![]() |
Pinlock do Uvexa Enduro
Hej, może macie jakies doświadczenie z tym kaskiem i znależliście pinlock'a pasującego do Uvex'a? Jechałem nie dawno w temperaturze ok 5 stopni i lekkiej mgle .... i ujechalem 5 km. Potem jazda stała się wręcz niemożliwa bez uchylonego kasku. Masakra. Podrzuccie jakies podpowiedzi, może namiary na pasujące pinlock'i z innych skorup. A może juz jest jakis wątek na forum, którego nie znalazłem? Dzieki z góry!
|
Z mojego doświadczenia wynika, że...trzeba się przyzwyczaić ;) Jednak jeśli ktoś ma jakiś patent to też chętnie posłucham.
|
Cytat:
|
Wkleiłem kiedyś w owego Uvexa "pinloka" Oxforda. Nie zdawało to egzaminu (parowało, rysowało się b.łatwo i wchodziło w pole widzenia).
Może przetestować coś takiego: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzE1MTAyMw== Kupiłem, testowałem na lustrze w łazience i nawet działało. Ale w kasku nie używałem jeszcze, bo w nim nie jeżdżę, a gogle mi mało parują.;) |
Kiedyś używałem FogCity który w szoju xr800 robił robotę rewelacyjnie. Nie wiem tylko czy da się go dobrze ułożyć na szybie uwexa.
http://allegro.pl/listing.php/search...&change_view=1 |
Testowałem takie antymgły przeznaczone do okularów, zero efektu.
|
Ja znalazłem coś takiego, ale nie wiem czy zmieści Ci się na szybę do Uvexa. Chyba że jakoś sobie wytniesz i dopasujesz. Gadałem raz z gościem, który jeździł z takim cudem i powiedział, że się nawet sprawdza. Tylko należy to dokładnie i ostrożnie przykleić.
http://www.moto-akcesoria.pl/uniwers...ti-fog,p,41557 |
Raczej go nie przytniesz, bo ma po obrysie warstewkę kleju/silikonu i on uszczelnia całość. A szyba w Uvexie jest wypukła i ciężko szczelnie nakleić pinloka. Przerabiałem. :Sarcastic:
|
uvex ma fabrycznie warstwę antyfog (przynajmniej ja mam) - jakieś żelowe ścierwo - i wydaje mi się że to może utrudnić doklejanie czegokolwiek... Aczkolwiek przydałoby się bo to fabryczne działa takse.
|
Nieco - nieco - pomaga zadarcie brody kasku do góry. No i skierowanie na kask strugi powietrza, czyli z deflektorem jest chała.
|
ja wczoraj rano jeździłem koło Trzebnicy - było z - 3 stopnie i ten antifog firmowy uvexa to jakaś pała - parował potwornie, też coś muszę zakupić, kiedyś 12 lat temu kupowałem antifog do rozprowadzenia po szybie w płynie ale nie wiem jak teraz takie preparaty się sprawdzają - wtedy nawet działało.
|
Ja równiez uważam ze uvex paruje strasznie!
Codziennie jeżdżę w Nolanie z pin-lockiem którego dodatkowo pokryłem po obwodzie paskiem silikonu. Nolan nie paruje. Uvex zmusza do jazdy z szybą na maksa otwartą. Jak uchyle na "pierwszy ząbek" - jakieś 2 cm to najbardziej zaparowane mam akurat w polu widzenia. Na dodatek w Uvekszie enduro nie da się uchylic szybki - tak na 3 mm żeby tylko była szczelina. W Nolanie nie ma z tym problemu i nawet bez pin locka da się - wieje tylko trochę a szybka nie paruje. Trochę w Uveksie pomogło jak przewierciłem otwory w szczęce - 5 sztuk po 6mm, ale i tak jest do dupy. Kolejna sprawa - wczoraj Dandy zapodał mi szprycę piachem po kasku - w efekcie szybka od razu zaczęła się zacinać... a to była pierwsza jazda w terenie.. Sorki - takie rzeczy w niedrogim Nolanie N62 nigdy nie miały miejsca , a zimą robiłem nim enduro... Również czekam na przetestowane, skuteczne rozwiązanie typu pin-lock do Uvexa enduro.. |
Szybę da się uchylić. Wyreguluj sobie mocowanie szyby (srebrnymi wkrętami) - poluzuj i dokręć na zamkniętej całkowicie szybce. Wtedy na pierwszym ząbku jest 3-4 mm luzu właśnie.
|
No to kiszka na maśle Panowie, ponieważ nie widzę powyżej rozwiązania godnego naśladowania. Przyjdzie zacząć zbierać na poważniejszą skorupe jakkolwiek Uvex, jak nie paruje, to nie ma na co narzekać.. A może jednak ktoś jeszcze ma coś genialnego pod pazuchą? Czy są w ogóle kaski enduro/turystyczne, które nie parują, za wyjątkiem Horneta z pinlock'iem
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.