![]() |
Znów zmiana, czyli poszukiwania miodu w dupie
Obecnie ujeżdżam Yamaszkę TT600R, niestety na ostatnim zakończeniu w Białej zrobiłem skok w bok jadąc na czyimś KTM i już nie kocham swojej teteerki:D
I sam teraz nie wiem co dalej...ogólnie kryteria jakie mam pewnie będą przeczyć same sobie i taki motek nie będzie istniał....ale: Moto ma być lżejsze od poprzednika, ttr wcale nie waży 130 kilo....! mam wersję R czyli najbardziej odchudzoną i brief pokazuje 146kg, interwały przeglądowe choć trochę zbliżone jeśli chodzi o olej czy zawory, ma mieć możliwość dorobienia jakiegoś stelaża pod rogal, chcę taką wyprawówkę off tyle,że leżejszą od poprzednika,młodszą i do kopki magiczny guzik by się nadał.... I co istnieje takie cóś?? wyznawcy innych marek jeżeli maja wiedzę popartą użytkowaniem też proszeni do tablicy. |
Skoro ten ktm sie podobal to o co chodzi?
|
Poniekąd opisałeś Lc4 Adv.
Jest jeszcze to. Sto dwadzieścia dwa kilogramy wagi, pięćdziesiąt koni, lekutko lepsiejsze zawieszenie od TTR i rogal podejdzie. Guzika brak. Jeśli zainteresuje, to reszte o maszynie doczytasz w sieci. http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeige...05028-222-1727 |
lc4 chyba lżejsze dużo nie będzie od ttr a adv raczej na pewno. Mi bardziej do opisu pasuje zmotany exc 525 z większym zbiornikiem i bagażnikiem. Wśród japonii raczej nie znajdziesz takiego sprzętu.
http://kestrelservicesllc.com/images...206.6%201b.jpg p.s. chyba że drz 400, ale moc i zawieszenia dalekie od kata |
Niestety Katy nie mają konkurencji w tej dziedzinie - taka prawda.
Dlatego ja Vertusie dalej bujam się z poczciwą XRką, (na zmianę ją przeklinając i ciesząc z jazdy) stare japonie zostały daleko za pomarańczami, ale na nie trzeba mieć konkretną kasę. Może ainteresuj się jeszcze Huskami, jeśli stać Cię na tak świeży sprzęt. |
Ktoś jezdzil moim Katem ale za bardzo nie pomne kto to był ;)
|
Vertus nie szukaj słomki do oka tylko stań sam na wadze i zobacz jaki jest stosunek KG do KM(kierownika ) a biedna Yamaha ma tylko 40KM to jest taki niezajebliwy traktorek no ale jak potrzeba adrenaliny to tylko dwutakt kolego i abonament na ortopedii
|
|
2 kwestie...
rzecz pierwsza... to LC4 spełni w wielu wersjach wszytkie twe potrzeby, i guiki są i kopka, są i lekkie wersję i cięższe i tanie i drogie.. do wyboru do koloru :) rzecz druga... :D ROGALE nie wymagają żadnych stelaży, spokojnie podejdą do exc czy sxc :) tym prosze się nie przejmować.. :) XR 650 też chyba nie będzie tutaj złym wyborem... :) |
brak guzika, wagowo nie wypada dużo lepiej niż ttr, pewnie porównywalne
|
Sam mam podobny motocykl, XT (inne zawiasy i dosyć okrojony 148kg zalany), ostatnio przejechałem się na kolegi LC4 620 (dzięki Max :/ ) i tak samo, już nic nie jest takie jak kiedyś ...
|
Husqvarna TE610 2009 i nowsze.
