![]()  | 
	
		
 XL 700 TransAlp 
		
		
		Elo Czarnuchy :D  
	Stary już jestem :mur: Jednogarkowiec już mi zaczyna przeszkadzać ;) złe wibracje przenoszone na jądra,drżenie rąk itp. :haha2: Fałka hądy mi odpowiada. Teraz rozpuszczony jestem wtryskiem i raczej już chyba nie chcem gażnikowca. Także tego.. Jak w temacie Szukam opinii na temat Trampka 700 i chętnie popróbowałbym go osobiście. Jeśli jest Ktoś chętny na zamianę na parę godzin/dzień/ weekend z szeroko pojętych okolic Wrocławia to ja chętnie podstawię XT660Z. Acha, dwa TA 600 miałem ,ten sam rocznik '96,to samo malowanie. Żona mówi : Kup dużego skutera. Ja odpowiadam,że jeszcze nogę przez siedzenie przerzucę :)  | 
		
 Jezdzic nie jezdzilem ale serwisowalem. Zrobione wciaz ladnie, po hondowsku. Troche sredniowiecze bo zawias i hebel ubogi. Na papierze dosc ciezki. Silnik jak w NTV700 ktorych robilem duzo bardzo oszczedny. Sadze, ze ladna szanowana sztuka bedzie wieczna. Bardzo upierdliwa regulacja zaworow na przednim cylku. no i na plus ceny - te motocykle szybko stanialy - rynek ich nie polubil. 
	p.s. sprawdz ergonomie bo seria NTV zawsze dla mnie miala z tym problem. p.p.s. w 1987 TA600 VH-06 wazyl 178kg, TA700 juz 214kg - tyle co RD04... masy na sucho  | 
		
 No właśnie ta  ergonomia mnie nie podpasowała w  600 tce, 
	kombinowałem z podwyższeniami kiery a nawet zmieniłem w jednym i nic to nie dało  | 
		
 Zbieraj na Tigera800 XC z pierwszych lat produkcji koniecznie bez ABS bo byl wadliwy. Po prostu raz sie przejedz :D 
	 | 
		
 Kumpel miał 800xc i nie chciałbym tego za darmo - młynek do kawy z kołami. Wiem - jedzie ale dźwięk silnika jest dla mnie NIE do przyjęcia. 
	Jak wiertarka - kompletnie bez charakteru i mięsa.  | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 audiofile :D wybor enduro po dzwieku silnika - OK :D 
	 | 
		
 Cytat: 
	
 Rav, wiem że Szynszyl zaraz tu będzie mnie banował :D ale przejedź się V-Stromem. Najlepiej tym z lat 2004-2011. To bezpośredni taki konkurent dla Trampka 700 i o ile interesuje Cię głównie asfalt i nie masz ochoty wozić dętek to może być spoko wybór. O trwałość się nie martw, to bardzo sprawdzony silnik - może nie tak nieśmiertelny jak Trampkowy ale nie ma tematu wałka zdawczego :o Przyjemniejszy silnik niż w Hondzie, 6 biegów, zawieszenie podobne, prowadzenie lepsze - tj bardzo dobre. Kąt ugięcia kolan który nurtuje wielu w bardzo prosty sposób można poprawić do pełnyj wygody. Kanapa nisko więc nogę łatwo przerzucić! Też to już doceniam :D  | 
		
 Ja tam do DL nic nie mam chociaz uwazam DL1000 za bardziej udany niz DL650. porownanie XC800 i DL650 raczej sensu nie ma bo to jednak motocykle z innego segmemtu. Ktos ma sile na 21' i dzide to XC, ktos chce plynac na kanapie ku zachodzacemu sloncu - to DL. inna przegrodka :) 
	w katalogu Triumpha role DL pelni TigerXR800, ktory ma delikatniejszy zawias i 19' z przodu. No i kola ALU.  | 
		
 Cytat: 
	
 Jakby co u mnie możesz pojeździć Hondą Forza 350 :at:  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:04. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.