![]()  | 
	
		
 RD 03 - RD04 i co dalej? 
		
		
		No i stało się. 
	U wielu w garażu pojawia się pomarańcza, a u mnie RD 04. "Czwórka" z przebiegiem 51 tys km, stała nie jeżdżona dwa lata co widać, śniedź i drobne ogniska rdzy, ogólnie nic strasznego. Jest pięknie zachowanym oryginałem. Silnik pięknie pracuje "cyka" ciągnie wspaniale. Mechanicznie jest wspaniała można od razu jechać w daleką podróż. Ale po co zakładam ten temat? Otóż wcale nie zamierzam trzymać dwóch Afryk w garażu i jeździć na zmianę. Za to na bazie dwóch modeli chciałbym przez zimę zrobić jedną. Raczej bazą była by trójka. Ciekaw jestem Waszego zdania, co byście zrobili na moim miejscu? https://www.youtube.com/watch?v=9na9...ature=youtu.be  | 
		
 Jeździć 04, 03 doprowadzić do oryginału jako lokata kapitału :D 
	 | 
		
 Jeździć czwórką. Trójkę doprowadzić do oryginału i sprzedać. Zakupić kata i sprzedać 04. I na kasie jesteś do przodu :) A emocje bezcenne ;) 
	 | 
		
 A którym Ci się lepiej jeździ?? 
	 | 
		
 Trójkę schowaj na strych, za 10 lat będzie warta tyle co kilkuletni 990 lc8. 
	 | 
		
 Marek - zazdroszczę takich dylematów :D 
	Ale obiektywnie się nie wypowiem bo sentymentalnie rd03 rozkłada mnie na łopatki  | 
		
 Decyzja podjęta nic nie kundle. Rejestruję RD 04 bo jest dziewicza kilka pielęgnacyjnych zabiegów i wygląda jak z fabryki. Trójkę doprowadzam na tip-top i dopóki życie nie zmusi trzymam. A w krzaki XR-a. Kurcze ja to mam problemy 
	 | 
		
 Czyli jest Pan zadowolony. 
	A moja wiocha? Jakie lebki bez kaskow na krossach przed autem przelecialy?  | 
		
 Łoj, czwóreczka w malowaniu HRC... piękna! Dopieść, zadbaj, jeźdź, szanuj. A trójeczkę odpicuj wyciągaj na niedzielne przejażdżki i koniecznie daj jej żółte tablice oldtimera. I traktuj jak klasyka...:Thumbs_Up: 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:00. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.