Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Wszystko dla Afryki (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Podniesiony przedni błotnik. Jak to ma być zainstalowane? (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=2773)

Mecia 11.03.2009 17:24

Podniesiony przedni błotnik. Jak to ma być zainstalowane?
 
witam. Te metalowe wzmocnienie ma być przykręcone od góry półki dolnej czy jak? Jak je odegne jak na foto wtedy dopiero otwory sie pokrywają, Chyba , że tulejki tam maja być? Z góry dziekować

http://img24.imageshack.us/img24/8861/sdc10717.jpg

Mijamoto 11.03.2009 22:43

Jeżeli to Acerbis to wzmocnienie powinno przylegać do błotnika, otwory powinny się pokrywać, przykręca się od dołu pólki.

Mecia 11.03.2009 22:50

oryginalny KTM
od 250ccm

nie Acerbis

fazi 11.03.2009 23:18

A takie wzmocnienie musze miec do AT jezeli chce załozyc takowy błotnik (ACERBIS)?

Mecia 12.03.2009 08:53

Wiara zakłada bez wzmocnien i dają rade. AT nie jest az tak wyczynowa, więc swoje błotnik wytrzyma , pod warunkiem ,ze dobrze przykręcony bedzie. Odpowiedni płaskowanik itd

fazi 12.03.2009 18:47

No to jak daje rade to dobrze,dzieki.

Ropuch 12.03.2009 19:45

5 Załącznik(ów)
Mocowanie bez blachy wzmacniającej daje radę bez najmniejszego problemu :) przetestowane....
Potrzebne elementy: blacha, tulejka, i 4 śruby imbusy :) troszkę chęci, kątówka, pilnik :) wynik poniżej :)
Aha...nie bawcie się z używkami....no chyba, że jakaś dobra cena....nówka sztuka KTM w salunie to koszt 100zeta !!!

greton 13.03.2009 00:26

łeeeee, dziobata taka jak beemwe

Mijamoto 13.03.2009 12:48

Cytat:

Napisał Ropuch (Post 48572)
....nówka sztuka KTM w salunie to koszt 100zeta !!!

...a UFO kosztuje 75zeta, po dobrej zniżce potrafi ok 40zeta kosztować i nie ma kłopotu bo tego metalowego nie ma:). Na marginesie, ale nam się imprez sypnęło:drif:

Mecia 13.03.2009 13:06

Tego od KTM kupiłęm za 30zł i jest git,
juz mam patent na niego.

samul 13.03.2009 13:38

Pytalem sie w hondziarni i niejakiego Oliviera Monniera (tak tego od Monnier-Honda), mowia, ze ten kawal blachy od traktora, ten stabilizator po srodku musi zostac, bo sie widelec roz...jedzie :( Kombinuje jakby go na cos ladniejszego zamienic... poki co oryginalny blotnik wrocil na miejsce.

Monsieur Monnier proponuje caly widelec na Marzocci, ten od XR600tki wymienic :D :D :D Poczekamy do przyszlej gwiazdki :/

misiak 13.03.2009 20:59

Ropucha tylko po siodle jeszcze widać że to Kajtkowa maszyna.
piękna modyfikacja

Poncki 01.06.2009 14:29

Mam 2 pytania:

-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach?
-czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk?

Misza 01.06.2009 14:52

Cytat:

Napisał Poncki (Post 60745)
Mam 2 pytania:

-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach?
-czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk?


Efekt uboczny wysokiego błotnika: nieco więcej syfu na silniku, osłonie chłodnic itp ... ale przynajmniej koło nie ma szans się zablokować na szybkim błocie.

Wihajster musi zostać i se go możesz spraynąć czarnym matem i już będzie estetycznie :)

Poncki 01.06.2009 15:15

Krótko i na temat:)
Dzięki Misza!

Stolek 01.06.2009 19:08

z efektów ubocznych to mam też wrażenie że przy przejeżdżaniu przez kałuże wszystko leci mi teraz na buty i nogawki... ale czego sie nie robi dla lansu i szpanu ;)

hubert 01.06.2009 19:53

Zastanawiam się jak to się ma też np do rdzewienia ramy. Błotnika wysoko zamontowanego nie mam ale mam trochę skrócony standard i zauważyłem że rama dostaje bardziej kamyczkami przez co pojawia się rdza ...

Poncki 02.06.2009 10:30

Można sobie dowalić chlapacze z wycieraczki:haha2:

7Greg 02.06.2009 10:51

Albo błotniki w technologii rejli ;)

http://tarcu.com/Inne/Moto/M00003.jpg

wieczny 02.06.2009 10:59

Czy to był kiedyś piękny i klasyczny Junak?

