![]() |
Nie moge zsynchronizować gaźników
Witam i odrazu pytam.Czy ktoś może mi podpowiedzieć co zrobić jak sie dysza od regulacji zapiekła i lekko rozwaliła jak chciałem odkręcić i teraz nie moge mojej kochanej ustawić.Moze ma ktoś do RD 03 taką dyszke na zbyciu bo ta prawdopodobnie bede rozwiercał?:mur:
|
2 Załącznik(ów)
Miałem taki przypadek - ze śrubą walczyłem kilka godzin. Potem dałem to spawaczowi który odtworzył łeb śruby i wyglądał jak nowy, a zauważ, że zaraz za łbem jest drobniutki gwint!!!
Kupa zabawy, a wyglądało to tak |
To co pokazują zdjęcia to śruba składu mieszanki. Natomiast temat jest o synchronizacji..
Ale jeśli to o skład mieszanki chodzi, to wypsikać trzeba WD np i najlepiej zostawić na czas jakiś (na noc), niech sobie rozpuszczalnik pooperuje, spróbować "poprawić" nacięcie wbijając końcówkę śrubokrętową - przy okazji nieco się ruszy zapieczony gwint. A jak to nie pomoże zostaje rozwiercanie, nagrzewanie, kupienie innego gaźnika... |
W tym przypadku co opisałem jakiś kretyn dojebał tą śrubę do oporu z wielką siłą stąd był problem z jej odkręceniem Nacięć nie było zostały wyłamane.
Kawaliero jeśli masz wyrobione przepustnice plus ta usterka to pora rozejrzeć się za nowszymi gaźnikami |
co to jest "dysza od regulacji"??????????????
|
Cytat:
Przy takim dokręceniu to jeszcze poleci oring -uszczeleczka na końcu... To sie wkręca leciutko do pierwszego oporu... |
Cytat:
|
Izi nie mam zdjęcia po regeneracji (może je zrobię) Mistrzostwo świata co potrafi zrobić dobry spawacz !!!!!
|
święte słowa, i nie tylko spawacz, ważne aby był dobry w swoim fachu
|
Dzięki kolego za zdjęcie właśnie tej nie moge poluzować pewnie jakiś niemiec ją dowalił.A może masz taką wrazie co na zapasie albo orientujesz sie czy od trampka podejdzie?
|
Witam,
Kup pan nowa od pana Hądy. Choć ja też miałem taki kłopot. Jakoś to w końcu wykręciłem, ale nowa też chodzi fatalnie. Najlepiej ustawic na 2,5 obrotu czy tam ile tam jest do Twojego modelu i tego nie ruszać. |
Podłączę się pod temat, bo chodzi mi o synchronizację... a dokładnie, może wiecie gdzie można dostać, albo z czego najlepiej zrobić króćce które wkręca się w otwory w gardzielach do których podłącza się wężyki wakuometrów... dziwny ten patent Hondy, że zaślepili otwory do synchronizacji śrubką, mozna było zrobić gotowy króciec i zaślepić go jakimś gumowym kapslem jak to ma miejsce w innych motocyklach.. tak czy siak może macie jakieś porady... planuję zrobić sam prosty wakuometr słupkowy i tylko brak mi pomysła jak podłączyć sie pod wężyki
|
Możesz nagwintować rureczkę miedzianą 5mm, nagwintować aluminiowy nit 5mm, przewiercić wzdłuż śrubkę 5, zamówić ten element w Hondzie od Transalpa 650 (ma tam podłączony podciśnieniowy kranik) albo pujść na łatwiznę i kupić za 15 zł w Larsonie razem z kapturkiem (zatyczką) kiedy nie jest używany..
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Jakiś czas temu rozwiązałem problemik ,nawierciłem i lekko nabiłem gwiazdke i udalo sie odkręcic.Po odkręceniu okazalo sie ze brakuje oringa i spręzynki wiec po poskładaniu lata jak wściekła.Dzieki wszystkim za podpowiedzi i Pozdrawiam
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.