![]() |
Pytanie o żarówki.
O jakie oryginalne żarówki na przód do RD07a mam pytać w Larssonie?
Że 60/55W halogenowe to wiem.Nie wiem jakie jest mocowanie.Nie chce mi się rozkręcać plastików a wpadłbym dzisiaj do Larssona po zapas. dzięki za szybką odpowiedź.:) |
powiesz ze h4 i starczy
|
A czy takie żarówki dostanę na stacjach benzynowych?
|
Jasne, ale taniej je kupisz w sklepie motoryzacyjnym.
Swoja drogą polecam vision plus 50%. pozdr newrom |
nawet w markecie dostaniesz
ps, nerwom czy od tych zarówek nie siadają obłyśniki ? |
Nie. Ponad to są dość długowieczne. Mam je od 20kkm i żadna nie siadła. Rambo uważa, że lepsze od nich są tylko Philipsy GT150. Kupię je jako następne. Z VP+50% jestem bardzo zadowolony. Efektów ubocznych brak.
|
ok tez sie przerzuce jak umra moje stare swieczki
|
Mam Philipsy GT150, sa bardzo ok, od 18000km nie spalila sie zadna.
|
Cytat:
Do detka kupowałem w oprawie p54t czy pt45 (a może 54? :>) i w Obi chcieli za nie 38zł. Kupiłem w motoryzacyjnym za 8zł :-) Co do odbłyśników to pieron je wie. Na pewno nie padają jakoś bardzo szybko. BTW te żarówki mają inną barwę i we mgle/deszczu jest zdecydowanie gorzej niż na zwykłych (a zółciutkie z Francyi to była bajka w deszczu/mgle). I trochę inaczej się rozkłada światło. W efekcie masz do granicy światła dobrą widoczność, ale tuż za krawędzią ciemność widzę. Pozdr newrom |
Cytat:
|
jak mogę coś dodać .. to kup żarówki znanej firmy. Jest taki parametr który mówi ile światła leci do nieba. Te z marketu nie mieszczą się w żadnych normach. Co roku AutoŚwiat robi testy i zawsze dwa pierwsze miejsca zajmują Philips i Osram (chyba, że któregoś testu nie widziałem)
|
podpisuje sie wszystkimi 4roma łapkami. ja kem czoda
|
A ja miałem i już nie mam. Poldżersy mi teraz świecą :). 2*Philips +50% :D. Trzeba tylko przekaźnik dać bo styki we włączniku świateł na kierownicy się nadpala.
|
wyczytalem ze do AT RD 07a sa H4 ,ale w obu lampach czy w jednej ,podpowiedzcie czy dobre beda??
http://allegro.pl/item437673449_zaro...0_wroclaw.html |
NO WŁAŚNIE O TO MI CHODZIŁO ..... w RD07 są DWIE RÓŻNE ŻARÓWKI ?? KTOŚ WIE JAKIE ?? ... UMARŁA MI TA OD "KRÓTKICH" ... CHCIAŁBYM USTALIĆ JAKIE MAM KUPIĆ PRZED WYMIANĄ :)
|
A czy w RD07 (inaczej niż w RD07A) na mijania nie pali się tylko jedna ? No chyba że po tjunigu jest...
|
Nie są różne.Są takie same i jest to H4.Pisał ja Ci wcześniej to jeszcze nieprawdą w człowieka rzucają.
|
Nie są rózne dla mnie znaczy ze sa takie same.
Nie, sa rozne dla mnie znaczy ze są rózne. to co chciales napisac? |
To co napisałem ,że są takie same.
|
ale zakreciliscie :)
mam rd07a to powinny się palić dwie czy jedna??? (zakładając że są sprawne, nie przepalone) w tej chwili pali się jedna to co przepalona czy tak już jest?? |
Cytat:
|
jaki problem wyjąć żarówki i obadać? niedługo będziecie się zastanawiać jakie powietrze na zimę napompować :D
albo H4 albo BA20D w wersji włoskiej. Niektóre wersje majo jedną lampę na światła mijania a niektóre, tak jak moja dwie. Jeżeli żarówki są sprawne i świeci jedna na światłach mijania to tak ma być. |
Cytat:
|
No jak jaka, H4. W obydwu oczkach. Jak Ci umarła ta od krótkich to możesz ją zamienić z tą od długich. Tam są 2 włókna i jedno z nich Ci się przepaliło, akurat to niepotrzebne w drugiej lampie.
Rozwiązanie partyzanckie, ale pozwala dojechać jak biały człowiek, a nie na długich :) Pozdr newrom |
Ok. Kupię 2 x H4 - dziękuje za pomoc i przepraszam jeśli chwilowo miałem problemy w czytaniu ze zrozumieniem :) ... a właściwie to o co chodzi ? :)
|
a teraz inne pytanko - doszedłem w koncu wczoraj, mają chwilkę wolnego czasu, że moje klosze to dupa a nie H4 są. Pomogło mi zobaczenie w RD04 od Sambora, ze powinny mieć H4 napisane na dyfuzorze a u mnie dupa. Lampy oryginalne, ale ... to nie H4.