Poncki 02.06.2009 10:59

To jest opona 75% szosa, 25 % teren:D

7Greg 02.06.2009 11:02

Cytat:

Napisał wieczny (Post 60912)
Czy to był kiedyś piękny i klasyczny Junak?

Ma 2 baki, z gaśnic, jak w KTMie ;)

wieczny 02.06.2009 11:05

K*rwa mać :mur::mur::mur:...

7Greg 02.06.2009 11:24

Cytat:

Napisał wieczny (Post 60917)
K*rwa mać :mur::mur::mur:...

Nie będę spamował więc TU dalej leję miód na Twe serce :D

giziu 02.06.2009 13:28

Suche sprzęgło w Junaku...:)
to jakaś nowość technologiczna

samul 10.06.2009 10:47

Cytat:

Napisał Poncki (Post 60745)
Mam 2 pytania:

-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach?
-czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk?

Jako, ze uzywam motocykla (nie)zgodnie z przeznaczaniem, czyli smigam glownie asfaltem :( ten patent dla mnie okazal sie pomylka. Wycofalem sie do oryginalu. A blacha/stabilizator/lacznik, czy jak mu tam, musi zostac ze wzgledu na konstrukcje amortyzatorow. Inaczej, tylko uszczelki (i zwieracze motorzysty) trzymaja lagi w rownoleglosci ;)

Babel 14.06.2009 22:05

1 Załącznik(ów)
Ma ktoś może jakies foty RD03 z wysokim błotnikiem ??. (poza dzikiem Ramiresa)
Dzisiaj załatwiłem swój błotnik :mur: - generalnie cos chyba pod niego wpadło i urwało sie jedno z mocowań powodując zaczepienie błotnika o osłonę silnika - efekt :cold: - myślałem że gume złapałem.Załącznik 5801

Rozważam wysoki lub naprawę i skrócenie z tyłu starego
Coś jak tu:
http://www.africatwin.com.pl/showpos...98&postcount=7

ramires 15.06.2009 11:32

Jakby co mam taki, mało używany, oryginalny dla Ciebie :)

http://lh3.ggpht.com/_9sGb13fwQlw/ST...0/DSC01154.JPG

Swoją drogą to nie ma znaczenia czy w moim dziku czy innej AT.
Błotniki jakie podejdą bez większych problemów są od KTM (czarny, pomarańczowy, pomarańczowo czarny) albo od CRki (Biały).
W KTM masz jeszcze dwa rodzaje - pod SM i ADV
http://lh5.ggpht.com/_9sGb13fwQlw/Sc...0/P2180104.JPG

Mecia 15.06.2009 15:08

Mam wysoki błotnik od KTM z metalowym wspornikiem, ten co na poczatku postu wstawiłem (fotki) . Mi gmole przeszkadzały w jego montazu. Jest troche zdezelowany , ale działa. Jak chcesz to dzwon do mnie 664 145 982. Oddam za browara. Kurde czemu fotki tego błotnika sie nie wyswietlają?

samul 18.06.2009 13:18

Ja tam te foty widze?

Co do montowania, w moim acerbisowym byly takie tulejki dystansowe pomiedzy plastikiem i blacha. Jakies 10mm wysokie. Pewnie to byl jakis zestaw do konkretnego moto. Pytanie jakiego. ;)

Wysoki blotnik, nie wysoki blotnik, pozostaje kwestia tej paskutnej blachy :( Jakby sie tam wdal jakis duzy pazdzior albo kamol to moze byc niefajnie. Widzialem bardzo ladne stabilizatory (ew. nm. Gabelstrebe) ze stopu podobne w pomysle do półek. Tylko one do scigantow tylko byly :( Widzial ktos cos takiego na dluzsze lagi?

samul

ramires 18.06.2009 13:22

Docelowo ja wywalam plastikowa osłonę jaka jest nad osłoną silnika i wstawiam tam siatkę stalową/z kwasówki.
koszt koło 50zl/m2 a oczko jak najmniejsze - będę miał święty spokój z tymi kamorami

aciu 05.01.2012 19:01

Wybaczcie za odkopanie tematu, ale nie wyczytałem nigdzie jak to jest,że oryginalne Afry z wysokim błotnikiem nie miały poprzeczki na przednich lagach, a te z niskim tak. To jakiś ultra tajny patent Hądy czy zbytek łaski? Sorki za odkop ale nurtuje mnie to od kilku dni, na mobile jest spoko AT z wysokim błotnikiem i tam też nie widać by miały one poprzeczkę.

zum beispiel
http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqF,!jE...oQJmw~~_19.JPG

Wojtek_K 05.01.2012 19:38

ale tam jest nasza ulubiona blacha ...

samul 07.01.2012 14:53

Jak to ujal Wojtek, to jest "nasza ulubiona blacha".
Podobno ktos tam wyjal ja i nic, ale zdaje sie, ze ona pracuje i to ciezko, sadzac po stanie mojej, trzymajac przod do kupy.

