![]() |
S51
1 Załącznik(ów)
Znajomy mi przyprowadził motocykl do odpalenia po kilkuletnim postoju...
To miało być proste i łatwe ale do zrobienia jest wszystko. Na razie ogołociłem ze wszytskiego w kilka minut :) Załącznik 69627 |
ja bym tak zostawił. świetny niebanalny wygląd :D
|
Taka lekkość w design`ie
|
Przerabiałem to przez 2 ostatnie lata z synem... 2 sztuki.
Koszta spore, żeby to zrobić "na Niemca". Jest na YT filmik z fabryki, jak składać i rozbierać silnik. Powodzenia.:Thumbs_Up: |
Biedny motorek...
|
Rama w podobie do tej na drugim planie :)
|
Mógłbym przy nim zrobić dosłownie wszystko z zamkniętymi oczami. Znam wszerz i wzdluz. Od razu popowiem, że warto dorobić/kupić blokator i ściągacz oraz blachę do wyciągania wału w łożyska. Za małolata byłem dosyc prężnie działającym członkiem forum simsonrulez. Jest tam ciekawe centrum wiedzy, jednak w większości dzieciaki "kture chcom tuningowac swoje motory". Jak coś uderzaj z tematem ;)
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka |
No wlasnie motur byl po pesudo tuningowcu. Filtr stozek. Elektryka sajgon podrutowane wszytko bez stacyjki. Felgi krzywe. Etc...
Ale mamy dawcę części z innego motura. Obecnie wstawiłem inny silnik. Tez 50 ale zamiast 4rech biegów są trzy :-) |
Da się zmienić na 4 biegi, też miałem kiedyś S51, fajowy sprzęt. Co się na tym wyprawiało... ech :)
|
Jak chodzi to nie rozbieraj silnika. Skrzynia 3 jest spoko, trzeci bieg w 3 jest jak czwarty w 4
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka |
Dla świętego spokoju lepiej silnik przejrzeć, nie wiem ile lat stał ale uszczelniacze mogły już sparcieć.
Jak rozbierałem silnik od swojej jawy to wszystkie uszczelniacze były popękane i rozpadały się w rękach. |
1 Załącznik(ów)
Simson się składa. :) Dziś nawet odpalił bez elektryki :)
Załącznik 69751 Ale jest taka zagwozdka :-) Biegi schodzą tylko w dół. A do góry nic nie przerzuca. Najlepiej bo jak zdejmę boczny dekiel to wajcha fajnie przerzuca. Dodam że simson ma 3 biegi a nasadka na wałek rozruchowy i dzwigienka i druga dzwigienka dociskająca z małą sprężynką jest od wersji 4 biegowej. |
Tu masz pokazane jak ma być:
|
Jest dobrze bo sprzęt zaczął jeździć :)
Ale jest efekt turbo dziury. Nie ma średnich obrotów. Na ludzie silnik bez problemu się "gazuje". A w czasie jazdy od wolnych obrotów robi tylko buuuuuuuu na otwartej na maxa przepustnicy i nie przyśpiesza. Chyba że na luzie się wkręci silnik na wysokie obroty to przyśpiesza fajnie i idzie aż do trzeciego biegu. Iglica na najwyższym ząbku (na inych dusi i nie idzie). |
Oglądnij uszczelniacze wału czy nie pocą.
|
Znam ten efekt ;) regulacja gaźnika, jak trzeba to dyszami. Ma za ubogo, zobacz czy jak lekko ssania dasz czy jest lepiej.
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka |
Brawo naczelny. Kiedyś śmigałem na wersji enduro ;)
|
1 Załącznik(ów)
Przygotowania w toku...
GregoryS: Łoooo !! :drif: Skąd żeś to synek wytargal ?? Matjas: Chylo? Artek: Król się bawi, płaci złotem:D KniazW, jak zawsze. Przyoszczędziłem (musiałem) parę lat temu i wsadziłem wał z wybitym gniazdem klina pod magneto. No i nerw mnie taki kilka razy wziął, że kupiłem to co na zdjęciu. Jest jeszcze nowy kpl. sprzęgła i parę pierdół. Potem na rybkę skoczę, jak ta łajza-zima odpuści. Simek ma swój ostatni rok u mnie w garażu. Potem idę w większą pojemność;) Matjas: Ceny simaczy teraz wywalają z butów :D |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.