Patrząc pod kątem akcji to ona już odniosła zamierzony efekt - mówi się o niej.
Wzburzenie oraz jakiekolwiek reakcje, dyskusje, pokazywanie tego na forach (wirusowa kampania) powoduje, że ludzie zaczynają myśleć już o tym.
Co do skuteczności.
Sposób przekazu nie jest może trafiony, jest uwłaczający godności prawidziwych "warzywek" (ironia do twórców) jednak jak już napisaliście, godzi to w osoby w bardzo ciężkim stanie - trochę i mnie, bo jutro chować będę mojego dziadka jaki właśnie był "warzywkiem" ...
Pomyślcie (chociaż to nie do końca do naszego grona kierowana jest ta akcja), że ONI (twórcy tychże reklam) na zlecenie Państwa/Policji itp starają się w jakikolwiek sposób dotrzeć do kierowców motocykli (głównie szlifierek) z apelem o rozsądek.
Dlaczego to robią ?
To już sami się domyślcie.
|