Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.11.2020, 19:57   #8
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,353
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 13 godz 23 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał jtd Zobacz post
Bo trzeba miec swiadomosc, do czego jest CRF250L. Nikt nie chce chyba zmiana zebatki udawac ze ma exc. Za to kontrola zaworow co 24k , olej 12k teoretycznie. 15 mimut serwisu co zezon.
Nie polemizuje, więcej powiem popieram bezobsługowość. I boli mnie że nie ma nikt w ofercie nowego motorka z takimi resursami i, a co tam, powiem, takimi nawet i "osiągami" ale o 30-40 kg lżejszego i na dobrym zawiasie. I niech by kosztował nawet 30 koła. To byłby hicior. Zamienił bym moje dwa pierdopędy z miejsca na jeden.
Złośliwie dodam, że wolę zmitrężyć nawet i 3 godziny więcej na obsługę olejową, zawory i filterki w sezonie zamiast 3 godzin na przeszkodzie terenowej. Mniej się spocę i odwodnię Pamiętajcie, że jeżdżąc off daleko więcej czasu od tych, powiedzmy 3 godzin w sezonie zajmie wam serwis ogólny (zawieszenia, koła, linki, elektryka, wymiana opon i dętek, klejeniem plastików, prostowanie chłodnic i ogonów i w ogóle wszystko co z żelazem i plastikiem robi błoto, kurz i grawitacja). Robicie sobie ten bilans czasu? Tak szczerze.

Generalnie jednak popieram i podziwiam.
rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem