Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=9)
-   -   jak zabezpieczyć lakier po szlifie? (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=4601)

amnonim 13.11.2009 14:44

jak zabezpieczyć lakier po szlifie?
 
4 Załącznik(ów)
Witam,
na Puławskiej zaliczyłem wczoraj małego szlifa. Nic się nikomu nie stało, ale ucierpiał prawy boczek :( Poniżej zdjęcia uszkodzenia - w zasadzie nic się nie stało, trochę pękło, trochę się zdrapało... Nie znam się na lakierowaniu, i sobie tego nie przelakieruję. Chciałbym jednak jakoś to zabezpieczyć, co by się nie kruszyło bardziej. Co do pęknięć, to się je jakoś "spawa" czy "zgrzewa" - może wie ktoś, gdzie to w wawie zrobię? Co do ubytków lakieru, czy ma ktoś pomysł, jak to zabezpieczyć? Z góry dziękuję za podpowiedzi.

czosnek 13.11.2009 15:13

Wybacz, ze przy takiej okazji ale pokaż pan ta swą repsolową afri w całości. Wielcem jej ciekaw.

chomik 13.11.2009 15:16

Cytat:

Napisał czosnek (Post 83866)
Wybacz, ze przy takiej okazji ale pokaż pan ta swą repsolową afri w całości. Wielcem jej ciekaw.

I ja :D
Plastiki się spawa, załatwi Ci to każdy spawacz "samochodowy" a co do lakieru zawsze możesz okleić taśmą przeca i tak w końcu musisz pomalować cały element...

podos 13.11.2009 15:32

no, zabezpiecza sie lakier na metalu, ale na plastiku to po co?
Pokaż no ją :)

amnonim 13.11.2009 15:35

1 Załącznik(ów)
Witam,
fota robiona w dzisiejszy przepiękny, słoneczny dzień ;) przedstawia drugą, nieporysowaną stronę...

malować boczka to mi się już nie chce, chciałbym to jakoś zabezpieczyć i jeździć...

baggins 13.11.2009 16:11

Po moim mechaniku zaprzyjaźnionym powtórzę, że nawet bezbarwnym lakierem do paznokci jest sens, żeby się element nie utleniał po prostu.
Dobrze, że Tobie nic.
P.S. Kurcze już słyszę w domu, że to nie pora roku na motor i wogle. :rolleyes:

amnonim 13.11.2009 16:16

Cytat: