Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05.11.2021, 21:02   #10
pattryk
 
pattryk's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: RZE
Posty: 711
Motocykl: kiedyś było
pattryk jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał melon1968 Zobacz post
Jak byś naprawiał silniki to byś wiedział że silnik doładowany to nie jest taki sam jak wolnossący. Dla laika możę z wyglądu. A co do lifa to brak chłodzenia jest jego piętą achillesową .
ps. Nie wiedziałem że focus jest taki drogi w eksploatacji{5-7kpln rocznie}
70 000km/rok, wymiana oleju i filtrów co 15 000km + przegląd i dodatki typu klocki, jakieś końcówki drążków = 1000zł.
To jest podstawa, po 250 000km dwumasa. I to był naprawdę bezawaryjny samochód.

i3 ma 58 000km,
w grudniu będzie rok, wyjdzie ~38 000km, średnie zużycie energii 15,8kWh/100km, serwis:
żarówka H7 - 18zł
serwis Rex - 600zł
przegląd rejestracyjny - 100zł
sznurek od półki bagażnika - 100zł
hamulców się prawie nie używa - rekuperacja hamuje, jeździ się na jeden pedał.

do zrobienia mam update systemu - 630zł w autoryzowanym serwisie lub 300zł u normalnego. Update dodaje szybkie ładowanie i jakieś tam optymalizacje.
pattryk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem