![]() |
Opcje tłumików do CRF1000L
Dla zainteresowanych podrzucam w jedno miejsce różne warianty tłumików, na które się.natknąłem. Głównie te najpopularniejsze. Dorzucać pozostałe to będzie w jednym miejscu.
1. Akrapowic - tytan - redukcja masy w porównaniu do stokowego - 1,6 kg https://pbs.twimg.com/media/CcD_HNhW4AAhYfE.jpg 2. Termignoni - tytan - redukcja masy w porównaniu do stokowego - 2,3 kg http://www.termignoni.it/wp-content/...TV-795x530.jpg 3. Remus Okami - kilka wariantów - stal/tytan - redukcja masy w tytanie - 2,8 kg http://www.remus-polska.pl/wp-conten...2400-H1800.jpg 4. Arrow - amelinium lub tytan - redukcja masy w tytanie - ok. 2,5 kg http://s23.postimg.org/5b6wbdarf/arrow2.jpg 5. Leo Vince - stal - wersja czarna lub srebrna https://static5.moto-tour.com.pl/pol...6--81630_3.png https://www.revzilla.com/product_ima...rbon_fiber.jpg 6. Scorpion - czrny lub srebrny - stal/ceramika - redukcja masy - ok 1,7 kg https://www.scorpion-exhausts.com/im...T-1200x800.jpg 7. Yoshimura - stal - redukcja masy - ok 2 kg http://www.yoshimura-rd.com/images/12400BD520_L.jpg 8. SC Project - Tytan http://www.scproject-shop.com/images..._scproject.jpg 9. Wings - tytan - redukcja masy - 2,9 kg - 2 dB killery https://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDgwM...X4ojb/$_20.JPG 10. GPR - różne kolorki tytan lub stal http://kglracing.com/shop/images/201...win.fune.2.JPG |
|
Do każdego dodać jeszcze filmik z tym jak to gada :)
Zacznę od linka do Akrapa: https://www.youtube.com/watch?v=Zyr1VNVhfyI Termi: https://www.youtube.com/watch?v=KfLntMfRxCA |
2 Załącznik(ów)
Huzar 50 cm całostalowy waga kompletu -2,35 kg
Załącznik 70434 Huzar 50 cm z poszyciem alu -1,95 kg, 40 cm alu 1,70 kg Załącznik 70435 http://huzarexhaust.eu/99-honda-crf-1000l-africa-twin |
Cytat:
|
|
|
Mam dwa nowe tłumiki do CRF 1000 w dobrej cenie
Remusa i Akrapa Ktoś szuka ? |
remus z Francji
WItam. Gdyby ktoś planował zakup tłumika do CRF to mogę polecić sklep mecadata z Francji. Zakupiłem u nich tłumik Remus Okami w wersji carbon. Przesyłka po 7 dniach była u mnie w domu. Cena 454€ zdecydowanie do "ogarnięcia". W polskim przedstawicielstwie Remusa za ten sam tłumik 2200 PLN. Dźwięk super z db kilerem. Bez niego trochę za głośno.
pzdr |
https://www.dan-moto.com/DM_INT/inde...9d77adf0fefd55
A chinola widzieli. Jeszcze z regulacją głośności... 270$ to by się za sam kolektor opłacało... ciekawe jak z pasowaniem... |
Cytat:
|
Myślę że mój rapidbike z tym dał radę, tylko końcówkę trzeba by było jakaś sensowną bo to to sie pewnie drze jak poebane.
Za 600zł jakiegoś akrapowicza taytanowego z allegro to by może robiło robotę... |
a wycinał już który katalizator i zmieniał kolektory ?
albo na odwrót :) |
Bez zmian map nie ma co wycinać bo będzie gorzej.
|
5 Załącznik(ów)
Załącznik 73548
Załącznik 73549 Załącznik 73550 Załącznik 73551 Załącznik 73552 Gość mi podesłał zdj. tego chinola, całkiem nieźle to wygląda. Jak miałbym się do czegoś przyczepić, to Y rura zwęża się i dopiero rozszerza. Ale jak na kolektor z nierdzewki to i tak zajebista cena. |
http://www.blackwidowexhausts.co.uk/...es-19427-p.asp
Są jeszcze angole. Trochę drożsi ale jak do chinola dowalą cło to wyjdzie praktycznie tak samo. |
Cytat:
kurde tylko te mapy, regulacje, huje-muje dzikie węże... jak to i gdzie ogarnąć ?! |
http://www.ebay.pl/itm/H-059-C1-Coll...oAAOSwLEtYiwop
Chyba najtańsza opcja. Fajnie bo jest wersja pod ori tłumik http://www.mivv.com/en/products/h-05...ica-twin-2016/ i pod akcesoryjny puszczony górą http://www.mivv.com/en/products/h-05...ica-twin-2016/ Wiem już co napiszę w liście do św. mikołaja;) |
Wycinek opisu z oferty ebay
NOTA: Collettori no-kat compatibili con silenziatori MIVV. I tubi elimina kat opzionali in acciaio inox offrono un miglioramento delle performance, soprattutto quando abbinati al silenziatore slip-on Mivv. Linstallazione valida anche con il silenziatore originale. Questo prodotto migliora la tua moto garantendo un design pi bello e un sound unico. Questo prodotto non omologato secondo le normative vigenti per luso stradale della moto. :D Kuerwa a co ja się muszę dziwnych pytań nasłuchać, to moje :D |
Robił już ktoś tune-up czy jak to nazwać po wymianie kompletnego układu wydechowego ?
