![]() |
Acewell 3971 - problem zw wskazaniami obrotomierza
Wiec mam problem:
- obrotomierz acewella wskazuje bzdury, kompletne. Przez 2 lata dzialalo bez problemu, rok temy mialem problem podobny problem w wtedy pomoglo przeczyszczenie wpiecia na cewke, teraz nie pomoglo.... Widoczne (dostepne zlacza przeczyszczone), a nawet polutowane i dupa 12, 14, 45 tys obrotów wskazuje, koncza mi sie pomysly. za tydzien przeyjrzy sie temu zaprzyjazniony mechanik, ale moze cos uda sie zdzialac do tego czasu... Podpięcie pod cewke przedniego cylindra i owiniecie na kabel WN. Co robic, jak żyć........? |
Ale to powinno być podpięte pod wyzwalacz cewki ALBO owinięte wokół przewodu WN. Jeśli zrobiłeś obie te rzeczy na raz to faktycznie rezultaty mogą być losowe.
Proponowałbym nie owijać kabla WN. |
Podepnij pod oryginalny kabel obrotomierza i ustaw SPEC na 0,5. U mnie działa to idealnie.
|
Rychu - czyli masz oryginalny kabel z obrotomierza wpiety w kostke acewella? Spec na 0,5 i juz? tylko tyle? tak prosto?
bez zadnego owijania kabla wn i wpinania w cewke? |
Dokładnie tak. Żółty kabelek od Acwella wpiełem (zlutowałem) w zielono - żółty od obrotomierza (moja RD07a więc sprawdź kolory kabli) .
Tylko tyle i tak prosto :-) Wcześniej podobnie miałem jak Ty i nie za bardzo mi to pasowało. To rozwiązanie jest dla sprzętów które nie miało nigdy obrotomierza. |
Cewka dostaje ten sam sygnał co obrotomierz ;)
|
Pewnie tak, ale w jakiś sposób inaczej to działa. :dizzy:
Przy podpięciu pod cewkę miałem dziwne skoki obrotów mimo, że silnik chodził stabilnie. Na kablu obrotomierza wszystko cacy. :) |
a w acewellu 3250 z tego kabla w ogóle nie chce działać :(
|
Moj to ..... chyba 3963
|
ups... poprawka moj ACE to 3963 tak czy siak seria 39XX
|
po serii błędów i porażek, sprawę rozwiązało:
- pozostawienie tylko wpięcia w cewke - wlutowanie w kabel idacy od cewki do kostki Acewella opornika 1 ohm chwilowo dziala, a potem sie zobaczy ; ) |
A na oryginalnym kablu od obrotomierza nie rabotało?
|
Szczerze mowiac nie wiem, bo zaczelo rabotac na cewkowym wpięciu.
Co ciekawe, producent w instrukcji mówi iz /cytujac z pamięci/ iz: poniewaz sygnal z cewki w czesci motocykli moze byc zbyt silny, w przypadku stwierdzenia wskazywania zawyzonych obrotów lub niestabilnych wskazan nalezy skozystac z dolaczonego opornika 1 ohm. A chyba nikt z opornika nie korzysta. Jak obecne rozwiazanie sie nie sprawdzi, bede wcinal sie w oryginalny kabel obrotomierza. Ale wsio wskazuje na to, ze sie sprawdzi. Jak sądze. |
Możemy w Białej porównać sobie stabilność pracy obrotomierzy w Acewellach przy obydwóch rozwiażaniach podłączenia. Sam jestem ciekawy ;-)
|
zalatwione : )
|
podepne się pod temat. czy na takim liczniku mozna ustawic przbieg całkowity np 50.000km zeby nie liczyl od zera ? i jak wam wskazuje poziom paliwa? ja chce kupic do swojego trampka model ACEWELL 3853H (czy voltomierz potrzebny sie przydaje?)
|
Wskaźnik mi cały czas wskazuje full i dzięki temu nie muszę odwiedzać Orlena ;). Przy obecnych cenach paliwa bardzo dobra opcja. :D Serio to nie mam podpiętego i takie są tego objawy.
Co do ustawienia km to nic w instrukcji nie widziałem. |
to coś lipnie masz to podłączone/nie podłączone... to do czego uzywasz tego licznika jesli mogę spytać :) ??
|
RD07a nie ma czujnika rezerwy, a ACE ma za to wiele funkcji zastępujące wszystkie z orginalnych zegarów + inne dodatkowe.
|
okej okej :)
|
A ja mam pytanie czy pod zegar Vapor musi być czujnik też Vapora czy może być od np.od Acewell?? :Sarcastic:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.