Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.02.2010, 19:27   #11
MOTOMYSZA
 
MOTOMYSZA's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
MOTOMYSZA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 38 min 4 s
Domyślnie

Czyli że będzie działać, czy nie? Tylko odpowiednio będę musiał podregulować częstotliwość załączania (mrugania), tak? Ale samo urządzenie OK ?
Bo interesuje mnie czy będzie potrzeba wlutowania jeszcze tych oporników (10-20 Ohm), o których była mowa wyżej, czy też właśnie poprzez tę możliwość regulacji już nic nie będzie potrzeba dokładać.
Kto się tam zna, niech napisze coś w temacie.
MOTOMYSZA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kierunkowskazy z opóźnieniem Kotrrin Układ elektryczny i zapłonowy 24 27.11.2012 14:22
Kierunkowskazy Tymon Układ elektryczny i zapłonowy 4 25.11.2011 23:13
kierunkowskazy... Gawrys Wszystko dla Afryki 5 13.07.2011 15:02
kierunkowskazy problem Maniek Układ elektryczny i zapłonowy 9 12.11.2008 15:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.