![]() |
Podniesiony przedni błotnik. Jak to ma być zainstalowane?
witam. Te metalowe wzmocnienie ma być przykręcone od góry półki dolnej czy jak? Jak je odegne jak na foto wtedy dopiero otwory sie pokrywają, Chyba , że tulejki tam maja być? Z góry dziekować
http://img24.imageshack.us/img24/8861/sdc10717.jpg |
Jeżeli to Acerbis to wzmocnienie powinno przylegać do błotnika, otwory powinny się pokrywać, przykręca się od dołu pólki.
|
oryginalny KTM
od 250ccm nie Acerbis |
A takie wzmocnienie musze miec do AT jezeli chce załozyc takowy błotnik (ACERBIS)?
|
Wiara zakłada bez wzmocnien i dają rade. AT nie jest az tak wyczynowa, więc swoje błotnik wytrzyma , pod warunkiem ,ze dobrze przykręcony bedzie. Odpowiedni płaskowanik itd
|
No to jak daje rade to dobrze,dzieki.
|
5 Załącznik(ów)
Mocowanie bez blachy wzmacniającej daje radę bez najmniejszego problemu :) przetestowane....
Potrzebne elementy: blacha, tulejka, i 4 śruby imbusy :) troszkę chęci, kątówka, pilnik :) wynik poniżej :) Aha...nie bawcie się z używkami....no chyba, że jakaś dobra cena....nówka sztuka KTM w salunie to koszt 100zeta !!! |
łeeeee, dziobata taka jak beemwe
|
Cytat:
|
Tego od KTM kupiłęm za 30zł i jest git,
juz mam patent na niego. |
Pytalem sie w hondziarni i niejakiego Oliviera Monniera (tak tego od Monnier-Honda), mowia, ze ten kawal blachy od traktora, ten stabilizator po srodku musi zostac, bo sie widelec roz...jedzie :( Kombinuje jakby go na cos ladniejszego zamienic... poki co oryginalny blotnik wrocil na miejsce.
Monsieur Monnier proponuje caly widelec na Marzocci, ten od XR600tki wymienic :D :D :D Poczekamy do przyszlej gwiazdki :/ |
Ropucha tylko po siodle jeszcze widać że to Kajtkowa maszyna.
piękna modyfikacja |
Mam 2 pytania:
-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach? -czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk? |
Cytat:
Efekt uboczny wysokiego błotnika: nieco więcej syfu na silniku, osłonie chłodnic itp ... ale przynajmniej koło nie ma szans się zablokować na szybkim błocie. Wihajster musi zostać i se go możesz spraynąć czarnym matem i już będzie estetycznie :) |
Krótko i na temat:)
Dzięki Misza! |
z efektów ubocznych to mam też wrażenie że przy przejeżdżaniu przez kałuże wszystko leci mi teraz na buty i nogawki... ale czego sie nie robi dla lansu i szpanu ;)
|
Zastanawiam się jak to się ma też np do rdzewienia ramy. Błotnika wysoko zamontowanego nie mam ale mam trochę skrócony standard i zauważyłem że rama dostaje bardziej kamyczkami przez co pojawia się rdza ...
|
Można sobie dowalić chlapacze z wycieraczki:haha2:
|
|
Czy to był kiedyś piękny i klasyczny Junak?
|
To jest opona 75% szosa, 25 % teren:D
|
Cytat:
|
K*rwa mać :mur::mur::mur:...
|
Cytat:
|
Suche sprzęgło w Junaku...:)
to jakaś nowość technologiczna |
Cytat:
|
1 Załącznik(ów)
Ma ktoś może jakies foty RD03 z wysokim błotnikiem ??. (poza dzikiem Ramiresa)
Dzisiaj załatwiłem swój błotnik :mur: - generalnie cos chyba pod niego wpadło i urwało sie jedno z mocowań powodując zaczepienie błotnika o osłonę silnika - efekt :cold: - myślałem że gume złapałem.Załącznik 5801 Rozważam wysoki lub naprawę i skrócenie z tyłu starego Coś jak tu: http://www.africatwin.com.pl/showpos...98&postcount=7 |
Jakby co mam taki, mało używany, oryginalny dla Ciebie :)
http://lh3.ggpht.com/_9sGb13fwQlw/ST...0/DSC01154.JPG Swoją drogą to nie ma znaczenia czy w moim dziku czy innej AT. Błotniki jakie podejdą bez większych problemów są od KTM (czarny, pomarańczowy, pomarańczowo czarny) albo od CRki (Biały). W KTM masz jeszcze dwa rodzaje - pod SM i ADV http://lh5.ggpht.com/_9sGb13fwQlw/Sc...0/P2180104.JPG |
Mam wysoki błotnik od KTM z metalowym wspornikiem, ten co na poczatku postu wstawiłem (fotki) . Mi gmole przeszkadzały w jego montazu. Jest troche zdezelowany , ale działa. Jak chcesz to dzwon do mnie 664 145 982. Oddam za browara. Kurde czemu fotki tego błotnika sie nie wyswietlają?
|
Ja tam te foty widze?
