![]()  | 
	
		
 GUMY ZABIERAKA ZĘBATKI - serki (dot. CRF i XRV) 
		
		
		Wymienialiście już "serki" w swoich Afrykach, przy jakim przebiegu wyrobił się na nich luz? 
	Kupowaliście ori u Hondy, czy np. firmy TourMax, które są na allegro? Ja mam 40tyś i już chyba pora na nie...  | 
		
 Gdzieś na forum wyczytałem, że te gumy w crf 1000 i xrv 750 są takie same. Czy ktoś mógłby to potwierdzić? Nie mam w tej chwili dostępu do kompa, żeby samemu poszukać.:) 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 wymieniłem w okolicy 90.000km na tourmax, miały niewielki luz ale bardziej mnie irytowały urwane gumki łączące i każdorazowe kompletowanie tego gdy się rozsypie. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 2 Załącznik(ów) 
		
		Cytat: 
	
 takie same sa w Varadero 1000 i VTR 1000 FS do XRV Tourmax wychodzi drozej niz oryginal - 274pln do 225pln - ceny Larsson kontra Enduro7 nr OEM dla CRF to komplet dla XRV kupuje sie na sztuki  | 
		
 Nie wiem jak w Afrykach ale np w DL1000 z nalotem 60 tysi zmiana gum zabieraka zdziałała bardzo dużo. W DL650 po 50 tys wymienilem i też była różnica. 
	Tylko DL1000 to totalnie inny silnik niż w AT. W Trampku przy 100kkm nie było potrzeby zmiany. Myślę że powyżej 60 tys na szafie można się zainteresowac jak kasa jest a moto ma zostać dłużej.  | 
		
 Jakie są objawy oprócz wyczuwalnego (?) luzu przy zmianie obciażeń? 
	 | 
		
 Szarpanie na niższych obrotach, drgania, zwiększę wibracje. Przynajmniej w DLach. W trampkach i afrach zawsze dla mnie piec i napęd chodziły tak aksamitnie że nie zwróciłem przez lata uwagi na to. 
	Dl1000 był w tym temacie wyjątkowo wrażliwy bo silnik umiarkowanie kulturalny tam na niższych obrotach.  | 
		
 nie zwalajcie na szarpanie które może mieć inne przyczyny do diagnozy wystarczą rękawice i próba obrócenia kołem łańcuchowym 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:19. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.