![]() |
Wieksze kolo na przodzie.
Witam. Co prawda temat nie dotyczy afryki lecz mojego nowego nabytku tygrysa (triumph tiger)
W oryginale powinienen miec felge na przodzie 19cali jednak ktos tam zalozyl 21cali. Jako ze opona kwalifikuje sie do wymiany zastanawiam sie czy warto kupowac nowa opone do tej felgi. Czy szukac kogos na ewentualna wymiane. Wiem ze niektorzy zmieniaja kolka na wieksze. pytam bardziej doswiadczonych uzytkownikow i oczekuje konkretnych informacji A nie ogolnikowych ;) Ps w nastepcy tygrysa ladowali juz chgba na przod 21cali |
Zawsze było 19".
|
|
nie bardzo rozumiem, masz zrobiony upgrade? dobrze sie jezdzi? na pewno - wiec kupuj nowa opone i juz.
|
Poka zdjęcie :D Jak przy dobiciu w nic nie wali, to bym zostawił ;)
|
Zależy, bo jeśli nie jeździ w terenie to po co mu te 21 z przodu, węższa opona goresze hamulce...
|
Jak 21" z przodu to też albo dźwignąć tył te 2,5 cm albo wpuścić lagi w półki trochę bo zaburza geometrię i inne feng szui motocykla :)
|
No wlasnie wiec na tyl 150/70/17 ale przod jest chyba obnizony troche. Wiec ktos moze o tym pomyslal.
podjade do felgownika zeby zobaczyl czy z felga jest ok najwyzej bede na takiej jezdzil |
I czy w ogóle mowa to Tigerze 800 ;)
|
Ma Tigera 900 (885) T400 - protoplasta wszystkich późniejszych Tygrysów ,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Triumph...900_%28T400%29 |
Mam tigera 885 model T400 z przednim kolem szprychowym 21 a w oryginale bylo przednie szprychowe 19 cali.
|
Powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz myślę o oponach mitasa i rozważam model E08 i E07.
Podróżuję dosyć wolno, 70% asfalt 30% sztur. Które w moim przypadku się lepiej sprawdzą? Wstępnie jestem nastawiony na E07 |
Cytat:
Dziś tam gdzie normalnie przejeżdżałem TA na 07 afra na 08 musiałem walczyć. 07 nie jest cicha, ale można ją zamknąć (jak masz włoski na oponie nie radzę próbować, bo można przyziemić). Poza tym 07ka wolno schodzi. |
no mam nawet ciekawą oferte na E07 przy czym wstrzymam się chwile bo muszę ustalić co zrobić z tą felgą z przodu. Czy można na większej jeździć czy wracać do oryginału.
|
Najlepiej się przejedź to będziesz wiedział :)
|
Brat moj w aprili pegaso wrzucil 21 na przod i twierdzi ze jest super. Tylko ze my jezdzimy tylko w terenie.
|
Zostaw te 21 cali i pojezdz troche. Mysle ze będziesz zadowolony. A jak nie to podejrzewam że nie będzie problemu z sprzedażą lub zamiana na 19 bo chetny na 21 na pewno sie znajdzie. I nie patrz na to że głównie po czarnym będziesz jeździł bo jakis 70% z nas nie zaklada do AT mniejszych kół z takiego powodu ...
|
Mitas to fajna opona na suchy, ciepły asfalt. W deszczu horror, łapie uślizgi bardzo łatwo. Jeśli nie masz dużego doświadczenia to lepiej odpuść. Minimalnie droższy Heidenau już jest znacznie lepszy pod tym względem. A ponieważ tu chodzi o Twoje bezpieczeństwo to lepiej nie przycinaj na kasie. Pomyśl o Pirelli Scorpio, Dunlop Trailmax, czy Michelin Anakee. Najlepiej pogadaj z Hubertem z naszego forum, on Ci powie wszystko o oponach, doradzi i dostarczy pewne kapcie.
|
Jak chcesz opone dual ową dobrą również na mokry asfalt to polecam Metzeler Enduro Sahara 3, dość drogie ale na mokrym bardzo dobrze trzyma. Minus taki że schodzi dość szybko.
Właśnie skończyłem komplet, chciałem spróbować coś innego/lepszego i nie mogę znaleźć alternatywy. |
na przod tkc80 i bedzie alternatywa
|
Ten wątek nie ma sensu bez zdjęć TWOJEGO triumpha.
|
No właśnie pochwal się tym dużym kołem , deflektorami i calym wyposazeniem które oferujesz :-) wtedy też będzie wiadomo że używasz tego co sprzedajesz :-)
|
Hejka. Fotki beda jak odbiore sprzet od mechaniora robi mi hamulce na przodzie ;)
Eybor padl na heidenau k60 przod tyl mitas e07. Przy czym wykupili mi heidenala w dobrej cenie :(( |
e07 słynie ze ślizgania na mokrym
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.