-- J. |
Lc4 620, 640 trzęsą się, telepią itd. Jest moto który ciągnie mocniej, trzęsie mniej, wszystko pracuje lżej. To exc 520/525. Sam zmieniłem Lc4 na exc. Jeśli wycieczki niedalekie a dalsze na przyczepce to jest to dobry pomysł. Zbiornik 14 litrów można kupić za 500 zł i zapewni zasięg 250 km. Bagażnik to nie problem - ja zrobiłem na wzór dostępnych w handlu. Jeśli wyprawy mają być dalekie, jednocylindrówką, na kołach i nie masz minimum 20 tys... zostań lepiej przy tt.
|
Cytat:
Co do pytania to może XChellenge? |
Litr benzyny waży ok. 0,73 kg,
litr oleju â 0,83 kg litr wody â ok. 1 kg A jak liczysz wage KTM , to nie zapomnij o plynie do sprzegla, oraz o kwasie do akmululatora :) |
Popatrzcie na parametry DRZ e . Zdaje się , że są podane do tych podanych w pierwszym poście :P
|
Cytat:
A tu proszę-fachowy wykład :Thumbs_Up: |
Jak nie chcesz za dużo grzebać to rozsądnym wyborem wydaje się 690. Nie jest wiele lżejszy ale jednak jest. Reszta jak zawias, hamulce i przede wszystkim fun na plus.
|
wazyłem swoją 690 full zalana z kilkoma dodatkami (płyta, gmole, itp) 150kg
|
Panowie nie porównujcie techniki obecnej do techniki z czasów XR i TT różnica jest taka że ta stara technika jest idiotoodporna do pewnych granic oczywiście, ale każdy jeździ tym co lubi po przesiadce z traktorka TT to nawet XR wydaje się szatanem a co dopiero 5n5 fascynacja mija z przejechanymi kilometrami a np o siedzeniu nie wspomnę mowa o org.każdy motocykl ma coś w sobie- tylko trzeba znaleźć te dobre strony ,A tak między nami Vertus np. LC4 powino cię zadowolić ale czy na pewno , moc i waga moto to nie wszystko
|
690 fajne są, tylko wydaje mi się że popyt jest kilkukrotnie większy niż podaż na polskim rynku używanych. Nowy to już ponad 35k i niewielu stać na to.
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Oczy mnie już bolą od czytania i płyną pomarańczowe łzy:haha2: szukam, czytam, dziekuję wszystkim za podpowiedzi. |
Nie ma idealnych motocykli do wszystkiego. Jak masz <20k to szukaj 690 albo x challenge, jak mniej to lc4 albo drz. LC4 chciałem ale po lekturze netu mi przeszło :)
|
nie no siwy widzę ze tęsknisz za XR
|
zgadza się, dziś bym jej nie sprzedawał
|
Hahahaaaaa chciałbym powiedzieć..:D
Ja tylko dorzucę..przeczytaj jeszcze raz posty kolegi wolly. Jak wejdziesz w ktmy to nie dziw się że będziesz więcej czasu spędzał w garażu i eksploatacyjnie też będzie drożej. I jeszcze ważna rzecz..dowiedz się czym jechałeś bo 690 a LC4 640/620 to też jest różnica..LC4 nie jest też taki zajebisty, jakoś nie widzę, żeby wszyscy na tym jeździli..ciekawe dlaczego.. Albo..zapodaj zawiechę od WR i zostaw jak jest. |
Cytat:
Tu chyba bardziej chodzi o silnik:D |
Trochę się zapędziłem z tym zawiasem faktycznie, ale zmiana jakaś by była, przede wszystkim z przodu (usd, większy skok).
