Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13.10.2020, 00:18   #7
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,125
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

Poczekajcie z zakupem tej "lewizny" :P

https://ebike-mtb.com/en/brose-software-update-2020/

Zasadniczo - silniki Brose i te montowane w Levo zdecydowanie nie slyna z bezawaryjnosci. Mowiac doglebnie - czytam tu i tam o awaryjnosci powyzej 90% przy normalnym uzytkowaniu w okresie do 12 miesiecy. Chociaz producent staje tez na wysokosci zadania i wymienia/naprawia uszkodzone silniki bez szemrania. No i jest rozwiazanie problemu - softwareowe obnizenie momentu w update z konca sierpnia...
Dla odmiany Bosch podniosl ostatnim update we wrzesniu moment do 85 Nm. Brachol ma elektryka na tym silniku (nowa generacja Boscha z tego roku). No bajka... w koncu nie ma checi podciecia sobie zyl gdy nie daj Boze konczy sie prad w baterii z powodu oporow. W poprzedniej generacji wrazenie bylo takie jakby jechac non stop pod gore. A jak do tego trzeba bylo naprawde pod gore tu umarl w butach. Nowy silnik dziala calkowicie bezoporowo przy normalnym pedalowaniu... tez szukam kupca na nerke :P
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem