Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.03.2008, 23:58   #2
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 632
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 dni 11 godz 29 min 6 s
Domyślnie

Masz racje z obliczeniami ale lepiej jest dac 1 rezystor na strone
jakies 4.7oma 50W , mniej sie grzeje.
Moim zdaniem i tak lepiej jest kupic lub zrobic przerywacz elektroniczny, a to dlatego ze marnujemy energie elektryczna na rezystorze zamieniajac ja w ciepelko .
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kierunkowskazy z opóźnieniem Kotrrin Układ elektryczny i zapłonowy 24 27.11.2012 14:22
Kierunkowskazy Tymon Układ elektryczny i zapłonowy 4 25.11.2011 23:13
kierunkowskazy... Gawrys Wszystko dla Afryki 5 13.07.2011 15:02
kierunkowskazy problem Maniek Układ elektryczny i zapłonowy 9 12.11.2008 15:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.