![]() |
Wybór zestawu napędowego.
Czołem!
Dosiadam RD04, wróciłem właśnie z podróży po południu Europy i gówniany łańcuch YBN powiedział dość. Regulacja się skończyła a łańcuch wisi jak szmata. Nigdy więcej. Czy któryś z zestawów oferowanych na allergo jest wart zakupu? Chcę kupić coś z wysokiej półki żeby nie mieć później problemów jak z tym shitem. Wyczytałem już na forum że zębatki Sunstar dają radę. Poniżej zamieszczam link do allegro: http://moto.allegro.pl/listing.php/s...string=xrv+750 |
sunstar + DID 525VM2 :Thumbs_Up: Po 8kkm naciągnąłem o 1 ząbek, tak dla przyzwoitości.
|
Pisz do Rambo bo ma w dobrej cenie DID + JT. JA teraz zakupiłem cały zestaw ;]
http://www.sklep.tszoda.pl/218-did-5...-jt-16-45.html |
Mam teraz u siebie łańcuch RK XSO i zębatki JT. Zrobiłem 16tkm, naciągnąłem już 10z i coś czuję, że łańcuch na końcówce jest (przez pierwsze 10tkm tylko 2z naciagnąłem). Przednia zębatka raz zmieniona, cały czas z olejarką, mało offa (jak na mnie ;)), a łańcuch i tak już szmaciany. :( Poprzednio był DID VX i też 20tkm nie wytrzymał (ale był dużo topiony w offie). :Sarcastic:
Teraz chyba pójdę w jakiegoś mocniejszego DIDa...bo wymiana napędu raz w roku to przegięcie... :mur: A w ktmie mam oryginalnego DIDa, chyba vm2, smarowany tylko błotem i piachem, cały czas nie oszczędzany :lc8: i przy ok. 15tkm jeszcze żyje (rolki nie odpadają, ale już go częściej naciągam)... |
Mam teraz w ofercie łańcuchy made in japan
EK CHAINS http://www.ekchain.jp/ Z ciekawostek, to właśnie ta firma wymyśliła ringi do uszczelniania :Thumbs_Up: Kawasaki używa ich na pierwszy montaż Po moich i waszych wynikach na RK i DID lada dzień te firmy znikną z oferty mojego sklepu |
a jak cenowo się one prezentują ? oczywiście w porównaniu np do DID ? Rozumiem, że czarnuszki powinny się zaopatrywać w napędy o oznaczeniach MVXZ, SRX. Chał macz takie cudo wraz z zębatkami do RD04 ?
|
Nie jest to wątek handlowy ale spróbujmy ;)
Zębatki JT (stal węglowa C49) przód 79zł tył 99zł Sunstar robi ze stali C45 i są deko droższe, ale obie starczają na tyle samo. EK 525 SRX 124 kosztuje 325zł EK 525 MVXZ 124 kosztuje 353zł EK 525 ZVX2 124 kosztuje 488zł i to jest najmocniejszy łańcuch na rynku jaki jest na 525 rozmiar i 124 ogniwa |
zuch ! :bow:
dziękuję za info, czyli za mocny zestaw mamy 503 dukaty , interesująco :) pozdrawiam |
Ile wyjdzie zestaw do trampka 600 ( 96r , 2 tarcze) ?
Co do przebiegów to YBN wytrzymał 20tyskm a obecnie DID ma już 27 tyskm i ma się całkiem dobrze. Majki , twoje przebiegi są i tak duże biorąc pod uwagę co ten łańcuch musi wytrzymać. Uważem że DID jest dobrym łańcuchem a błota to żaden długo nie wytrzyma. |
Na błoto są bezoringowe łańcuchy, każda firma je robi. Są tanie bo używa je się motocyklach raczej lekkich. Nie smaruje się ich i zmienia co 5000km ;)
Zestaw do Trampka Dzieju na DID x-ring zaczyna się od 407zł :Thumbs_Up: |
Za pół ceny DiDa są czeskie łańcuchy CZ(tak tak. Jak Cezetka bo to ten sam zakład). Mogę popytać jak chcecie. Co z jakością? Nie wiem. Dopiero teraz zakładam do XLi. Wykonany jest solidnie. Kolega ma to w Bandicie 2gi sezon i nie narzeka.
|
Na tych czeskich cz były składane chyba nowe bmw 800... nie miały one zbyt dobrej opini...Ale koło komina można brykać na wszyskim...Gorzej ,gdy dalej się wybieramy.
|
Idzie gdzieś kupić zakuwkę/zapinkę do łańcucha EK 525 ZVX2 ? Zakładam mniejszą zębatkę na tył i brak naciągu, więc muszę go skrócić a co za tym idzie wymienić łącznik
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka |
Cytat:
|
Ja jak będę zmieniał zestaw to tylko na Supersprox plus łańcuch Dida sądzę że nie ma nic lepszego, dlaczego bo przetestowałem już wiele firm i producentów w różnych pojemnościach najwięcej motocross i enduro. Kolega wcześniej się trochę pomylił pisząc że łańcuchy bezoringowe są na błoto raczej odwrotnie, łańcuch bezoringowy zakładamy do motocrossu z uwagi na opory toczenia a oringowy np enduro. Co do samego zestawu z supersproxa to wytrzymałości mogę potwierdzić na przykładzie mojej Husqvarny Te300 2t gdzie zestaw ma już nalatane 100mth z wymianą jednej przedniej zębatki, motocykl jeżdzi w górach w błocie w ekstremalnym terenie .Ale to jest tylko moja opinia i potwierdzenia użytkowaniem tych zestawów .No i cena ale jaka cena taka jakość. Np https://allegro.pl/oferta/yamaha-xtz...wy-10088072502
|
Cytat:
https://tsubaki-rider.com/en/ Też kilka zestawów różnych firm używałem. Obecnie ten z linka. Jak ,,skończę'' DID'a kupuję taki do drugiego moto. |
To i ja podzielę się swoimi spostrzeżeniami choć wielkiego przebiegu nie mam 5.500 km tylko off na xr 600 przez 2 l przez pierwsze 3600 dwie zębatki przód JTF i łańcuch did szelesciuch potem zmiana na Ironman przód spx tył i łańcuch RK no i porażka Super drogi Ironman wytrzymała tylko albo aż 1200 km ( JTF 3xtansze zrobiły o 400 km więcej) Teraz na przód poszedł spx i zobaczymy ile wytrzyma na razie 800 km i jest ok.
|
No i dupa jest dopiero 1700 km i łańcuch RK szelesciuch jest dalej naciągnięty niż wcześniejszy did a i zeby na tylnymi spx też się zaczynają rozciskac (tylko off cały rok)chyba trzeba będzie założyć x ringa tym bardziej że są tańsze niż najmocniejszy szelesciuch .
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.