Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ chlodzenia

Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.04.2012, 21:47   #23
piono
 
piono's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Chojnów, DLE
Posty: 155
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
piono jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 22 godz 25 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Na zimne jazdy ten 88 może nawet lepiej się sprawować , tylko w upałach lub cięższej jeździe może ciut za wysoko utrzymywać średnia temp.
Czy testowałeś już taki termostat w lecie?

Tak testowałem w zeszłym roku w Słowenii - klika dni w lipcu bez deszczu i w upale się zdarzyło
Jazda szosowa/autostradowa wskazówka była na 1/3. Cięższa jazda to tak do ca. max 1/2 - nie mam na myśli terenu, tylko wjazdy na przełęcze.
Na światłach - na skrzyżowaniach, w upale faktycznie trochę szybciej osiąga wyższą temperaturę i po kilku minutach włącza się się wentylator tak przy ca. 2/3 skali.

Jednak nie ma drastycznych różnic w stosunku do starego termostatu.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 03.04.2012 o 07:39
piono jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana przewodów WN wieczny Układ elektryczny i zapłonowy 26 16.06.2016 23:08
Wymiana wydechu teddy-boy Uklad paliwowy i wydechowy 7 15.05.2014 09:53
Czy takie wskazanie termostatu są normalne? unicron Układ chlodzenia 34 10.09.2011 20:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.