![]() |
problem ze wskazaniami szybkościomierza VS obrtomierza
Dobry, nie wiem czy to jakiś bonus od Hondy czy jak to nazwac, ale o ile dobrze pamietam 100kmh osiąga przy jakiś ~4700 RPM. zdjęcie z wczoraj, pokazuje że nie wiem skąd ale u mnie sie zrobiło 500RPM mniej.
Ktoś wie o co kaman..? :confused: może tak ma byc jak sie licznik przekręci.? ;) http://farm4.static.flickr.com/3211/...9ac11f52_o.jpg |
U mnie przy 120km jest równo 5000 obr to przy 100km coś koło 4000 będzie
|
ej jak masz przy 120... 5 tys ..to raczej nie wyjdzie ci przy 100 ....4 tys, tylko ok 4500
|
Cytat:
Liczyłeś zęby? Sprawdziłeś rozmiary opon? Może to ma jakiś wpływ... |
bylo ok. 100 4700. 120 5500. opona ta sama od wakacji 2007 zębatki też Kazmir chyba predzej ma cos namotane
|
hej hej u mnie też jak dzwon 120 kmh 5000rpm, chodz nijak sie to ma do wskazań gps, ale same zegary tak pokazują -na zalecanych rozmiarach opon.
|
W tej materii przełożenia są ważne i rozmiar opony a ściślej obwód opony
Nie rozbierałem obrotomierza jeśli ma do kalibracji wstawioną pr-kę (taki rodzaj potencjometru) mogła się utlenić lub na którymś elemencie powstał spadek lub wzrost rezystancji to mógł się przeskalować o te 500 obr.potraktuj jakimś psiukaczem połączenia wtyczka - gniazdo przy zestawie wskaźników. |
Ja mam w 04 z T63 130/80 4500 przy 100km/h. Nie wiem ile jest przy 120 bo tyle nie jeżdżę :).
PS: Dżą, czodowniku, coś wysoka temperatura jak na 100km/h... ;) |
Cytat:
Kazmir masz nosa brachu, cos sie tam porobiło. starośc nie radosc. nawet odciecie pokazuje mi 500 rpm nizej niz przed usterką. Odcinało mi przy 8500 a teraz przy 8000 rpm. zajmę sie tym. dzięki za wskazówki :Thumbs_Up: :) |
A mi odcina przy 9000. Może ja też coś mam nieteges...?
|
rd04 ma niby 5 koni mniej niz rd07 wiec jakos by sie rozpedzac do 185kmh musi czymś nadrabiac :p;)
|
Nie 5, a 2 w porywach do 3 :hello:. No chyba do Twojej na przelocie turbohiper :)
Ale mam czas to se znów przejrzę konektorki. Z drugiej strony nie wiem po co, wszystkie przy zegarach czyściłem 2 miechy temu. Ja zauważyłem za to, że jak się dokręci na luzie do odcinki, to obroty zaczynają wariować i latają w okolicach 6000. To zapewne efekt tego, że silnik dokręca się do 9000 szybciej niż wskazówka obrotomierza, a potem odcinany zapłon powoduje to dzikie falowanie wskazówki. Poza tym Zibiano po przesadce na RD07 powiedział, że 04 ma mocniejszy dół, a 07 trzeba wyżej kręcić. Zatem obrotomierz nie wskazuje, a oscyluje...? |
Cytat:
Wietszny, moge Ci oddac ten hiperturbo przelot. bedziem mieli po równo w takim razie. Generalnie sprawe uważam za zamnkietą. Kazmir i Dzieju doszli że to mechanicze uszkodzenie wyskalowania prędkościomierza (zajebałem pare dni temu w kraweżnik na wysokiej dwójce (80kmh) dzis dałem do końca na trójce i przy 8500 (jednak ;)) zobaczyłem 180kmh :dizzy: wiec wszytsko jasne. :umowa: |
Kurde a ja mam 6000 obr/minete przy 120. Ktoś wsadził zębatke chyba z Ogara....:haha2:
|
Sprawdziłem 100km/h 4200 obr/min.
|
Tak czy inaczej licznik afrykanski zawyza predkosc srednio o 7km/h. sprawdzone wielokrotnie:)
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.