![]()  | 
	
		
 Tiger 1200 vs NAT AS 
		
		
		Witam po raz pierwszy :) 
	Stanąłem przed „poważnym” życiowym wyborem. Od kilku dni myśle i nie mogę się zdecydować. Otóż mam do wyboru Tigera 1200 i NAT w wersji AS. Do tej pory jeździłem na nakedach, ale zacząłem marzyć o dalszych wyprawach. Na początek Alpy. Glównie szosa, ale ciągnę mnie tez na offroad. Poza tym moto ma być do dojazdu do pracy i latania wokół komina. Moj wybór padł na te dwa sprzęty i obecnie utknąłem w miejscu . Tygrys ma wszelkie bajery jakie mogę tylko chcieć, kardan, dużo mocy i wygodę. Z minusów, to duża masa, kiepski klang i tendencja do gotowania kierownika swoim potężnym piecem . Afryka jaka jest każdy widzi na tym forum ;) Mnie osobiście kusi DCT , zawieszenie offroadowe , klang, wygląd . Odstrasza trochę łańcuch , dętkowe koła i (trochę ) brak tempomatu. Proszę pomóżcie w wyborze :) Pozdrawiam  | 
		
 Jak chcesz w off'a to dętkowe koła są zaletą, a nie wadą. 
	PS Na tym forum otrzymasz porady, że NAT lepsza do Twoich celów. Idź na tigerforum.pl a otrzymane porady będą zgoła inne. Prawda jest taka, że ciężko spotkać człowieka, który jeździł oboma tymi motocyklami i może je bezpośrednio porównać. Jeździł, znaczy użytkował na dystansie większym niż 25 tys. km, w różnych warunkach terenowych i pogodowych.  | 
		
 Hmmm... 
	Też miałem taki sam problem. Wybrałem Tigera...  | 
		
 Chciałbym mieć taki problem z wyborem:) 
	Ja bym brał NAT AS , a jeszcze lepiej podstawową NAT z zawieszeniem AS:) Pozdrawiam  | 
		
 Może cena pomoże? 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Nie jeździłem ale tiger ma o wiele wyżej środek ciężkości. Jeśli idzie o cokolwiek poza ancfaltem to słabo. 
	Tiger to jest klocek. NAT zdecydowanie jest lżejsza. Po latach olalem system i nahooy 1200 by podróżować....., M  | 
		
 Bierz oba :) 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:42. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.