|
Husvwarna te450/510 przeżyje kilka exc
http://www.safaritanks.com.au/home/i...dingPage/6.jpg |
Taki sprzęt na foto jak by był w cenie do ok. 15 tys. to myślę że na forum z 5 sztuk by poszło od ręki :)
|
Cytat:
|
"Taki sprzęt na foto jak by był w cenie do ok. 15 tys. to myślę że na forum z 5 sztuk by poszło od ręki"
Kupujesz te450 10-12tys, duży zbiornik nowy 1800, owiewka kilka stówek, bagażnik ja zaadoptowałem od rd03 koszt 100zł. I już masz :) |
Husqvarna też robi fajne motocykle, poręcznością i precyzją prowadzenia nie ustępują ktm, są trwalsze i tańsze, ja stawiam na huskę
http://img824.imageshack.us/img824/6003/dj8l.th.jpg http://img10.imageshack.us/img10/74/4o7o.th.jpg http://img201.imageshack.us/img201/9915/bcma.th.jpg http://img15.imageshack.us/img15/7487/bjm6.th.jpg http://img690.imageshack.us/img690/5736/96ht.th.jpg http://img189.imageshack.us/img189/8964/poag.th.jpg http://img854.imageshack.us/img854/8929/af9c.th.jpg http://img199.imageshack.us/img199/668/lebo.th.jpg http://img27.imageshack.us/img27/3906/ysee.th.jpg http://img716.imageshack.us/img716/1667/fczo.th.jpg http://img834.imageshack.us/img834/8194/dlt2.th.jpg |
oj, namawiasz :)
mi dużo nie trzeba żeby się napalić, już po jeździe twoją huśką po głowi mi czasem chodzi podobny sprzęt |
"oj, namawiasz
mi dużo nie trzeba żeby się napalić, już po jeździe twoją huśką po głowi mi czasem chodzi podobny sprzęt" Bo to na prawdę fajny motocykl, w standardzie ma: hamulce brembo w stalowym oplocie kierownica tomasselli sprzęgło hydrauliczne magura felgi excell super zawieszenie Marzocchi/sachs rozrusznik wentylator subframe przygotowany pod bagażnik kierunkowskazy oświetlenie, pełna homologacja na dwie osoby Prowadzi się łatwo lekko i przyjemnie , kopa ma jak trzeba, waży około 110-115 na mokro, jak dla mnie wystarczy. |
"Husvwarna te450/510 przeżyje kilka exc"
jakoś nie bardzo w to wierze. Exc 520/525 robi naprawdę sporo bez remontów, części tanie i dostępne zarówno używane, nowe , jak i mnóstwo markowych prox, wertex, wiseco. Wypad 200 km szuterkami to nie problem dla tego typu moto. Jesli to jednak ma być trasa asfaltowa po 400 dziennie - to zdecydowanie odradzam zarówno Exc jak i wspomnianą wcześniej huske (hoć nie jeździłem). |
TE i EXC to nie są motocykle na asfalt też odradzam.
ceny części do huski są na podobnym poziomie co do KTM, mój silnik jest w tej chwili rozłożony bo jeszcze tego od kupna nie robiłem, zero jakichkolwiek śladów zużycia. Został rozłożony tylko i wyłącznie profilaktycznie, ma około 640 motogodzin. Profilaktycznie wymieniam korbę, koszt proxa 450zł, łożyska wału oryginały 41Euro i łańcuch rozrządu jakieś 140zł oryginalny. |
tu rozsądnie wygląda cenowo, ciekawe czy jakieś niespodzianki są nieopisane w ogłoszeniu:
http://otomoto.pl/husqvarna-te-510-e...-M3839180.html |
Brakuje prawej osłony silnika, klameczki odprężnika, osłony zębatki zdawczej i kosa jakaś pogięta, a poza tym wygląda normalnie. Jeśli przebieg autentyczny, podobno cofnąć zegara się nie da, to jeszcze długo posłuży.
|
Cytat:
|
Pisalem, ze TE610 ;). Silniki spokojniejszy niz w 690tce, wymiana oleju dosc rzadko, wtrysk...
|
Dochodzi jeszcze kwestia dostępności wymienionych sprzętów używanych w rozsądnej kasie. 690 i te610 z ostatnich lat to rarytasy. 690-tki na allegro jak są to zwykle 2-3 szt. rozsiane po kraju z cenami pow. 20 tys.
|
Dlatego też pisałem o Lc4 szeroko pojętym. Cenowo przystępne i uwierz jest różnica i to kolosalna pomiędzy Lc4 a TTr. Nie wspominam o wadze kierownika i jego umiejętnościach.
|
jak ktos bardzo chce 690 to niech pisze na priva ;)
|
Cytat:
|
Co się tak ceny czepiacie, Versus w wymaganiach nic o cenie nie wspomniał. Widać że, ze hajs nie gra roli ;)
|
a mi zawsze mówili technika,technika nie siłowo a ponoć TTR nie robi w terenie http://www.youtube.com/watch?v=SUQCX20Nl4c
ale to pewnie specjalny model z Austrii jest , gostek tę górkę ze stopa robi a nie prędkością |
Cytat:
Wybacz, ale nie będe się wywodził. |
Cytat:
http://www.youtube.com/watch?v=16z80IMHPAg |
Cytat:
Ale się ubawiłem, nie napisałem bo to i tak na miniratkę więc w miarę rozsądku. Ps. Jak na razie po przewertowniu ogłoszeń to 530 exc lub 525:dizzy: |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.