![]() |
Szybka porada w sprawie opon
Z gory przepraszam za nowy watek, ale potrzebuje szybkiej porady.
XT660Z - obecnie mam opony Michelin T63. Dzis oddaje motocykl na serwis, niedlugo wybieram sie z kumplem do Rumunii (slynny Maramuresz). - Zalozyc nowe T63 czy szukac dziury w calym i zmienic na inne? Opinie jest tle co i rodzajow opon, a ja w tym temacie zwyczajnie nie siedze :/ Opony musza byc w rozmiarze malej Tenery czyli 130/80 - 17 i 90/90 - 21 |
Pirelli mt21 jeśli mają być "kostki"
|
Cytat:
|
No przegladajac watki o oponach to widze gdzie to skreca. Po chwili sa skrajne opinie na temat najrozniejszych opon :)
Ale licze na podpowiedz kogos doswiadczonego, kto sprawdzil organoleptycznie. Zamowic drugie T63 czy tez sa lepsze od nich |
T63.
Mefo stone master miałem teraz na wyprawie: UA; MD; Morze Czarne w RO, H, SK, w terenie swietne, ale za dużo asfaltu jak na te opony. Do tego deszcz, słaby temat generalnie. Brałbym T63, miałem kiedyś na przodzie i zadowolony byłem. Troche rzadsza od TKC 80. Pirelli Mt21 nie miałem. |
Jak walisz na kołach to T63 będzie OK.
|
Nie jade na kolach. Problem jest taki ze kolega jedzie na CRF 250 rally, wiec bedzie smigal jak kozica a ja bede staral sie dotrzymac mu kroku.
Im wiecej watkow czytam tym mam wiekszy metlik. |
C-02 na tył C-21 na przód, tanio i robi. Tylko na asfalcie bądź czujny :D
|
Miałem xt660z przez 3 lata wiec parę gum przerobiłem, i tak:
- jak jedziesz na kołach to T63 to chyba najlepszy wybór, ew. E09 (ale na tylko na tył) - jak nie na kołach to C02 na tył (najbardziej offowa opona w tym rozmiarze), a na przód d952 |
Apex, jedziemy z przyczepa bo kolega na CRF 250...
OK, a gdyby tak na tyl dac E 09 a na przod co wtedy? zalezy mi na dobrym prowadzeniu w piasku/szuter/bloto. Zasadniczo to do T63 nie mam zastrzezen, ale licze sie ze sa jeszcze lepsze opony. A co z motoz albo micheline desert? |
E09 na tyle doopy nie urywa. W piachu i na szutrach ok ale w błocie już słabo. Ja bym poszukał czegoś bardziej agresywnego jak lecisz przyczepą. BTW CRF250L to taka rakieta w terenie wcale nie jest więc na 100 metrach nie ucieknie ci na kilometr ;). Testowałem ostatnio i po prostu się załamałem jakie toto słabe jest.
|
Generalnie na przód do ciężkich motocykli świetnie się nadaje d952, na asfalcie radzi sobie zaskakująco dobrze a w terenie b. dobrze. Natomiast ma jeden minus - brak homologacji...
|
Cytat:
|
Cytat:
Teraz mam T63 i tak samo nie mam żadnych zastrzeżeń. |
Na pród D952 . Jeżdziłem na E09 E10 i żadna tak nie trzymała. szutry supej zbocza super nawet w błocie zbytnio sie nie slizgałem . Na tył pancerną E09 dakar za 260 wyrwiesz. Na 7 tys z tego 2/3 Ua Karpaty ani jednego flaka:D.
D952 tez pancerna. |
Mefo stone master homologacja i agresywność na plus. Minus to cena
|
Dziekuje wam za porady.
Z racji ze: T63 sa niedostepne, Motoz jest niedostepny, stawiam na mt21 i tyle. |
Proszę o opinię -co, jeśli do AT 750 dam na tył oponę 150/70/17
|
Miałem kiedyś 150tkę anaka w 07. Na prostej normalnie a w Bieszczadach na winklach tył mi pływał. Na 140 normalnie.
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.