![]() |
RD 03 - RD04 i co dalej?
No i stało się.
U wielu w garażu pojawia się pomarańcza, a u mnie RD 04. "Czwórka" z przebiegiem 51 tys km, stała nie jeżdżona dwa lata co widać, śniedź i drobne ogniska rdzy, ogólnie nic strasznego. Jest pięknie zachowanym oryginałem. Silnik pięknie pracuje "cyka" ciągnie wspaniale. Mechanicznie jest wspaniała można od razu jechać w daleką podróż. Ale po co zakładam ten temat? Otóż wcale nie zamierzam trzymać dwóch Afryk w garażu i jeździć na zmianę. Za to na bazie dwóch modeli chciałbym przez zimę zrobić jedną. Raczej bazą była by trójka. Ciekaw jestem Waszego zdania, co byście zrobili na moim miejscu? https://www.youtube.com/watch?v=9na9...ature=youtu.be |
Jeździć 04, 03 doprowadzić do oryginału jako lokata kapitału :D
|
Jeździć czwórką. Trójkę doprowadzić do oryginału i sprzedać. Zakupić kata i sprzedać 04. I na kasie jesteś do przodu :) A emocje bezcenne ;)
|
A którym Ci się lepiej jeździ??
|
Trójkę schowaj na strych, za 10 lat będzie warta tyle co kilkuletni 990 lc8.
|
Marek - zazdroszczę takich dylematów :D
Ale obiektywnie się nie wypowiem bo sentymentalnie rd03 rozkłada mnie na łopatki |
Decyzja podjęta nic nie kundle. Rejestruję RD 04 bo jest dziewicza kilka pielęgnacyjnych zabiegów i wygląda jak z fabryki. Trójkę doprowadzam na tip-top i dopóki życie nie zmusi trzymam. A w krzaki XR-a. Kurcze ja to mam problemy
|
Czyli jest Pan zadowolony.
A moja wiocha? Jakie lebki bez kaskow na krossach przed autem przelecialy? |
Łoj, czwóreczka w malowaniu HRC... piękna! Dopieść, zadbaj, jeźdź, szanuj. A trójeczkę odpicuj wyciągaj na niedzielne przejażdżki i koniecznie daj jej żółte tablice oldtimera. I traktuj jak klasyka...:Thumbs_Up:
|
Cytat:
|
4 Załącznik(ów)
Wczoraj trochę ją rozkręciłem. Zero błota nawet ziarnka piachu, tylko dwudziestokilkuletni kurz i kokony.
Oczywiście jest rdza w nie których miejscach, ale nic strasznego. A kupiłem ją z myślą by mocniejsze serce przeszczepić do Trójki i jak rozebrać taki okaz. Załącznik 50623 Załącznik 50624 Załącznik 50625 Załącznik 50626 |
normalnie jakbym swoją widział
ja kupiłem od starszego Pana który Africzkę trzymał , UWAGA pod pierzyną |
5 Załącznik(ów)
Rdza wyszorowana i potraktowana odrdzewiaczem.
Załącznik 50627 Załącznik 50628 Załącznik 50629 Załącznik 50630 Załącznik 50631 Dziś ciąg dalszy prac. |
hmmm piękna:) moja tez tak wyglądała jak kupiłem 4 lata temu :) cholera.. mogłem trzymać pod pierzyna :)
|
Sprawdż łożyska główki ramy :)
|
1 Załącznik(ów)
|
Nie jedziesz xr'ą ?
|
O3 to jak XR a 04 jest fajniejsze niż 07 Marek motory są po to by jeździły a do cmokania i podniecania stoją w muzeum ciesz się życiem i używaj bo czas szybko leci
|
Załóż jakieś dziadowskie plastiki i jazda. Oryginały zapakuj w bąbelki i odłóż na półkę. Ja żałuję że tak nie zrobiłem, już mam czachę do naprawy :(
|
Po przejechaniu ok 1000km mam swoje zdanie na temat motocykli. Bez apelacyj-nie czwórka lepiej hamuje. Moim zdaniem lepiej się zbiera pod warunkiem, że jest na odpowiednich obrotach te kilka koni różnicy czuję się. To jej plus i tyle. Większość km zrobiłem w terenie i muszę przyznać to jest tłusta krowa w porównaniu z trójką, czuć jej wagę. Plastiki w czwórce są piękne, ale byle gleba je łamie. Trójka ma materiał gniotsię, a niełamiotsię. Niestety bez problemowo nie da się ubrać czwórki w ciuchy trójki co chciałem uczynić. Decyzja jest taka by szczepić dwa motocykle i cieszyć się z tego efektu. Silnik bezapelacyjnie przód także, szaty zdecydowanie trójkowe to jest mój model do zrealizowania.
|
Szkoda. Ja do modzenia kupiłem sobie bigosa. Tego nie szkoda. Chociaż zdarzają się głosy oburzenia. ;)
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.