Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Silnik, sprzęgło, skrzynia (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=4)
-   -   wypadanie 5 biegu ? ? ? (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1113)

zibiano 11.07.2008 18:29

wypadanie 5 biegu ? ? ?
 
HEJ
ZDARZYLO SIE KILKA RAZY w odstepie czasowym kilku tygodni

jade na 5-tce i nagle ilnik wyje, lancuch szarpie - szybko sprzeglo, piatka i jade dalejjjjjjjjjj
nie jestem pewien ale moz przytrafia sie to od razu po wbiciu 5-tki, moze za slabo , moze młotkiem trzeba

czy ktos mial taki objaw, oczywiscie poza biegiem "2"
pozdrawiam

Marcin SF 11.07.2008 18:34

2-3 razy mi się tak zdarzyło jak źle wbiłem bieg, nie dotyczy to tylko piątki ale w ogóle biegów

rambo 11.07.2008 19:10

Zibi to już na tym syntetyku 10w50 Liquy Moly..
tez tam mam ale żaaaadko i raczej 2 lub 3 bieg.:Sarcastic:

zibiano 11.07.2008 19:13

tak tak na tym syntetyku !!
a toma do rzeczy cos czy na syntetyku czy innym ? :)

rambo 11.07.2008 19:45

no cena wieksza, wiecej dodatkuff :)

DANDY 11.07.2008 20:48

Cytat:

Napisał zibiano (Post 15247)
HEJ
ZDARZYLO SIE KILKA RAZY w odstepie czasowym kilku tygodni

jade na 5-tce i nagle ilnik wyje, lancuch szarpie - szybko sprzeglo, piatka i jade dalejjjjjjjjjj
nie jestem pewien ale moz przytrafia sie to od razu po wbiciu 5-tki, moze za slabo , moze młotkiem trzeba

czy ktos mial taki objaw, oczywiscie poza biegiem "2"
pozdrawiam

mówiłem Ci to już jak byliśmy u Maćki że może być wyrobine sprzęgło kłowe na piątym biegu , ale narazie bym się tym nie przejmował . Problem będziesz miał jak ci ta piątka co chwila będzie wyskakiwać szczególnie przy przyśpieszaniu , wtedy regeneracja (jak wyda ) tj. tzw ostrzenie kłów lub wymiana dwóch zębatek i wodzika . Dziwne ,że to ci się dzieje na 5 ja zwykle tak zakatowywałem 3 i to na ostrych offach i zmiana biegów bez sprzęgła :p

motormaniak 15.07.2008 15:55

5 bieg dość często siada w w 1 cylindrówkach jeżdzonych po asfalcie (notorycznie w XT), ale nie tylko, również w innych moto i autach sie zdarza. Siadają wspomniane kły , ale też zęby na trybach (wtedy piątka wyje), szczególnie jak ktoś jeździ na niskich obrotach..
Na razie również bym tego nie ruszał- naprawa będzie pracochłonna i na nowych częściach to droga..
ps. chyba że np. sam niechcący redukujesz bieg np protezą............:)

rambo 15.07.2008 17:33

Zibiano, mówiłem że automatem nie można jeździc na zgaszonym silniku :haha2:dzieju i kazmir tez mówili to teraz masz :dizzy:

Nowy011 15.07.2008 23:08

I widzisz śmigałbyś RD04 to nie miałbyś problemów..:Sarcastic:

a zachciało Ci się RD07...............Po kiego diabła sprzedawałeś?

zibiano 16.07.2008 11:42

hehehehe
nie jest to problem :) kilka razy sie zdarzylo i tyle.
narazie : DZIDAAAAAAA i do przodu ! ! !

Dzieju 17.07.2008 00:09

No miejmy nadzieję, ale bywa że jak już coś zaistniało to się będzie powtarzać.
miałeś mówione żebyś silnik odpalił ruszając od Maćki :haha2:, a ty wolałeś się odpychać, to i pewnie ci wpadła piątka jak się mocniej zaparłeś startując z buta pod światłami ;)
A swoją drogą to posiadanie 07 zwłaszcza 07A dostarcza wielu wrażeń , jak nie regulator to pompa teraz biegi.....:dizzy: , ludzie co jest?
Już zaczynam się zastanawiać czym da się polatać długie lata, 03 czy 07?
Ehhh, co tu robić :confused:

Kazmir 17.07.2008 20:48

:oldman: Rd 03 górą !!! chyba nie masz wątpliwości Dzieju ??

zibiano 18.07.2008 10:59

oj chłopy przestancie, jakby kazdy mial wybor kazdy wolalby nowszy itp......
pozdro !!!

Dzieju 18.07.2008 16:22

Wiesz co Zbyszku, gdyby stanęły obok siebie 2 nówki 03 i 07 to wcale nie jest pewne że wybór by padł na 07 ...a nie na 03.
Jedyny istniejący minus 03 to to że nie ma już takich "nówek" jak np 07 z 2002.
I przez to możliwość wyboru jest ograniczona :(

Kazmir 18.07.2008 20:37

Trzeba Zbyszka trochę podłamać.......

