![]() |
Husqvarna 701 - podwyższenie kierownicy.
Pojeździłem chwilę huską i mam mieszane uczucia w kwestii czy potrzebuję podwyższenie kierownicy. Pozycja jest zbliżona do tej z małych enduraków/crossów, czyli jajka na "baku", kierownica blisko, a na stojąco nogi ugięte i tułów pochylony. Fajne to do agresywnej terenowej jazdy, jednak przy dłuższych podróżach może męczyć.
Czy w swoich 701 macie podwyższenie kierownicy, a jeśli tak to jakie (firma/producent/źródło pozyskania) i jak wysokie? |
Odpowiedzi mogą być różne, bo nie wszyscy mają taki sam wzrost, długość rąk czy nóg To Tobie ma być dobrze. Waga soft enduro - kupiłeś z myślą o dalszych wyjazdach też
czyli dostosować motocykl trochę inaczej niż lekki liść którym też jeździsz U mnie w 650 jest podwyższenie kierownicy wraz z odsunieciem - Zeta Wzrost 182 raczej długie nogi i ręce W turystyce softenduro nie siedzimy jak w liściu lecz bardziej luźno by nie było problemem Spędzić cały dzień na. Motocyklu w pozycji siedzącej czy dłuższy czas stojąc |
Jak chcesz to mam jakieś z ktma podwyższenie to wyśle Ci i sprawdzisz sobie
|
Cytat:
Ja pytam jakie podwyższenia są na rynku. Między czym, a czym mogę ewentualnie wybierać. Cytat:
|
Lepszego patentu raczej nie ma:
|
Redrobo, mam ten patent. W 701 on nie zadziała. On podnosi kierownicę o 50-55mm w zależności od wersji. W 701 to dla mnie zdecydowanie za dużo. Waham się, o ile w ogóle będe podwyższał, między 15 a 25mm.
|
Wiec wystarczy Ci zwykly dystans na fatbar i dluzsze sruby.
|
Cytat:
Albo inne rozwiązanie, np. wyższe wieżyczki? Albo podkładki dystansujące pod wieżyczki (np. Nomad-Adv ma takie: https://www.nomad-adv.com/store/p231...ar_risers.html). Może problem z dupy, bo pewnie każde rozwiązanie będzie działało zapewne tak samo. |
Też zastanawiam się nad podniesieniem kierownicy w H701. Moje przemyślenia są takie:
- kierownica jest bardzo nisko, niżej niż na 1200GS czy CRF250L, - na stojąco jest mi niewygodnie, pozycja jest pokurczona, - przez to zauważyłem, że najczęściej wybieram jazdę na siedząco, wstaje rzadko kiedy, Chcę podnieść kierownicę o 25mm. Trzeba jednak pamiętać że w Husce jest ona zamontowana na gumowych tulejach, wyższe podniesienia tworzą sporą dźwignię i trzeba ten element zastąpić odpowiednikiem wykonanym z metalu. W KTM jest to https://ktmsklep.pl/79001940144-hand...nt-bushing-kit ale jeszcze nie wiem czy spasuje. Co do samych riserów to za ich wykonanie wziął się ostatnio Ron Bullet (MadMechs - można znaleźć na fb). Takie zamierzam kupić. |
Nie rozumiem tych problemow:) W 640adv kiera tez jest na gumowej wibroizolacji. Mam podniesione teraz z 7 cm i nie jest to dzwignia stanowiaca problem. Przy podwyzszaniu jedyny problem to dlugosc linek osprzetu. Pamietajcie tez, ze pozycje mozna zmienic wysokoscia podnozkow lub siedzenia bo jesli nogi sa podkurczone to manipulacja kierownica za duzo nie zmieni.
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.