Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Dom / garaż / inne sprawy z życia forumowicza > Motocykl Forumowicza

Motocykl Forumowicza Tu możesz opisać swój motocykl, pochwalić się ewolucją lub zakupem.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.10.2009, 10:22   #34
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,037
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 15 godz 8 min 32 s
Domyślnie

Ja tam takich ładnych fotek nie mam a poza tym część z Was moto już nie raz widziało "in live" więc wie, że nic dobrego a tym bardziej ładnego z motania sprzeta nie wyszło. Ale żeby nie było, że żyła jestem to pokazuje:




kawałek kokpitu:


To z czego jestem najbardziej dumny czyli indywidualne malowanie "by Kijanek":


Motorek nie jest skończony ale tegoroczne intensywne testy przeszedł dzielnie, jedyną awarią było "zgilotynowanie" ogranicznika skrętu, który jest wkręcany w półkę i niestety nie wydolił - awaria już usunieta, śruba ogranicznika wymieniona na twardszą. Dodatkowo stwierdziłem, iż zawieszenie przednie z XR650R w przypadku przekładki do Afri wymaga dodatkowego usztywnienia w postaci trzeciej półki bezpośrednio nad kołem ewentualnie użycia szerokich, kutych półek /sztyca w Afri jest nieco krótsza od tej w XR a dodatkowo moto nieco cięższe przez co odległość jaka powstaje od dolnej półki do ośki generuje "pląsawice" - zawias przy dwóch półkach jest nieco zbyt wiotki/. Na tyle siedzi WP adoptowany z KTM-a w wersji z twardą, progresyna sprężyną - sprawdza się w przypadku mojej masy idealnie ale jak ktoś waży poniożej 100 kg. i ma mniej jak 180 cm. to ziemi nie sięga nawet koniuszkami palców jednej nogi . Oczywiście cały system tylnego pro-linku wymagał pewnych modyfikacji ale nie odbiło się to w jakikolwiek sposób na wytrzymałości czy też prowadzeniu motocykla /moim zdaniem korekta geometrii wyszła na korzyść, moto jest "krótsze" więc jakby bardziej poręczne i zwrotne, jedynie wysokość może sprawiać początkowo trudności. Rama jest niemal oryginałem RD03, wymagała jedynie niewielkiej korekty w miejscu mocowania górnego tylnego amora oraz pozbyłem się "ramy szczatkowej" czyli wszystkie tego na czym w normalnym moto siedzi pasażer. Felgi DiD z tym jednak, że tylna ma 18" i oponę 130/90 zaś tylna zębatka ma 52 "frezy". O kierownicy, hamulcach, owiewkach, wydechu i całej reszcie pisał nie będę. Co do kosztów budowy bliżej nieznane, pewnie kole 10.000-15.000 zł. + baza czyli w moim przypadku 20-letnia RD03 ale z oryginalnym w 100% przebiegiem niewiele ponad 30 tysięcy kilometrów.
Uprzedzając wszystkie pytania: NIE-NIE ŻAŁUJĘ i NIE CHCĘ BMW ani KTM-a /no może za jakiś czas pomarańczową alternatywę w wersji 690Rrrrrrrrr ale jak czas pokaże co to jest warte/
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Topkejs wyprawowy combeck Izi Inne tematy 10 09.07.2008 10:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.