Najwieksi wrogowie "n.u. blachy" posuwaja sie nawet do wymiany calego przodu, zeby tylko jej nie miec :D

Oryginalnie wszystkie AT maja blotnik "nisko".

aciu 07.01.2012 14:59

A wydawało mi się że wychodziły też wersje z wysokim błotnikie, byłem w błędzie, Ta blacha raczej dla picu tam nie jest, ciasno siedzi. Moje wątpliwości zostały rozwiane :) Dzięki!

rambo 07.01.2012 15:45

Nie no, przy seryjnym zawieszeniu owa blaszka jest OK :) Zawsze można ją zdjąć i polatać po winklach bez niej na prędkości, refleksje same się nasuną czy działa czy nie :)

KML 22.01.2012 10:53

A ktoś zapodał kiedyś taki krótki błotnik do Afri, jak miał kiedyś Kazmir w byłej XL?

http://img153.imageshack.us/img153/7812/p9040006x.jpg

Jak miał ją Mario to zawsze mówiłem mu że odkręcę ten błotnik i przymierzę do swojej ale nie zdążyłem.

Jak macie fotkę z takim błotnikiem to wrzućcie.

Misza 22.01.2012 11:20

KML, taki błotnik?

moja kiedyś:

https://lh4.googleusercontent.com/-E...%252520006.jpg


moja teraz:


https://lh5.googleusercontent.com/-n...0/SAM_0519.JPG

KML 22.01.2012 11:48

Taki, dzięks :Thumbs_Up:

Chyba zostanę przy oryginale, ale jak będę miał okazję to przymierzę :at:

raf 22.01.2012 12:39

Misza, a co to za błotnik na pierwszym zdjęciu?

KML 22.01.2012 12:56

Ten sam co i na pierwszym foto mojego posta.
Z tego co pamiętam był to Acerbis lub Polisport w wersji Supermoto.

raf 22.01.2012 13:03

Cytat:

Napisał KML (Post 216647)
Ten sam co i na pierwszym foto mojego posta.
Z tego co pamiętam był to Acerbis lub Polisport w wersji Supermoto.

Taki na przykład? klik

KML 22.01.2012 14:39

Tak to ten :)

raf 22.01.2012 14:42

Dzięki:)

Misza 22.01.2012 15:40

dokładnie Polisport Supermoto

e200g_ 22.01.2012 17:13

Cytat:

Napisał raf (Post 216649)
Taki na przykład? klik

Mam taki sam błotnik, tylko zrobiony przez Acerbisa.

W mojej opinii jest on ciut przykrótki do koła 21" i przy deszczowej pogodzie błoto z ulicy potrafi polecieć nad owiewkę i wali po kasku z cała swoją nieczystą mocą:dizzy:. Jadąc po polnych drogach zdażyło mi się nawet oberwac kamieniem wyrzuconym do góry przez przednie koło. Zamocowałem ten błotnik trochę niżej, i jest zdecydowanie lepiej, ale teraz głupio to wygląda, tzn. dystans między błotnikiem, a czachą jest za duży i wygląd traci na profesjonalizmie, że się tak wyrażę:D. Ponadto musiałem go lekko przyciąć, gdyż w pozycji pod samą czachą zawadzał o chłodnicę.
Takie moje spostrzeżenia:at:.

KML 24.01.2012 20:58

Tu jest foto afri z tym błotnikiem:
http://stormforce8.smugmug.com/Motor...47_sDnaL-S.jpg

hans 25.01.2012 08:34

niektóre podniesione blotniki "gryza się" z gmolami przy skręcie kierownicy...

Rychu72 25.01.2012 09:01

A które, bo jestem jeszcze przed zakupem?

hans 25.01.2012 09:47

u mnie sie pogryzl blotnik od KTM (chyba) z tymi: http://www.motobagaz.pl/gmole-givi-t...602-p-562.html gmolami.
trzeba bylo podciąc blotnik, i dziala


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.