Na zimę bedę zmieniał na Polonezowe, ale teraz potrzebuje światła dobrego i świecącego tam gdzie chcę. Czy może ktoś polecić mi, dobrze świecące bańki? |
Cytat:
kiedyś nabyłem zaminniki halogenowe firmy bosma i... dupa. momentalnie się popaliły. zakupiłem nowe ba20d i jedna już padła (firma kszak). wstawiłem z powrotem oryginalną jaka była od lat i świeci do tej pory . też myślę o polonezowych ale jak wspominałem w innym wątku warto je zasilić osobnym przewodem aby nie przytopć gównianych kostek w instalacji. |
1 Załącznik(ów)
A to dziwne, bo wsadziłem do detka halogen w podstawce banki i właśnie kończy się pierwszy sezon jej działania. A lekkiego życia niema, dość duże wibracje od małego singla, częste gleby, jazda po dziurach przy przeciętnym zawieszeniu czy ostatnio nawet wodowanie (prawie) całkowite
Załącznik 1513 Podobnież od halogena w zwykłym kloszu szybko odbłyśnik umiera, ale skoro i tak chcesz wsadzić lampki z poldolota to spokojnie możesz zakładać :) AHA, jedz do sklepu motoryzacyjnego. Na allegro te żarówki są dość drogie, a w supermarketach to chyba z czystej platyny ;> Pozdr newrom |
Jakbym dorwał dobre banki to bym o poldolotowym patencie nie myslal nawet.
Kiedys widzialem fajne takie, ale lat bylo to temu ze 4 i teraz nie pamietam, czy to philips czy Varta była. |
H4 łatwiej nabyć drogą kupna lub wymiany nawet w njdalszych zakątkach dupy. poza tym ilość światła jest nieporównywalnie większa
|
Wiem o tym, że jest sporo więcej ... ale przeróbke chce zrobic na zime doppiero, a póki co nie idzie dokładnie wyregulować świateł, wale po 1 piętrze niestety pomimo kręcenia regulacją.
|
Powiedzcie czy zarowka osram o takich samych wartosciach pradowych czyli 60/55w jak oryginalna,z roznica taka ze daje +50 lub wiecej swiatla,moze wypalic kostki czy uszkodzic lustra w kloszu?
|
Nie. Nie powinna.
|
jedna może nie ale dwie to i śnieg przed kołem AT roztopi :)
|
60/55w oznacza moc czyli nie powinna,ale czy ktoś ma z tym doświadczenie? pobór mocy to
|
Cytat:
|
Te żarówki emitują do 50% więcej fal elektromagnetycznych z zakresu widzialnego przez ludzkie oko. Tam mi powiedział politechniczny doktór.
|
czyli klosze są bezpieczne!?
|
Jeżdżę z Philipsami +50% już 22kkm i nie widzę żadnego problemu. I do tego żadna nie chce się spalić.
|
one mają chyba cieńszy żarnik. czysta fizyka. 22 kkm to sporo, choc mam te gt150 od maja 2007
|
moze po prostu wyjac stara zarowke i przeczytac co na niej napisane ? :lol8: posikalem sie czytajac ten watek !
a z tym powietrzem, to nie taki smiech :D czy w Polsce tez wciskaja ludziom za drogie pieniadze azot do pompowania opon "jak w Formule 1" ? :lol8: samul |
Philipsy +50% mam w 4 kólkach (też Honda ;) ) od nie-pamiętam-kiedy - świecą naprawdę przyjemnie (w końcu coś widać po nocy) i spalić się nijak nie chcą. jeśli to te same H4 - to mogę polecić z czystym sercem.
a azot do pompowania kół i owszem wciskają (cały czas się zastanawiam, co to niby ma dać? w sensie zamiast 78% mieszanki azotu dostajesz 100% - i co?) a'propos żarówek pytanie głupie (a w zasadzie prośba o potwierdzenie diagnozy) - kupiłem AT ze spalonymi oboma "prawymi" żarówkami (pozycyjna i normalna). wymieniłem - i te stare co to nie były spalone zaczęły z kolei ledwo świecić. jak dla mnie - czas czym prędzej wymienić te stare również, bo inaczej niedługo będę wymieniał cztery? |
No panowie :D
Umarł król, niech żyje król :D Osławione philipsy GT150 extreme power +50% zostały wycofane już z produkcji. Na ich miejsce weszły philipsy X-tremeVision +100%. Skubane dają niesamowite białe światło, do tej pory najjaśniej świeciły power2night gt 150 a te świecą jeszcze jaśniej :bow: http://www.philips.pl/c/car-lamps/x-...12342xvb1/prd/ Dorzucam je do oferty w PID. Nie są tanie jak to zwykle u Philipsa ale sprawdzaniu żarówek z oferty bosha osrama tungsrama warto dołożyć |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.