|
markowy kompletny układ wydechowy,filtry piankowe,moduł rapid bike evo i potem hamownia i strojenie... do kilkunastu koni wiecej idzie dzwignać.... ale jest to kosztowne
|
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=30079
Poczytaj. Na wiosnę podjadę na hamownie zobaczymy co afra wypluje z siebie. Fitra nie trzeba ruszać. Gość na zagramanicznym forum hamowal afre na ori filtrach, a póżniej w ogóle bez filtrów i nie było żadnej różnicy, więc papierowe są w zupełności wystarczające, a mamy pewność że zasysamy czyste powietrze, ważne żeby w miare często wymieniać na nowe. |
Chodzi mi po glowie black widow do mojego remusa i teraz niewiem jak to ugyzc, czy stroic, jak tak to gdzie stroic?
|
Podzwoń do ludzi co stroją, nie każy wystroi Ci honde z ori komputerem, trzeba w pamięci ECU zrobić partycje i na jednej zostawić ori mapę, a na drugiej nową, jeśli masz DTC to dodatkowe utrudnienie, bo żeby je zhamować trzeba też coś kombinować.
Najlepszą opcją jest kupienie gotowych stroikow. http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...nge_ListPrice= Tu masz opcje rożnych komputerów do afry. Po zamontowaniu takiego power comandera, albo rapidbika, każdy tuner z hamownią może wgrać Ci odpowiedni program. Ja wybrałem RB evo już opisywałęm dlaczemu. |
Mada sledze Twoj temat caly czas, za duzo z tym jebania, chyba sobie daruje puki co, ale sensu posiadania katalizatora u siebie nie widze :/
|
Mada, a brałeś pod uwagę wydech ze strony http://www.africanqueens.de?
W sezonie, na stacji benzynowej pogadałem z Austryjakiem, który wymienił cały wydech. Wskoczyło mu kilka koni (z jego relacji około 10KM) więcej, ale i tak nie był zadowolony z niskich biegów, więc zmienił zębatki. Niestety nie pamiętam na jakie i czy faktycznie obie. |
Sama zmiana tłumika na pewno nie da 10 kuni. Nie wierzcie w cuda;). Bez strojenia wszystkiego w najlepszej sytuacji może przybuś 3-4koni, a równie dobrze można te konie stracić.
Z tym RB evo rzeczywiście trochę jebacki jest, ale np. http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...oducts/BP-9912 Już jest dużo prostrze w montażu. Popatrz też na rapid bike easykosztuje pare stówek, tylko wpinasz w kostkę pod tylnym siedzeniem i masz tam dwie sztywne mapy, pod ori tłumik i pod przelot. |
To rozwiązanie od Termi wygląda na najłatwiejsze do zastosowania.
http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...Products/UpMap Wygląda, że pod złącze diagnostyczne podpina się interfejs, który komunikuje się z fonem po BT. Na fonie jest aplikacja która ściąga mapy i które potem ładuje się do ECU. Tak to mniej więcej wyglada na Ducati Panigale, ale w NAT zasada będzie taka sama: https://youtu.be/3HVAqIzsVek Wygląda to na dość ciekawe rozwiązanie, bez zbędnego zdejmowania bebechów, aby dostać się do konkretnych czujników. Poszukam trochę więcej opinii na necie na ten temat. |
Samo montowanie w motku tego ustrojstwa, nie jest takim problemem jak kolejna elektronika w moto, i wez to rozbieraj jak sie cos zjebie w czarnej dupie srodkowej azji :/
|
Jeśli wybierałbym się do Mongolii to rzeczywiście pozostawiłbym wszystko w oryginale,
ale puki co się nie wybieram, więc można się pobawić. Wymontowanie wszystkiego w warunkach garażowych to ok 3-4godz. Dodatkowo montując wszystko sam nauczyłem się rozbierać moją królową dlatego w razie 'W' nie będę musiał się na bierząco tego uczyć. Ogólnie warto jest wiedzieć co siedzi w naszym sprzęcie. |
|
piszą tam że nie trzeba 'remap'u' robić po wymianie kompletnego układu...
i weź tu bądź mądry z drugiej strony na stronie RR widziałem wkładki między kolektory, a puszkę zamiast katalizatora (cena powala), konieczne to jest ? |
|
1 Załącznik(ów)
Całkowitym przypadkiem stałem się posiadaczem takiego tytanowego układu...
