![]()  | 
	
		
 DCT i dziwny dźwięk 
		
		
		Witam. Nie tak chciałem rozpocząć mój pierwszy wątek, ale do rzeczy. Od kilku dni docieram Afrykę DCT 19r. Pierwsze kilometry, pierwszy postój....patrzę i nie wierzę. Po 150km silnik zachlapany olejem. Usterka zlokalizowana. Ktoś zapomniał podłączyć wąż wychodzący z pokrywy zawór do airboxa. Zaczyna się nieźle, ale spoko...ludzka rzecz zapomnieć. Kolejne kilometry i niby wszystko dobrze, ale po wyłączeniu silnika słyszę z prawej strony buczenie. Czy ktoś z was miał podobny przypadek? 
	 | 
		
 Witaj. Zdublowałeś wątek więc jeden Ci usunąłem. Powodzenia;) 
	 | 
		
 Dzięki. Sorry trochę się tu jeszcze motam. Chcę załączyć krótki film do wglądu, ale jest peoblem z pobraniem. 
	 | 
		
 Czy "buczenie" ustaje po wylaczeniu stacyjki ? Rocznik 2019 ma juz RBW, wiec prawdopodobnie slyszysz pompe. Jednostajny nie za glosny dzwiek. Tez tak mam, DCT z Twojego rocznika :)  
	Ale wstaw nagranie dla pewnosci.  | 
		
 Ten dźwięk jest tylko po wyłączeniu silnika starterem. Jak wyłączę stacyjką to jest cisza. 
	 | 
		
 No to dawaj nagranie, posluchamy zeby sie upewnic. Na razie, wrozac z fusow - to pompa, tak ma byc. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
 Czerwonym guzikiem odcinasz zasilenie cewki zapłonowej reszta podzespołów działa łącznie ze światłami.  | 
		
 Dokładnie tak. Czerwony jest awaryjnym wyłączeniem zapłonu na wypadek zagrożenia. W normalnych warunkach powinien być zawsze włączony a silnik włączasz/wyłączasz stacyjką. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
 Ciekawa teoria, znaczy zobaczę sarnę przebiegająca drogę i myk wyłączam kill switchem bo zagrożenie. Całe życie wyłączam czerwonym i jakoś nigdy problemów nie było . Ciekawe ja ta teorie dopasujesz do systemu bezkluczykowego, gdyby Honda się zdecydowała  | 
		
 Tez jestem za wersja kluczykowa 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:44. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.