Generalnie to w RD 03 nic się nie dzieje wRD 04 padają wałki pod zębatkę zdawczą, a w RD 07 padają wałki, pada V bieg i regulatory napięcia bo w tym modelu księgowy ma swój znaczący udział :haha2::haha2::haha2:

wieczny 18.07.2008 20:43

Nie ma co psuć Zbyszkowi słodyczy nabycia nowego motocykla. Gdybać też ni ma co. Każdy ma swoją, a każda swoja jest swojsza od inszej, przez co bardziejsza od całej reszty.

Dzieju 18.07.2008 21:36

Ależ oczywiście, ma świeży motorek , silnik na dotarciu , chodzi ścisło i cicho..... :Thumbs_Up:
Co do księgowych to ich udział w PSUCIU pojazdów trwale odbił się w końcówce lat 90 a już po 2000-2004 to jest katastrofa, ale cóż jak dyspozycje idą z góry, żeby jak najwięcej zarobić , jak najmniej zainwestować....no i złapać jak najwięcej klientów a potem ich wycyckać na serwisie.....

wieczny 18.07.2008 21:48

Mnie na przykład 6 nie wchodzi i nie robię z tego sensacji.
:D

rambo 19.07.2008 11:29

Cytat:

Napisał wieczny (Post 15975)
Mnie na przykład 6 nie wchodzi i nie robię z tego sensacji.
:D

szóstka Ci wejdzie jak stuknie Ci 100 000km. przed tym przebiegiem jest electroniczna blokada :p

zibiano 22.07.2008 14:33

hwhehhehehehe
dobre dobre
to widać liczniki nie przekrecone bo 6-tki nie ma :)

hubert 22.07.2008 15:27

Zibiano a może masz tak mały przebieg że ta piątka dopiero Ci zaczyna wchodzić :)

zibiano 22.07.2008 16:22

chyba tego sie bede trzymał :)

Kazmir 22.07.2008 22:24

Szykuj części - w zimę nie mam co robić :haha2:

rambo 23.07.2008 00:06

po co komu szóstka jak afri na 4rce idzie 180kmh :oldman:

na piątce tez, ale mniej sie trzęsie :)

wieczny 23.07.2008 00:51

Jak to...? Czyli 5 to jest nadbieg? Coś jak 6tka w GS500?

rambo 23.07.2008 02:09

Cytat:

Napisał wieczny (Post 16472)
Jak to...? Czyli 5 to jest nadbieg? Coś jak 6tka w GS500?

nie raczej 5 w gs500 to juz nadbieg ;) a szóstka jest podbieg by moto zwalniało pod wiatr i paliło 10Lna100km :p

Dzieju 23.07.2008 22:36

Pozwolę sobie zwrócić uwagę na pewne prawa fizyki.....a wszystko odn. , mocy , przełożeń , oporów , zużycia paliwa w stosunku do poprzednich wartości czy wreszcie ekonomiki ...stanie się jasne
nie chcę się powtarzać ale naprawdę w AT napęd do silnika jest optymalnie dostosowany.
na 6-kę czy mniejsze tylne zębatki zabraknie mocy co skutkuje większym spalaniem

rambo 23.07.2008 23:48

Ryba założył 44 (jeden mniej) a ja zakładam 46 bo jakis czas temu jakis ktm wyprzedził ze swiateł co go nie zauwazyłem :vis::cold::confused::(:mad:

zróbmy gdzies jakies testy afri na 400 metrów. kazdy ma juz inne przełożenie wydech i jakies pierdoły :Thumbs_Up:

Dzieju 27.07.2008 12:08

no ale pozostaje różnica w obsłudze, każdy może inaczej ruszać ....
ale zakładając że każdy będzie chciał być pierwszy to może być ciekawe porównanie...

hubert 27.07.2008 15:04

Ja tam się boję takich testów bo okaże się że moja Afri jest do dupy a po co mi to :D

randal 76 27.07.2008 18:32

Cytat:

Napisał hubert (Post 17059)
Ja tam się boję takich testów bo okaże się że moja Afri jest do dupy a po co mi to :D

nie ma takiej opcji AT do dupy :umowa:

rambo 27.07.2008 22:55

właśnie :p

Dzieju 28.07.2008 00:08

Po prostu jeśli któraś będzie wolniejsza to jest proste wytłumaczenie " a bo widocznie mojej Królowej dzisiaj nie chciało się ścigać":haha2:
i tyle, każda jest dobra, chodzi tylko o wykazanie z grubsza różnic między seryjnymi zębatkami a tymi co maja inną ilość zębów...

hubert 28.07.2008 08:43

Eee ja mam jeszcze prostsze wytłumaczenie w razie czego :) Ja ważę w sumie tyle co średniej postury kierowca + plecaczek :lol8:

rambo 28.07.2008 09:50

tym bardziej bym założył 46 ;) ja waże tylko tyle co Ola + plecaczek ;):p


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.