Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16.04.2022, 21:06   #6
nabrU
Stary nick: Radarman
 
nabrU's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 2,983
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
nabrU jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 5 dni 5 godz 7 min 37 s
Domyślnie

Kilka dni jazdy po PL i mam kilka spostrzeżeń (w większości nie związanych z EV):

- po pierwsze: ładowarka Juice Booster 2 od Consiego ratuje mi doopę, bo w drugim co do wielkości mieście woj. świętokrzyskiego ni ma ani jednej ładowarki. Nie dziwię się więc pesymizmowi Forumowiczów w stosunku do EV i czuję się trochę jak dziwak z innej planety

- po drugie: wyłączyłem przewidywanie prędkości w ID.3 bo polski "teren zabudowany" rozwala system, a dokładniej jazdę na aktywnym tempomacie, gdy samochód hamuje z 90 do 50 lub przyspiesza z 50 do 90 aby zaraz znowu hamować. I tak w koło Wojtek. Oczywiście ACC działa poprawnie, to tylko ilość "terenów zabudowanych" powoduje że idzie zwymiotować

- po trzecie: najmniejsza bezpieczna odległość tempomatu ACC od poprzedzającego pojazdu powoduje, że zachęca ona w PL innego kierowcę do wjechania miedzy dwa samochody, co oczywiście znowu powoduje że ID.3 hamuje. Chyba Niemcy nie testowali tego samochodu w PL
nabrU jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem