Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Uklad paliwowy i wydechowy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Iglice do gaźnika (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=45919)

slowikmichal 07.05.2024 19:57

Iglice do gaźnika
 
Witam poszukuje iglic do gazników z RD07, lecz nie moge nigdzie znaleć chodzi mi o oryginał bądź jakies zamienniki a nie zestawy dyno jet itp. Moze ktos przerabial temat i wie jakie inne mozna podpasować. Pozdrawiam

chomik 07.05.2024 20:32

1 Załącznik(ów)
Cześć witaj na forum. Zaczynamy od przywitania w odpowiednim dziale.
Zestaw naprawczy znajdziesz w Larssonie

szynszyll 07.05.2024 21:23

zestawy sa ale bez iglic :( z nimi jest problem. na szczescie gazniki dosc popularne - szukalbym po modelach z taka sama dysza glowna. troche pracy to zajmie no ale. takie gazniki maja cbr i na przyklad goldasy. wedlug numerow oem iglice sa juz nieosiagalne. z ciekawosci - co sie stalo ze starymi? spotykam nagminnie wytarte w gaznikach mikuni bst ale w keihinach cv sie nie spotkalem jeszcze. no i pamietaj, ze w zaleznosci od rocznika dysze i iglice sie roznia. z ktorego roku jest afra?

slowikmichal 07.05.2024 21:57

Kupiłem afryke w tamtym roku i byla w stanie conajmniej słabym w gazniku byl zastany zaworek ssania, udalo sie go wyjac przy pomocy wiercenia i gwintowania :mad: kupilem zestaw naprawczy jak w odpowiedzi wyzej ale niestety iglica jedna jest lekko wytarta i z regulacja bez zadnych oznaczen wiec nie wiem co tam jest wsadzone ? dysze glowne byly z oznaczeniem 116 przod tył.

szynszyll 07.05.2024 22:02

zaworek ssania, czy sruba regulacji składu mieszanki? bo z zastanym zaworkiem ssania sie nie spotkalem no ale moze malo jeszcze widzialem. glowne zapewne miales 115 tylko zle bylo widac, wiec juz wersja po 1996 z potencjometrem TPS. zaraz sie porozgladam...

slowikmichal 07.05.2024 22:14

niestety nie umiem wstawic fotek ale na bank rocznik 1993 bez tps. zablokowany byl tloczek od ssania. Dysze na bank byly 116 bo mam zdjecia z zoomem i iglice z nastawem wysokosci ubogo bogato ale bez oznaczen.

szynszyll 07.05.2024 22:41

2 Załącznik(ów)
a skad pochodzi motocykl? ktos musial cos kombinowac bo do 1996 dysze sie roznily - tylna byla 'bogatsza'.

XRV750-L to N (1990 to 1992) models Front cylinder 118 Rear cylinder 122
XRV750-P to S (1993 to 1995) models Front cylinder 118 Rear cylinder 120
XRV750-T models onwards (1996-on) Front cylinder 115 Rear cylinder 115

rozne cuda juz widzialem - dobrze jakbys wrzucil zdjecia. gazniki masz nr1 czy nr2? naucz sie fotki wrzucac - to nic trudnego. co rozumiesz przez nastawy iglicy 'ubogo-bogato'? jak bylo to realizowane? ja nie znam takiego mechanizmu w keihinach cv.

p.s. w zadnym katalogu keihin nie podaje dyszy #116 - sa jakies tuningowe w tym DJ. proponuje przejsc na dysze katalogowe dla 1993 #118 i #122 i wtedy szukac iglic
p.p.s. zwroc uwage, ze niemal tak samo wygladajace dysze o tych samych numerach maja rozny skok gwintu: mikuni 0,75 a keihin 0,8

Melon 07.05.2024 23:12

Afry nie znam ale w viadrze koleżce zakładałem dyno jety i tam iglica miała regulację, ori nie.

szynszyll 07.05.2024 23:22

3 Załącznik(ów)
no to jak kolega ma dysze #116 i jakis mechanizm regulacji iglicy to zapewne ma cos akcesoryjnego wlozonego a nie oryginal - moze wlasnie DJ. schematy gaziorow z rd04 i rd07. w Viaderku sa takie same gaziory jak w rd07 - jeden pies.

p.s. na fotce DJ dla Viadra - zupelnie inna bajka niz seria

Melon 07.05.2024 23:32

Dokładnie , iglicę ustawiasz do konkretnej dyszy.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.