Co do montowania, w moim acerbisowym byly takie tulejki dystansowe pomiedzy plastikiem i blacha. Jakies 10mm wysokie. Pewnie to byl jakis zestaw do konkretnego moto. Pytanie jakiego. ;) Wysoki blotnik, nie wysoki blotnik, pozostaje kwestia tej paskutnej blachy :( Jakby sie tam wdal jakis duzy pazdzior albo kamol to moze byc niefajnie. Widzialem bardzo ladne stabilizatory (ew. nm. Gabelstrebe) ze stopu podobne w pomysle do półek. Tylko one do scigantow tylko byly :( Widzial ktos cos takiego na dluzsze lagi? samul |
Docelowo ja wywalam plastikowa osłonę jaka jest nad osłoną silnika i wstawiam tam siatkę stalową/z kwasówki.
koszt koło 50zl/m2 a oczko jak najmniejsze - będę miał święty spokój z tymi kamorami |
Wybaczcie za odkopanie tematu, ale nie wyczytałem nigdzie jak to jest,że oryginalne Afry z wysokim błotnikiem nie miały poprzeczki na przednich lagach, a te z niskim tak. To jakiś ultra tajny patent Hądy czy zbytek łaski? Sorki za odkop ale nurtuje mnie to od kilku dni, na mobile jest spoko AT z wysokim błotnikiem i tam też nie widać by miały one poprzeczkę.
zum beispiel http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqF,!jE...oQJmw~~_19.JPG |
ale tam jest nasza ulubiona blacha ...
|
Jak to ujal Wojtek, to jest "nasza ulubiona blacha".
Podobno ktos tam wyjal ja i nic, ale zdaje sie, ze ona pracuje i to ciezko, sadzac po stanie mojej, trzymajac przod do kupy. Najwieksi wrogowie "n.u. blachy" posuwaja sie nawet do wymiany calego przodu, zeby tylko jej nie miec :D Oryginalnie wszystkie AT maja blotnik "nisko". |
A wydawało mi się że wychodziły też wersje z wysokim błotnikie, byłem w błędzie, Ta blacha raczej dla picu tam nie jest, ciasno siedzi. Moje wątpliwości zostały rozwiane :) Dzięki!
|
Nie no, przy seryjnym zawieszeniu owa blaszka jest OK :) Zawsze można ją zdjąć i polatać po winklach bez niej na prędkości, refleksje same się nasuną czy działa czy nie :)
|
A ktoś zapodał kiedyś taki krótki błotnik do Afri, jak miał kiedyś Kazmir w byłej XL?
http://img153.imageshack.us/img153/7812/p9040006x.jpg Jak miał ją Mario to zawsze mówiłem mu że odkręcę ten błotnik i przymierzę do swojej ale nie zdążyłem. Jak macie fotkę z takim błotnikiem to wrzućcie. |
KML, taki błotnik?
moja kiedyś: https://lh4.googleusercontent.com/-E...%252520006.jpg moja teraz: https://lh5.googleusercontent.com/-n...0/SAM_0519.JPG |
Taki, dzięks :Thumbs_Up:
Chyba zostanę przy oryginale, ale jak będę miał okazję to przymierzę :at: |
Misza, a co to za błotnik na pierwszym zdjęciu?
|
Ten sam co i na pierwszym foto mojego posta.
Z tego co pamiętam był to Acerbis lub Polisport w wersji Supermoto. |
Cytat:
|
Tak to ten :)
|
Dzięki:)
|
dokładnie Polisport Supermoto
|
Cytat:
W mojej opinii jest on ciut przykrótki do koła 21" i przy deszczowej pogodzie błoto z ulicy potrafi polecieć nad owiewkę i wali po kasku z cała swoją nieczystą mocą:dizzy:. Jadąc po polnych drogach zdażyło mi się nawet oberwac kamieniem wyrzuconym do góry przez przednie koło. Zamocowałem ten błotnik trochę niżej, i jest zdecydowanie lepiej, ale teraz głupio to wygląda, tzn. dystans między błotnikiem, a czachą jest za duży i wygląd traci na profesjonalizmie, że się tak wyrażę:D. Ponadto musiałem go lekko przyciąć, gdyż w pozycji pod samą czachą zawadzał o chłodnicę. Takie moje spostrzeżenia:at:. |
Tu jest foto afri z tym błotnikiem:
http://stormforce8.smugmug.com/Motor...47_sDnaL-S.jpg |
niektóre podniesione blotniki "gryza się" z gmolami przy skręcie kierownicy...
|
A które, bo jestem jeszcze przed zakupem?
|
u mnie sie pogryzl blotnik od KTM (chyba) z tymi: http://www.motobagaz.pl/gmole-givi-t...602-p-562.html gmolami.
trzeba bylo podciąc blotnik, i dziala |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.