Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Uklad paliwowy i wydechowy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Nie moge zsynchronizować gaźników (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=2367)

kawaliero 21.01.2009 18:20

Nie moge zsynchronizować gaźników
 
Witam i odrazu pytam.Czy ktoś może mi podpowiedzieć co zrobić jak sie dysza od regulacji zapiekła i lekko rozwaliła jak chciałem odkręcić i teraz nie moge mojej kochanej ustawić.Moze ma ktoś do RD 03 taką dyszke na zbyciu bo ta prawdopodobnie bede rozwiercał?:mur:

Kazmir 21.01.2009 19:55

2 Załącznik(ów)
Miałem taki przypadek - ze śrubą walczyłem kilka godzin. Potem dałem to spawaczowi który odtworzył łeb śruby i wyglądał jak nowy, a zauważ, że zaraz za łbem jest drobniutki gwint!!!
Kupa zabawy, a wyglądało to tak

BartekJ 21.01.2009 21:45

To co pokazują zdjęcia to śruba składu mieszanki. Natomiast temat jest o synchronizacji..
Ale jeśli to o skład mieszanki chodzi, to wypsikać trzeba WD np i najlepiej zostawić na czas jakiś (na noc), niech sobie rozpuszczalnik pooperuje, spróbować "poprawić" nacięcie wbijając końcówkę śrubokrętową - przy okazji nieco się ruszy zapieczony gwint. A jak to nie pomoże zostaje rozwiercanie, nagrzewanie, kupienie innego gaźnika...

Kazmir 21.01.2009 22:19

W tym przypadku co opisałem jakiś kretyn dojebał tą śrubę do oporu z wielką siłą stąd był problem z jej odkręceniem Nacięć nie było zostały wyłamane.
Kawaliero jeśli masz wyrobione przepustnice plus ta usterka to pora rozejrzeć się za nowszymi gaźnikami

Izi 22.01.2009 00:29

co to jest "dysza od regulacji"??????????????

podos 22.01.2009 09:08

Cytat:

Napisał Kazmir (Post 40381)
W tym przypadku co opisałem jakiś kretyn dojebał tą śrubę do oporu z wielką siłą stąd był problem z jej odkręceniem Nacięć nie było zostały wyłamane.

chciales napisać że mocno dokręcił....:)

Przy takim dokręceniu to jeszcze poleci oring -uszczeleczka na końcu...
To sie wkręca leciutko do pierwszego oporu...

tomekc 22.01.2009 11:09

Cytat:

Napisał podos (Post 40453)
chciales napisać że mocno dokręcił....:)

Przy takim dokręceniu to jeszcze poleci oring -uszczeleczka na końcu...
To sie wkręca leciutko do pierwszego oporu...

kolega moze kowal z zamilowania..........:haha2::haha2:

Kazmir 22.01.2009 15:32

Izi nie mam zdjęcia po regeneracji (może je zrobię) Mistrzostwo świata co potrafi zrobić dobry spawacz !!!!!

Izi 22.01.2009 15:43

święte słowa, i nie tylko spawacz, ważne aby był dobry w swoim fachu

kawaliero 24.01.2009 17:06

Dzięki kolego za zdjęcie właśnie tej nie moge poluzować pewnie jakiś niemiec ją dowalił.A może masz taką wrazie co na zapasie albo orientujesz sie czy od trampka podejdzie?

rambo 24.01.2009 17:15

Witam,
Kup pan nowa od pana Hądy. Choć ja też miałem taki kłopot. Jakoś to w końcu wykręciłem, ale nowa też chodzi fatalnie. Najlepiej ustawic na 2,5 obrotu czy tam ile tam jest do Twojego modelu i tego nie ruszać.

Cibor klv 22.02.2009 10:14

Podłączę się pod temat, bo chodzi mi o synchronizację... a dokładnie, może wiecie gdzie można dostać, albo z czego najlepiej zrobić króćce które wkręca się w otwory w gardzielach do których podłącza się wężyki wakuometrów... dziwny ten patent Hondy, że zaślepili otwory do synchronizacji śrubką, mozna było zrobić gotowy króciec i zaślepić go jakimś gumowym kapslem jak to ma miejsce w innych motocyklach.. tak czy siak może macie jakieś porady... planuję zrobić sam prosty wakuometr słupkowy i tylko brak mi pomysła jak podłączyć sie pod wężyki

motormaniak 22.02.2009 10:37

Możesz nagwintować rureczkę miedzianą 5mm, nagwintować aluminiowy nit 5mm, przewiercić wzdłuż śrubkę 5, zamówić ten element w Hondzie od Transalpa 650 (ma tam podłączony podciśnieniowy kranik) albo pujść na łatwiznę i kupić za 15 zł w Larsonie razem z kapturkiem (zatyczką) kiedy nie jest używany..

Artur_ntv 23.02.2009 22:47

Cytat:

Napisał motormaniak (Post 45065)
zamówić ten element w Hondzie od Transalpa 650

Kazdy Trampek ma taki krociec.

simi81 25.02.2009 15:29

Cytat:

Napisał Cibor klv (Post 45062)
Podłączę się pod temat, bo chodzi mi o synchronizację... a dokładnie, może wiecie gdzie można dostać, albo z czego najlepiej zrobić króćce które wkręca się w otwory w gardzielach do których podłącza się wężyki wakuometrów... dziwny ten patent Hondy, że zaślepili otwory do synchronizacji śrubką, mozna było zrobić gotowy króciec i zaślepić go jakimś gumowym kapslem jak to ma miejsce w innych motocyklach.. tak czy siak może macie jakieś porady... planuję zrobić sam prosty wakuometr słupkowy i tylko brak mi pomysła jak podłączyć sie pod wężyki

W kwietniu zapraszam na browar i na synchro, u mnie w garażu.

Cibor klv 25.02.2009 18:58

Cytat:

Napisał simi81 (Post 45514)
W kwietniu zapraszam na browar i na synchro, u mnie w garażu.

Dzięki Simi zaproszenie oczywiście przyjmuję...ale czy ja zdzierżę do kwietnia ??? Jak zrobi się cieplej to już chcica na ujeżdżanie Africzki najdzie... a lubię kiedy w motórze wszystko gra... chyba, że da się wcześniej ugadać na synchroniczne picie browca..;)

bigos 19.04.2009 00:50

Cytat:

Napisał Cibor klv (Post 45062)
planuję zrobić sam prosty wakuometr słupkowy i tylko brak mi pomysła jak podłączyć sie pod wężyki

Jak się struga taki prosty wakuometr słupkowy?

kawaliero 31.05.2009 10:26

Jakiś czas temu rozwiązałem problemik ,nawierciłem i lekko nabiłem gwiazdke i udalo sie odkręcic.Po odkręceniu okazalo sie ze brakuje oringa i spręzynki wiec po poskładaniu lata jak wściekła.Dzieki wszystkim za podpowiedzi i Pozdrawiam


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.