![]() |
Nie dobija przełącznik swiateł
Tak jak w temacie, po przełączeniu świateł na drogowe wciskam na mijania i kicha, przełączniczek nie przełącza. Jest cały czas wciśnięty. Przyciskam go parędziesiąt razy i po którymś tam razie odskakuje.
I teraz pytania Czy komuś się takie cosik przytrafiło? Czy rozebrać i smarować (wyczyścić) Czy kupić cały zestaw (kierunki, światła no i ten PRZEŁĄCZNIK) Prawdopodobnie powinien pasować od Transalpa (gdyby był problem) |
najpierw go rozbierz i przeczysc, duze prawdopodobienstwo ze jest zasyfiony
|
Piotr nie zapomnij o fotach dla potomnych;)
|
Dzięki
Banditos dobrze, że przypomniałeś ;) muszę tylko o tym pamiętać. |
Miałem to samo. Pomogło WD40.
|
tylko uwazaj na jego czesci-zebys nie musial ich szukac
|
Spróbuje delikatnie na początku, odkręcę od kierownicy, popsikam WD i zobaczę co się będzie działo. Następnym etapem będzie rozbieranie. A jak te małe części mnie bardzo przerażą to będę jeździł tylko na światłach mijania :)
|
O ile dobrze pamietam to ja nawet tego nie rozkrecałem. Wpisikalem WD40 z rurki w szczelinke przy czerwonym guziku, ponaciskalem. Jak sie rozeszło w srodku zaczeło odbijać.
|
Może to jest jakaś metoda, ale zdaje się, że mój mechanik już tak działał, muszę go zapytać (o ile będzie pamiętał)
|
Też to miałem, coś tam się blokowało, rozbierz przeczyść i powinno być git, rozbieranie to nic strasznego :) (chociaż faktycznie coś wyskakuje z tego co pamiętam, więc uważaj)
|
Olek a pamietasz jak to rozebrales?
U mnie bezinwazyjnie WD 40 pomoglo, ale fajnie wiedziec co tam w srodku siedzi;) |
Rozbiórka to moment. Tylko ta, chyba jedyna, ale za to strasznie ruchliwa część to sprężynka. Kiedyś rozebrałem ten włącznik na parkingu o podłożu kamienistym. No i następna sprężynka była od zapalniczki :haha2:
O dziwo - idealnie pasowała. A samo zacinanie = brud + stary, twardy smar. Wystarczy dobrze wyczyścić i z czuciem przesmarować. Tylko uwaga na sprężynkę :D |
Tylko uwaga na sprężynkę! Nie naprawiać na trawiastym podłożu:oldman: wiem co pisze, 1,5 godz szukania i jest:) Najpierw było WD40 i kompresor, pomagało ale czyszczenie jest najlepsze.
|
U mnie wystarczyło rozkręcić i skręcić :) Co ciekawe problem pojawił się właśnie po wcześniejszym rozkręceniu i skręceniu. Coś się musiało przestawić nieco po prostu
|
Na razie pogoda we Wrocku nie rozkręcliwa była, więc zabawe zostawie na przyszły tydzień.
Tymczasem któryś z kolegów pytał co w środku siedzi, to może się przyda bo znalazłem takie coś: http://lh6.ggpht.com/_SMY9bM8kBmU/S-...40/przel01.jpg http://lh4.ggpht.com/_SMY9bM8kBmU/S-...40/przel02.jpg http://lh4.ggpht.com/_SMY9bM8kBmU/S-...40/przel03.jpg http://lh5.ggpht.com/_SMY9bM8kBmU/S-...40/przel04.jpg http://lh3.ggpht.com/_SMY9bM8kBmU/S-...40/przel05.jpg |
U mnie jest podobnie, tylko dzieje się tak, że z drogowych na mijania trzeba kliknąć 2 razy. Jakoś się przyzwyczaiłem i to olewam, ale żeby wogóle nie chciało iść..:)
|
Można by śmigać cały czas na drogowych, może kierowcy w samochodach by mnie zauważali, ale sam jak jeżdżę puszką to denerwuje mnie to, że ktoś pomyka na długich.
Po za tym jak jest to ma działać ;) |
czeka mnie to samo, wd już przestał pomagać...
na zdjęciach strasznie to nie wygląda ;) |
To coś co w środku siedzi co pokazałeś to od kierunków. Warto przy okazji przeczyścić tam styki bo lubi przestawać działać, a w ruchu ulicznym słabo nie mieć kierunków. Operacja na 20 minut.
Na nieodbijające długie u mnie też wystarczyło WD40. |
Cytat:
Ale jak u ciebie to trawa 20 minut to faktycznie kierunkowskaz potrzebny ;) |
...krepujące jest skręcanie w lewo bez kierunków, gdy w obie strony gęsto od szybko poruszających się ton metalu. Jakoś bezpieczniej się czuję gdy puszki wiedzą co chce zrobić :P nawet jeśli nie trwa to dak długo :D
|
Heh, moje rozbieranie tego przełącznika skończyło się tym, że mam go w szufladzie, a zamontowałem taki od skuterka za 10zł. :)
Jakby ktoś potrzebował czegoś ze środka - służę. |
Ja podobnie jak / panzer / psiknąłem WD40, kilka razy poprzyciskałem i działa jak nówka, bez rozbierania. Czas usunięcia usterki 5mi:Thumbs_Up:nut.
|
Koledzy Dziękuje za pomoc.
Obyło się bez rozkręcania, pomogło WD40 (cud panie, cud :) ) Jeszcze raz dzięki. |
Tylko, że Wd rozpuszcza wszystko, czyli wyczyściło w środku ze starego smaru, ale też nie zabezpieczyło przed woda za bardzo. Po jakimś czasie mogą zaśniedzieć styki. Nie ma to jak rozebrać, wyczyścić dokładnie, posprawdzać styki i poskładać na wazelinę tech (u mnie od roku zero problemów). :Thumbs_Up:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.