mada, masz ADHD :)
Najpierw anodowanie starych a teraz nowe ? dobrze, przetrzyj szlak to będzie wiadomo w co warto pakować kasę |
p.s. skoro jest różnica w skoku to czy nowe są dłuższe czy głębiej się chowają przy dobiciu ?
|
Dłuższe, afra rośnie.
|
Grubo grasz stary, widzę że nie uznajesz półśrodków.:Thumbs_Up:
|
Mada po prostu jest chory jak ma seryjny sprzęt albo coś w nim nie zmienia.:D
|
Jak się to policzy to po odliczeniu vatu i sprzedaży starych wymiana lag na nówki wychodzi tyle, ile dobry serwis starych z wymianą panewek.
|
Mada, a może opony zmień? Poczujesz większą różnicę trakcji w terenie za mniejszą kasę. ;)
|
Hehe dobre.
|
Cytat:
|
Nikt jeszcze nie zapytal: pasuje do xrv?
|
Podejżewam, że tył podpasuje.
|
wow, a Basia tak się starała ;)
|
Polatałem dziś troszkę, fajnie mi się jeździ na wyższym moto, lepiej się czuje.
Poza tym co od razu zauważyłem moto dużo mniej nurkuje. Z powodu kiepskich warunków nie cisnąłem, więc więcej nie zaobserwowałem. |
A jak porównujesz samą prace zawiasu atas do andreani?
|
Za mao polatałem żeby mieć odniesienie, andreani robił wybornie w porównaniu do ori szczególnie na dziurawej szutrowej drodze było to czuć. Na wysokim zawiasie ledwo się wokól komina przejechałem.
|
3 Załącznik(ów)
Z cyklu wizyta u......
A na ostatnim zdjęciu znajdź różnice..... Załącznik 79339Załącznik 79340Załącznik 79341 |
Uszczelniacz poszedł w lewej ladze?
|
I ten klimatyczny dywanik u Michała w garażu :)
|
Cytat:
|
3 Załącznik(ów)
Wszystko mający Radiowóz został jeszcze bardziej wszytsko mający... dostał przód od andreaniego, na ostatniej fotce widać rożnice pomiędzy kolorem ori lagi a twardą anodą, choć na żywo różnica jest większa.
Moja NAT z wysokim zawiasem dostała ręcznie robioną, nierdzewną, dłuższą o 3cm boczną stopkę. Załącznik 79342 Załącznik 79343 Załącznik 79344 |
2 Załącznik(ów)
Załącznik 79471
Dobra 1000km zrobione więc mogę się wypowiedzieć. Zrobiłem pare kilometrów po dziurawych bocznych drogach bezkidu, zawias wybiera wybornie, plynie po nierównościach i jest ekstra stabilny, przy hamowaniu, nawet ostrym nie nurkuje tak jak na zwykłym. Po śladzie pracy na lagach widać, że zostało jeszcze 1/3skoku, a jechałem w dwie osoby z kuframi. Miałem wrażenie że moto gorzej się prowadzi w zakrętach, ale było to spowodowane nowymi niedotartymi oponami mt90(tył uwielbiam, przód jest chujowy, ale nie widzę alternatywy) i moim zardzewieniem po zimie. Pod koniec weekendu oponki się dotarły i nawet udało mi się je zamknąć z lewej strony. Załącznik 79472 Bardzo mi się podoba jak moto wygląda na tym wyższym zawiasie:Thumbs_Up: Dużo lepiej się też czuje na nim z moimi 192cm. Jedyna wada to, to że brązowy kolor gryzie się mi z czerwienią... chyba okleją je folią carbonową. Jest dobrze i polecam takiego swapa:Thumbs_Up: |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.