Załącznik 75062 Czekam na odbiór.... :dizzy: Z ciekawostek jest najlżejsza opcja układu wydechowego to afry. Kolektor i tłumik razem 3,6kg.... no i te przebarwienia tytanu:drif: |
O, super. Jak byś z jakiegoś powodu chciał się go pozbyć to jestem pierwszy w kolejce :)
|
Stormforce8 z advrider, którego Mada podlinkował wyżej, to właśnie sklep Rugged Roads. A ten wykres z Hilltop to wrzucałem tu już gdzieś kiedyś.
Sam się biję z myślami, żeby coś zrobić z tym silnikiem. Wydechu nie będę zmieniał, bo ten dla mnie jest OK i nie zależy mi na wzroście mocy. Ale ten kaganiec z Euro4 i te górki i doliny momentu obrotowego w dolnym zakresie to może być to co ja doświadczam jako szarpanie przy wolnych prędkościach. Więc poprawka momentu to to, w co bym celował. Geoff jest ode mnie prawie trzy godziny jazdy (w jedną stronę), ale za cenę Rapide Evo mam moto zrobione (z hamownią) przez najlepszego speca w UK bez dotykania się i rozbebeszania motocykla. Za jakimkolwiek boxem przemawia możliwość demontażu, np. przy sprzedaży. Dylematy :mur: |
Zajebistością RB evo jest to, że zamontowałem to pod ori tłumik i po paruset km. dostroił się pod to, teraz zmienie na przelot pojeżdżę trochę i sam mi się dostroi. Nie musze jeździć po hamowniach itp.
Cytat:
Jest duże prawdopodobieństwo, że będę po czasie sprzedawał. Kocham dźwięk oryginalnego tłumika i nie wyobrażam sobie, że coś może gadać lepiej, mam nadzieje, że miło się zaskoczę. |
ooo panie piękny ten tytan :)
jakby co też jestem zainteresowany zakupem :) |
1 Załącznik(ów)
Jeszcze go w ręku nie miałem a już tylu kupców:)
Załącznik 75149 Z ciekawostek jest to wersja NOT FOR ROAD USE. Napisałem do arrowa czym różni się wersja z homologacją, okazało się że jedynie znaczkiem homologacyjnym... A że w arrow można sobie zamawiać poszczególne elementy tłumika zamówiłem sobie opaskę ze znaczkiem holologacyjnym za 23zł i oryginalne nity za 18zl za 4 sztuki:D |
1 Załącznik(ów)
|
Ale maleństwo :)
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka |
Cytat:
|
|
Cytat:
ale chętnie bym się go pozbył na rzecz kompletu Arrow'a :drif: |
Jeśli to propozycja wymiany to jestem zmuszony odmówić;)
|
Na tego arrowa to ja byłem pierwszy w kolejce :-)
|
Cytat:
|
Czy orientuje się ktoś czy są dostępne jakieś sensowniejsze osłony kata do NAT? Fajnie jakby nie zabijały finansowo... ;)
Ten plastikowy oryginał jest tragiczny i oczy mi krwawią jak na to patrzę. Ofkorz myślę o wywaleniu kata, ale narazie musi wystarczyć sam tłumik. No i pozostaje kwestia gwarancji i przeglądów okresowych bez kata...euro4... |
Pod tą plastikową osłoną jest jeszcze jedna metalowa.
https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/pr...40769ea8f4.jpg Turatechy mają to dość fajnie zrobione. https://www.lextekproducts.com/SP1#prettyPhoto A tu ładna budżetowa opcja tłumika. |
Wiem o metalowej, nawet parzyłem czy by jej samej nie zostawić (po obcięciu zbędnych mocowań), ale pewnie się grzeje podobnie jak kat... Ten TT to nie jest obcięty oryginał? Tak wygląda...i na stronie TT nic takiego nie widzę...
Tłumik fajny, ale bez homo, podobnie jak BlackWidow, ale tam przynajmniej jest od razu mocowanie pod CRFę... ;) Ten też fajny (jakby był na prawą stronę i trochę dłuższy): https://www.lextekproducts.com/XP13CL#prettyPhoto |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.