![]() |
Lekko buja tył w zakręcie
Jadąc w pojedynkę bez bagaży, w długich zakrętach czuje jak tył zaczyna lekko pracować góra dół, lub miał lekkie uślizgi na zewnątrz zakrętu.
Może to być problem zbyt miękkiego, lub twardego amorka z tyłu? Ostatnio zmieniałem olej w lagach. W teraz zmieniłem teoretycznie na rzadszy, ale i tak jest gęstszy niż fabryka leje. W zeszłym sezonie też taki miałem i byłem zadowolony (12 fabrycznie 10 - bo to TA). |
ale skoro Ci tył pracuje to co ma przód do tego ...
Amor pracuje tłumiąc nierówności, a to co opisujesz to raczej brak tłumienia albo wybite łożyska tylniego koła ... Nie jestem pewnien czy to akurat to będzie, ale może naprowadzi Cię jakoś na dojście do meritum. |
może być łożysko, miałem taki właśnie objaw, za twardy/miękki amor raczej nie ma tu nic do rzeczy
|
To jak mogę sprawdzić łożysko? Na podnośnik, zakręcić kółkiem i na co zwrócić uwagę?
|
Koło wyjmij, i pokręć bieznię palcem. Jakikolwiek opór, luz, nieciągłość, chrobotanie = Wymiana
|
Cytat:
Jeśli jest zdecydowany brak ciśnienia w kole - też ma :) |
Ciśnienie odpada ;( - zawsze sprawdzam
|
Zużyta opona może być. Amor chyyyyba raczej nie
|
zrzygany amor na 105 % :) czyli nie ma tłumienia albo łożyska wahacza maja luzy i opory
|
Ja bym tu Pałeł-owi dał 110% racji:)
pozdr. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.