Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27.04.2023, 20:33   #690
kriso


Zarejestrowany: Dec 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 13
Motocykl: nie mam AT jeszcze
kriso jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 15 godz 4 min 8 s
Domyślnie

Takie info z UOKiKu, może kogoś zainteresować:
BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w motocyklach marki BMW, modele: R 1250 GS (K50, 0J90 / 0J91 / 0J93 / 0J94 / 0M00 / 0M01 / 0M03 / 0M04), R 1250 GS ADVENTURE (K51, 0J50 / 0J51 / 0J53 / 0J54 / 0M10 / 0M11 / 0M13 / 0M14), R 1250 RT (K52, 0J61 / 0J63 / 0L01 / 0L03) – wyprodukowanych w Niemczech, manewry z wysokimi różnicami prędkości obrotowej pomiędzy silnikiem a napędem końcowym (gwałtowne hamowanie tylnego koła przy wysokiej prędkości obrotowej silnika, np. przy kontakcie koła z podłożem po skoku) mogą prowadzić do przeciążenia wałka wejściowego przekładni. W wyniku tego może dojść do złamania wału, co zwiększa ryzyko wypadku.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 4 185 pojazdów.
kriso jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem