![]() |
Maxxis M6006
Jeździł kto? O tył mi głównie chodzi... Jak się sprawuje w ciężkich AT?
|
Bylem na nich w Maroku, wlasnie na tyle mialem takiego laczka i bylem zadowolony. Na mokrym asfalcie nie mialem juz jednak takiej smialosci. Duzo lepsz eniz Heidenauy etc... Fajna opona na kamienie.
|
Na mokrym bez rewelacji mówisz...?
|
a jak z trwałością tych maxxis-ów??
Więc na mokrym gorsze niż np. metzeler enduro? A porównianie mitas vs. maxxis? co polecacie? |
made in taiwam :Sarcastic:
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Mam takiego maxxisa 6006 na przodzie - 21 cali w Afryce.
1. kosztował w larssonie około 170 zł więc podobnie jak Mitas 2. zrobiłem nim wypad do Grecji - po 5 tys autostradowej jazdy zostało mu 30 % bieżnika. Zużywa sie szybciej niż mitas e07- bo wg mnie do tej gumy można go porównać. 3. indeks prędkości wybity na tej oponie to P - a więc do 150 km/h -mimo że w larsonie na stronie pisza inaczej. Ja często jechałem znacznie szybciej 4. Opona trzyma mniej więcej tak jak Mitas E07 - na mokrym również jest śliska - przez pierwsze 1000 km bardzo śliska. Bieznik jest miękki i ugina sie na asfalcie powodując poczucie niestabilności na zakrętach. 5. W terenie wydaje troche lepszy od mitasa- przynajmniej przez pierwsze 1000 km- potem miękka opona sie zaokrągla i jej dzielność terenowa odpowiada mitasowi e07. W skrócie ocena : 3- za jakosć i 4+ za cene |
Cytat:
|
i tez po 5000km na asfalcie zostanie go 30% ( o ile nie mniej:))
|
Zależy jak kto jeździ :) Spytaj Wiecznego ile zrobił na swoich TKC :D
|
ja w 2006 roku chciałem kupić TKC to były jeszcze made in Germany o ile pamietam... :Sarcastic: ale kurde dziś wszystko na psy schodzi.
|
No niestety .... Mój pierwszy komplet też był z Niemcowni, następny już nie ..
|
Przód ma 12kkm czy jakoś te okolice (+/-1kkm). Oczywiście kilometry głównie asfaltowe. I co następuje - lekko się ząbkuje.
http://dirtbike.off-road.com/dirtbik...2393/front.jpg Sekcja kostek środkowych nie jest ścięta, wysokość 8mm, reszta kostek się trochę ścięła - w najwyższym punkcie mają po 8mm, w najniższym po 6mm. No ale technika jazdy jest zupeeełnie inna i jazda po asfalcie ma się nijak do tej dynamicznej, na szosówkach. W cipkę są TKC. Jeno trzeba się starać jeździć "wyrozumiale" ;). |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.