Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27.07.2022, 10:53   #10
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,763
Motocykl: DL1000A
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 13 godz 17 min 26 s
Domyślnie

Ja nie miałem 1150, ale jeździłem trochę na takim od MotoMirka z przodem z 990ADV. Wtedy miałem VStroma 1000 i mnie beemka zdecydowanie nie zachwyciła. Ale wtedy byłem też daleko jeszcze od chęci spróbowania bawarii.

Plusy 1200 względem 1150? Proszę:

1. Niższa masa, i na papierze i odczuwalna. To było dla mnie kluczowe, dlatego też nie chciałem wogóle GSA.
2. Ma ładniejsze zegary
3. Ładniej wygląda jako całość. Nadal jednak nie znaczy to że jest to ładny motocykl



Poważniej, 1150 kojarzy mi się z takim siermiężnym ursusem. 1200 to nadal traktor ale taki z klimą, radiem itp.

Brzeszczot, sorki ale nie opowiadaj cudów że 990 to spokojny turystyk. Dać się pewnie da ale na siłę. Miałem okazję się przejechać parę razy kiedyś i ze spokojem ma tyle wspólnego co GS ADV ze szczupłą modelką A patrząc na to gdzie po tej czarnogórze po kamorach Małżonkę obwoziłeś i jak rozumiem nie złożyła papierów o rozwód - to Ty masz pasażerkę wyjątkową

Aaa... trampek 600 palił mi 5-5,5. 650-tka paliła 5 do nawet 7.. GS1200 pali w podobnej jeździe 5,4-6. Jest OK, bo to jednak dwa duże słoiki na ogórki po bokach.

Ostatnio edytowane przez zimny : 27.07.2022 o 13:10
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem